globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kawasaki w 650 jak ochudit směs
Zdar chlapi, řeším vysokou spotřebu na své Kawasaki w650, žere 8l/100km.
Dal jsem motorku k mechanikovi na seřízení karburatorů. Chlapík karbece vyčistil, povyměňoval co bylo potřeba (těsnění, membránu...), přeměřil trysky, seřídil, vyčistil airbox a dal nový vzduchový filtr, seřídil ventily.

Změna nenastala.

Když motorku startuju, zakopává někde okolo 600 otáček, když chci použít sytič, vytáhnu ho tak maximalne o 1/3, otáčky se zvýší tak na 700 a pak se motor začne "uchlastávat". Když je motorka zahřátá, drží nastavený volnoběh otáček.

Na motorce jsou neoriginalni vyfuky Endy exhaust. Nevim, jestli to muze delat takovou neplechu.

Tlaky na válcích jsou, levý válec 10 baru, pravý 11,5, což je podle manuálu v normě. Trysky jsou takové, jaké mají být podle manuálu. Dokonce jsme je přeměřovali.

V dalším kroku proběhla výměna trysky z originalni 118, na 110 a to také nepomohlo.

Poslední věc, která mechanika napada, je snížit hladinu v plovákovce. Což bude dělat teď.

Mě osobně se to zdá, jako kdyby to způsoboval sytič. Jestli nemůže zůstat někde vyset, ale podle mechanika, je to zkontrolované a je to prý tak jednoduchý systém, že tam není jak by to ten sytič mohl ovlivňovat.

Nevím co s tim. Vysněná motorka a takovýhle trable.

Jestli jste se někdo s něčím podobným setkal, budu rád, když poradíte.

Jinak, ať se daří.

Naposledy editováno 20.03.2024 23:20:12

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki w 650 jak ochudit směs

17.3.2024 v 11:41 | Nahoru | #1
I podle masinky na emise, je to pry prilis bohate. Me ty cisla teda nic nerikaji, ale podle mechanika...

lecomondo>

(reakce na) Kawasaki w 650 jak ochudit směs

17.3.2024 v 12:08 | Nahoru | #2
Veiška> V jakém je to režimu? 5 % CO odpovídá směšovacím poměru vzduch / palivo 12:1, tj. odladění na "best power" Potřeboval bys to dostat na 14:1.

(reakce na) Kawasaki w 650 jak ochudit směs

17.3.2024 v 18:43 | Nahoru | #3
Veiška> ťažko povedať, ale je to bohaté, bolo to merané na zohriatej alebo studenej? voľnobeh alebo otáčky? riešiť hladinu je blbosť, pokiaľ si nič so sedlami ih. ventilov nerobil, treba riešiť skrutky bohatosti! musím že sú tam zospodu, už si nepamätám. inak tie karboše som kamarátovi stále čistil, to bolo nenormálne.

(reakce na) Kawasaki w 650 jak ochudit směs

17.3.2024 v 19:48 | Nahoru | #4

Veiška píše: I podle masinky na emise, je to pry prilis bohate. Me ty cisla teda nic nerikaji, ale podle mechanika...

lecomondo>


U toho karburátoru je problém, že se to musí měřit a ladit při různém zatížení. A obzvláště je-li tam neorigo výfuk, bude to ještě ovlivněné otáčkama. Jak píše Kohlstein, vrazit do výfuku lambdasondu a ladit za jízdy.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr
Kawa nebo Enfield Kawasaki W 650, Kawasaki W 800 sekáčmagor 13 14.6.2023 v 08:13 lbyp
Brzdový kotúč Kawasaki W 650 Rick_James 14 14.10.2022 v 08:57 vikki
Rozmer pneumatik v palcoch Kawasaki W 650 Rick_James 7 24.10.2021 v 21:20 Libor46
Kawasaki W650 Kawasaki W 650 Rick_James 3 21.2.2020 v 13:07 pps2


TOPlist