Dal jsem motorku k mechanikovi na seřízení karburatorů. Chlapík karbece vyčistil, povyměňoval co bylo potřeba (těsnění, membránu...), přeměřil trysky, seřídil, vyčistil airbox a dal nový vzduchový filtr, seřídil ventily.
Změna nenastala.
Když motorku startuju, zakopává někde okolo 600 otáček, když chci použít sytič, vytáhnu ho tak maximalne o 1/3, otáčky se zvýší tak na 700 a pak se motor začne "uchlastávat". Když je motorka zahřátá, drží nastavený volnoběh otáček.
Na motorce jsou neoriginalni vyfuky Endy exhaust. Nevim, jestli to muze delat takovou neplechu.
Tlaky na válcích jsou, levý válec 10 baru, pravý 11,5, což je podle manuálu v normě. Trysky jsou takové, jaké mají být podle manuálu. Dokonce jsme je přeměřovali.
V dalším kroku proběhla výměna trysky z originalni 118, na 110 a to také nepomohlo.
Poslední věc, která mechanika napada, je snížit hladinu v plovákovce. Což bude dělat teď.
Mě osobně se to zdá, jako kdyby to způsoboval sytič. Jestli nemůže zůstat někde vyset, ale podle mechanika, je to zkontrolované a je to prý tak jednoduchý systém, že tam není jak by to ten sytič mohl ovlivňovat.
Nevím co s tim. Vysněná motorka a takovýhle trable.
Jestli jste se někdo s něčím podobným setkal, budu rád, když poradíte.
Jinak, ať se daří.
Naposledy editováno 20.03.2024 23:20:12
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki w 650 jak ochudit směs
Tak toto ma rozosmialo znova.
Čert ber začiatočníkov a aj vzdialenosť na pracovisko, ale že ani mechanik, štelovač karburátorov v tom nemá jasno, tak to je fakt sranda...
Hlavne, že usilovne ladil karbec úplne zbytočne...
Dobre, že nevyštudoval za lekára, už by operoval päťkrát zdravého pacienta...
Ešte jedno story k tomu:
Keď som tú moto kúpil, po vybavení polície som zaparkobal pred našou projekčnou kanceláriou (foto od kolegy).
Kolegynka, že ona ešte nikdy nesedela na motorke, či s ňou nespravím kolečko.
Prilbu som pre ňu mal, teda že jasne, ale viac, ako štyri kolečka s ňou asi nezvládnem.
Banda sa smiala, ja som dostal po hlave a nasadla.
Ešte v meste sa ozvala, že idem moc rýchle, ale ja som odkázal na tacháč, akože sme v meste a je to len 60.
Zdvihla sa, pozerá na tacháč a konštatovala, že ozaj, ale v aute sa jej zdá tá šesťdesiatka nejak pomalšia...
Po návrate som jej pred obecenstvom vysvetlil, že jej tušenie okolo rýchlosti bolo celkom správne, mne to ukazuje míle/hod. a 60 mph je skoro 100 km/h (presne 96,6).
Uchmatla metlu pri vchode a začala ma s ňou mlátiť, pred očami veselého publika sme spravili 100 jarných km okolo baráku...
Naposledy editováno 19.03.2024 12:06:44
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |
Kawa nebo Enfield Kawasaki W 650, Kawasaki W 800 | sekáčmagor | 13 | 14.6.2023 v 08:13 lbyp |
Brzdový kotúč Kawasaki W 650 | Rick_James | 14 | 14.10.2022 v 08:57 vikki |
Rozmer pneumatik v palcoch Kawasaki W 650 | Rick_James | 7 | 24.10.2021 v 21:20 Libor46 |
Kawasaki W650 Kawasaki W 650 | Rick_James | 3 | 21.2.2020 v 13:07 pps2 |