globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kove 450 Rally a 800X
24.1.2024 v 08:48
Vzhledem k tomu, ze uz se objevila cena pro Kove 450 Rally v Italii za 8.990 EUR jak standardni zvysena, tak snizena a ostrejsi verze bez homologace za 14.990 EUR , tak se hodi nejaka ta recenze. Napr. z Kanady provozovatele Traction eRag , kteri si objednali tri, sami poskladali (a zpusobili si tak jedine dva problemy zminovane v jinem videu od nich ) a dle vseho jich objednaji vice do jejich skoly/pujcovny



dalsi videa na jejich kanale samozrejme.

Tady jeste jine od jinych lidi






A co se tyce 800X, tak primo na italskych strankach uz je cena Kove 800X Italy

- zakladni verze 8.990 EUR
- verze Pro 9.790 EUR
- Rally 12.890 EUR

Kove 450 Rally a 800X

2.2.2024 v 19:24 | Nahoru | #151
Pokud to má motor (jak tvrdí ve videu z Kanady) NC 450 od Zongshenu, tak jsem jej jezdil cca šest let na enduru. A byla to asi jediná věc, která držela........byť jsem měl k pár věcem výhrady. Byl tam problém s automatickým dekompresorem - pružina plunžru byla buď moc silná, nebo závaží ovládající odtlačení ventilu moc lehké. Špatně stroj startoval na startér - točil do komprese, ale šlo to jednoduše odstranit. Když se to zakopalo někde na půl dne, tak se ohřála spojka tak, že přestala vystavovat. Těch jsem asi spotřeboval nejvíce.......pasovaly tam ale lamely z Hondy CRF 450 (koš ne, byla jinak drážkována hřídel) Protože jsem "mrdal lesopolní", tak jsem si nakonec pomohl Reklusí.......což stroj ještě více umravnilo a posunulo více od enduru k adventure.
Moc ale té informaci od Kanaďanů nevěřím - motor NC 450 byl pětikvalt a měl oddělenou olejovou náplň motor - převody. A taková informace od Kove není.

1 reakcí na tento příspěvek Kove 450 Rally a 800X

2.2.2024 v 19:41 | Nahoru | #152
Tak jsem se podíval pozorněji. Označení stejné, ale je tam jiný vršek. Je to už deset let a příprava byl karbec.........tak už modernizovali na stříkačku a je tam jiná hlava. Tak vše je jinak, nicméně z mojí strany jsou zkušenosti s motorem Zongshen pozitivní.

Kove 450 Rally a 800X

2.2.2024 v 21:39 | Nahoru | #153
… a nevíte někdo, jestli se nějaké Kove (myslím tedy 450 Rally, nebo 800X :) objeví na letošním Motosalonu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X

3.2.2024 v 11:10 | Nahoru | #154

Brůča. píše: Tak jsem se podíval pozorněji. Označení stejné, ale je tam jiný vršek. Je to už deset let a příprava byl karbec.........tak už modernizovali na stříkačku a je tam jiná hlava. Tak vše je jinak, nicméně z mojí strany jsou zkušenosti s motorem Zongshen pozitivní.



Kove si ten motor u sebe totiž upravuje. Normalne ne SOHC, Kove z toho ale děla DOHC a v te Factory verzi z toho dostávají přes 45kW

Kove 450 Rally a 800X

3.2.2024 v 12:55 | Nahoru | #155
Test z Japonska od ucastnika Dakaru 1996 co vlastni svoji KTM 450 Rally. Urcite asi brat trochu s rezervou, kdyz to je primo na kanale Kove Japan a nejel na tom zcela jiste dlouho. Plus preklad primo v YouTube slabsi, hlavni body prelozeno z ADVRider. Spise je to zajimave z pohledu toho, ze je tam proste EURO5 verze, cili ze to je motorka co se muze primo prodavat v Evrope, Indii i Japonsku bez uprav, dale to, ze u nich je cena 8000 EUR a teda prijde mi, ze pro japonskou ctyrku je to i svym zpusobem takova dvojita facka, ze nemaji neco sveho v nabidce a jeste jim to tam zacne prodavat odveky nepritel.

- velmi potesen kapacitou paliva a designem
- lepsi teziste nez na te KTM
- velmi potesen velikosti, pocitem lehkosti a obratnosti
- plocha charakteristika motoru vhodna pro zacatecniky v rally a dlouhe cesty
- celkove dobry pocit z tlumice, specialne stabilita zadni casti
- rad by to otestoval se vsemi 3 nadrzemi plnymi, ale jde poznat, ze Rally Mongolsko by to mohlo jet hned tak jak to je
- takovou motorku by bral na daleke cestovani s prespanim ve stanu a podobne a na rally zavody v Japonsku


Kove 450 Rally a 800X

3.2.2024 v 13:10 | Nahoru | #156
A skoro hodinove video kde mechanik postupne popisuje a rozebira fyzicky na jednotlive komponenty (na konci i uplne tlumice rozebira aby slo videt jak jsou delane) verzi Factory (jiny vyfuk, jina mapa, navigacni vez, takze i jine ovladani na riditkach), ale jinak to je jak standard. Snad se to prezije, ze to je z Ruska, ale nikde jinde zatim neni takhle do detailu videt jak to je udelane cele.



