Chcel by som urobiť tuning karburátor je tam PW28 chcel by som ho vymeniť za PWK 34 s akcelerácnu pumpu, ale sacie hrdlo je iba 26mm má zmyslel tam dávať karbec s týmto priemerom ? Alebo zostať pri tej 28mm ?
Tiež ma napadlo aj dať tam keihin fcr 39, ale to je asi blbosť ?
Ďalej by som chcel vymeniť cdi ktoré má posunuté otáčky motora, menil to niekto ?
Prípadne aké sú možné ďalšie úpravy na zvýšenie vykoná na tejto motorke ?
Inak mám tam predne koleso Honda crf, osky crf, zadná kyvka crf, zadný tlmič crf + veľa iných úprav a je z toho konečne celkom slušná motorka ...
Ďakujem
Naposledy editováno 18.03.2024 00:07:47
Pomoct může o trochu větší tryska ( za předpokladu že se hledělo na emise) nebo větší průchodnost filtru a výfuku spolu s větší tryskou. Případně přeplňování . Akcelerační pumpička dává jen lepší s rychlejší odezvu na pohyb plynu
Jiná řídící jednotka pomůže spíše hypoteticky,možná trochu v určitém rozsahu. Na vyšší otáčky potřebuješ více směsi a na tu potřebuješ...a tak stále dokola.
Pro začátek stačí jen upravit kanály, ventily, a spalovací prostor třeba podle tohodle videa:
Je sice v ruštině, ale je to tam všechno nakreslený na obrázcích ze kterých se to dá krásně pochopit i když ruštinu neovládáš.
A pak doporučuju ještě tenhle kanál, kterej se věnuje čistě "portingu" čínskejch motorů a celkově tam najdeš asi všechno co bys mohl potřebovat: https://www.youtube.com/@Bliznukov/videos
Pokud by ses rozhodl jen pro úpravu bez zvětšování sedel tak i ta z toho udělá z vlastní zkušenosti uplně jinej motor. Zatímco v základu motor jede jen v nízkých a středních otáčkách a navrchu nic, plus točí jen asi 8500ot, tak po úspěšné úpravě táhne v celém rozsahu až do maximálních otáček, které se zvednou na cca 10000.
Plus ten kit na 250cc bude mít ve zkutečnosti menší objem, abys z toho dostal 250 tak bys musel převložkovat válec a zvětšit otvor v kartrech. (za předpokladu že to je 165ka/166ka motor.)
Jinak jestli tomu chceš pomoct aspon trochu tak sundej hlavu a rozdělej těsnění pod hlavou a smontuj to jen s jednou vrstvou toho těsnění. Zvedneš tím kopresní poměr a tím i trochu kroutící moment. Ještě doporučuju zkontrolovat, než se do toho pustíš, že tam máš to snýtovaní těsnění abys to nerozdělával zbytečně :D A rovnou při tom mužeš změřit průměr válce a zdvih. Tady máš návod https://crf230fmods...ress.com/free-power/
Naposledy editováno 25.03.2024 08:44:05
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Slušnej číňan za 70 000 Mikilon M96-250SAF, Shineray XY 250 GY-2 | EnduroNoobie | 8 | 11.2.2019 v 12:01 bledemon |
Prosím o radu kde sehnat tlumiče/gu... Mikilon M96-250SAF | Hyncic | 0 | 23.8.2018 v 22:53 Hyncic |
Začátečnik,prosim o par rad. Mikilon M96-250SAF | MatiasHP | 19 | 18.10.2017 v 23:13 bobik.cz |
Enduro Jablunkov Mikilon M96-250SAF | MatiasHP | 0 | 21.8.2017 v 10:32 MatiasHP |
Mikilon manuály Mikilon D7 | MikilonD7 | 0 | 29.5.2017 v 09:51 MikilonD7 |