bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: lepení zadní pneu
31.3.2024 v 12:36
Někdo lepi někdo ne tak co s tím.

1 reakcí na tento příspěvek lepení zadní pneu

31.3.2024 v 12:38 | Nahoru | #1
myslim, ze tady to rozseknes

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) lepení zadní pneu

31.3.2024 v 14:07 | Nahoru | #2
assassin> jen se ptám

(reakce na) lepení zadní pneu

31.3.2024 v 14:13 | Nahoru | #3
jorgos75> nekdo ti napise, ze jo a nekdo, ze ne...

1 reakcí na tento příspěvek lepení zadní pneu

31.3.2024 v 14:26 | Nahoru | #4
Záleží jesti je s duší nebo bezdušová, rozsah poškození a místo poškození na běhounu nebo z boku.

(reakce na) lepení zadní pneu

31.3.2024 v 17:46 | Nahoru | #5
jardad> Bez duše a na běhounu dira cca 2mm po vrutu

lepení zadní pneu

31.3.2024 v 18:40 | Nahoru | #6
Máš dvě moznosti
1. opravit sám knotem/v soupravě je vše potřebné/
2. v servisu nechat opravit hříbkem
Já osobně řeším takové malé poškození pneu doma knotem.

1 reakcí na tento příspěvek lepení zadní pneu

31.3.2024 v 18:43 | Nahoru | #7
Jestli to umíš, tak to kvalitně zalep pomocí hříbku, co se lepí zevnitř pneumatiky. Pokud to neumíš, tak to vyzuj a zanes do pneuservisu, kde to umí. Hlavně si tam nenech nacpat gumový "knot", co se dává zvenku a je jen na dojetí do místa řádné opravy. Ale kdybys chtěl raději novou pneumatiku, tak si kup novou

2 reakcí na tento příspěvek lepení zadní pneu

31.3.2024 v 18:49 | Nahoru | #8
Ještě je varianta zašroubovat do té díry o něco silnější vrut.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) lepení zadní pneu

31.3.2024 v 18:53 | Nahoru | #9
Kohlstein> kolikrat ten vrut vydrzi par desitek tisic km.

(reakce na) lepení zadní pneu

1.4.2024 v 18:27 | Nahoru | #10
Maxipes_Fík> knot není oprava jen na dojetí. Knot vydrží až do sjetí pneu.
Před pár lety jsem na Slovensku proříznul zadní pneu střepem, přímo na středu, díra jako kráva. Borec v místním servisu mi tam hodil dva knoty a dojel jsem pneu až na plátno

1 reakcí na tento příspěvek lepení zadní pneu

1.4.2024 v 19:11 | Nahoru | #11
Tomu se dá říkat klika z prdele, ale nic to nemění na skutečnosti, že je to nouzová oprava. Já bych nejezdil s knotem v pneumatice ani autem, natož na motocyklu.

P. S. ten vrut nebo hřebík v pneumatice je dobré na dojetí opatrně uštípnout zároveň s povrchem běhounu, aby se cestou nevyžvejkal, když trčí ven.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) lepení zadní pneu

1.4.2024 v 19:52 | Nahoru | #12

_Michal píše: Kohlstein> kolikrat ten vrut vydrzi par desitek tisic km.



Tak to vydrží vic nez nez velka vetsina motocyklových pneumatik

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) lepení zadní pneu

1.4.2024 v 21:39 | Nahoru | #13

Maxipes_Fík píše: Já bych nejezdil s knotem v pneumatice ani autem, natož na motocyklu.



Na motorce taky ne.
Ale...dnes jsem přezouval letní za zimní pneu. Jedna zimní mi lehce celou zimu ucházela cca 1x za měsíc jsem musel dofoukat. Ale vydržela a teď jsem jí chtěl nechat v pneu servise překontrolovat.
No a koukám, pěkný lepeňák, hlava krásně ojetá, ale pneu tlak pořád drží natolik dobře, že to za měsíc spadne o cca 0,5 baru.
Tak nevím jestli tam dát knot, nebo tam nechat ten lepeňák.

(reakce na) lepení zadní pneu

2.4.2024 v 07:32 | Nahoru | #14
assassin> Díky všem zalepeno hřibkem v pneu servisu.

(reakce na) lepení zadní pneu

2.4.2024 v 08:19 | Nahoru | #15
Kohlstein>

Tire Screw Tubeless Repair Tools Accessories Kit for Motorcycle Truck
https://a.aliexpress.com/_EQYXldB

(reakce na) lepení zadní pneu

3.4.2024 v 12:44 | Nahoru | #16

Obdélník píše: Na motorce taky ne.
Ale...dnes jsem přezouval letní za zimní pneu. Jedna zimní mi lehce celou zimu ucházela cca 1x za měsíc jsem musel dofoukat. Ale vydržela a teď jsem jí chtěl nechat v pneu servise překontrolovat.
No a koukám, pěkný lepeňák, hlava krásně ojetá, ale pneu tlak pořád drží natolik dobře, že to za měsíc spadne o cca 0,5 baru.
Tak nevím jestli tam dát knot, nebo tam nechat ten lepeňák.



Z hlediska blbé legislativy jsou pneumatiky na fotkách stejně na vyhození (zdá se, že nemají hloubku desénu ani 1,6 mm natož 4 mm (do 3500 kg), potřebné pro zimní pneu na sněhu a ledu). Takže ve sběrném dvoře jim ten hřebík určitě nebude vadit.

P. S. to by mě docela sralo, celou zimu každý týden dofukovat jedno kolo u auta, i když by se jednalo jen o rozmotání a smotání pár metrů hadice a zašpinění rukou, popřípadě rukávů, protože nechat to ujít až o 50 kPa za měsíc a jezdit na tak podhuštěné gumě je prasárna.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki vn 1700 Voyager Kawasaki VN 1700 Voyager, Kawasaki VN 1700 Voyager C... Tom73x 12 18.2.2024 v 14:37 Tom73x
Zapojení ipod kawasaki vn 1700 Voyager Kawasaki VN 1700 Voyager Mario78 0 9.9.2022 v 13:13 Mario78
Jak ma byt napnuty řemen na kawasak... Kawasaki VN 1700 Voyager jorgos75 11 11.7.2021 v 20:30 Kohlstein
Vn1700 Voyager mile na km Kawasaki VN 1700 Voyager, Kawasaki VN 1700 Voyager C... Oszi 2 10.1.2020 v 21:50 Oszi
zadni tlumice Kawasaki VN 1700 Voyager spotu 10 21.8.2019 v 18:36 Kaufi62


TOPlist