Naposledy editováno 03.02.2024 17:03:45

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X

3.2.2024 v 15:32 | Nahoru | #157

puffybodie píše: Kove si ten motor u sebe totiž upravuje. Normalne ne SOHC, Kove z toho ale děla DOHC a v te Factory verzi z toho dostávají přes 45kW



A nevíš, jestli je náplň společná, nebo je oddělený olej motor a převody?

(reakce na) Kove 450 Rally a 800X

3.2.2024 v 17:01 | Nahoru | #158

Brůča. píše: A nevíš, jestli je náplň společná, nebo je oddělený olej motor a převody?



To by muselo byt asi dobre schovane, v navodu ani na internetu o tom neni zminka. A specifikace je API SN 10W40 , napln psana 1,8l

Kove 450 Rally a 800X

3.2.2024 v 17:10 | Nahoru | #159
Prvni uzivatelska recenze Kove 800X Pro v anglictine

- vaha v dokladech 183kg s naplnemi
- jezdec cca 180cm s botama
- oboustranny quickshifter
- mirroring telefonu Apple a Android
- nekolik moznosti vypinani ABS a kontroly trakce
- jine padaky jsou od GSADV (originaly jsou mensi, ale nejsou aspon pridelane na motor)
- kryt motoru ma od S-Wolf (stranku jsem nenasel)
- spotreba 5-6l, mesto 7l, na nadrz 300 - 350
- maximalka na dalnici 207 pry bez vibraci
- vykon pry odpovida tem 96 konim, porovnava s Z900, kterou vlastni a ktera je pochopitelne silnejsi



Naposledy editováno 03.02.2024 17:13:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X

3.2.2024 v 17:58 | Nahoru | #160
Brůča.> ale ty si měl asiawing 450-kopie hondy ne? Ten má vlastní motor s jiným vrtáním-zdvihem a unicam hlavou. Jen víka jsou dost podobná zongshenu. Teď si říkaj Landun a do některých modelů asi použijí i ten zonsen450 (zatim kupovali jen 250):
http://www.ldmoto.cn/product.asp?lei=278

1 reakcí na tento příspěvek Kove 450 Rally a 800X

3.2.2024 v 18:02 | Nahoru | #161
V nějakém videu ten majitel Kove taky vysvětloval ten speciál EX (20.000 EUR) s vlastním motorem, ze tam Honda Unicam systém vylepšili a upravili. Ale tohle než někdo ověří asi potrvá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X

3.2.2024 v 18:06 | Nahoru | #162
puffybodie> standartní kove má obyč dohc rozvod:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X

3.2.2024 v 18:08 | Nahoru | #163
bledemon> Mluvím o EX prototypu na Dakaru co bude letos už asi i na prodej, ale jak rikam cena od 20.000 EUR nahoru

1 reakcí na tento příspěvek Kove 450 Rally a 800X

3.2.2024 v 18:19 | Nahoru | #164
S mokrou spojkou by ten olej musel mít specifikaci JASO. Má to jiný filtr než jsem měl já, má to i víko spojky s olejovým kanálkem.........je tam dost odlišností. A jak jsi psal výše, tak i ta makovice. U mě to bylo dva ventily na podložky a dva přes koníky šroubkem a kontramatkou. Nemám teď moc času to zkoumat.......ale pár otázek ohledně servisovatelnosti mít zcela určitě budu.
U adventure biku bych oddělené náplně uvítal.........stejně jako štelování ventilů šroubek s kontramatkou.
Je ale pravdou, že jsem ventily dělal jen jednou (a to byl mimo toleranci jen jeden) a jakmile si sedly, tak se už nehýbaly. Jezdil jsem ale spíše takovou "turistickou plíseň" kde spíše než trápení motoru jsem prováděl různé zahazování s ničením všeho okolo. Proražená víka, zohýbané chladiče, rozlámané plasty atd.

2 reakcí na tento příspěvek Kove 450 Rally a 800X

3.2.2024 v 18:19 | Nahoru | #165
tady píšou furt dohc (ale s čim jeli dakar nevím, pochybuju že tam nacpali jednovačku honda):
https://www.kovepowe...2024-ex-factory.html

edit: tak to blbě opsali, sami píšou o jedné vačce

Naposledy editováno 03.02.2024 19:31:32

(reakce na) Kove 450 Rally a 800X

3.2.2024 v 18:26 | Nahoru | #166

bledemon píše: Brůča.> ale ty si měl asiawing 450-kopie hondy ne? Ten má vlastní motor s jiným vrtáním-zdvihem a unicam hlavou. Jen víka jsou dost podobná zongshenu. Teď si říkaj Landun a do některých modelů asi použijí i ten zonsen450 (zatim kupovali jen 250):
http://www.ldmoto.cn....asp?lei=278 [/quote]

Jo. Sorry - moje chyba. 450 byl motor značen LX a NC měla 250........což byl motor jiný - stejný jako v AJP a nebo snad i použitý v GG. Tam už to byl šestikvalt a ventily na šroubek a společná olejová náplň. Omlouvám se všem za zaplevelení vlákna.

(reakce na) Kove 450 Rally a 800X

3.2.2024 v 18:28 | Nahoru | #167
puffybodie> ale teď koukam, že do krosky opravdu dali "honda" hlavu, blázni:


Naposledy editováno 03.02.2024 18:45:49

1 reakcí na tento příspěvek Kove 450 Rally a 800X

3.2.2024 v 18:37 | Nahoru | #168
Kove má stejný motor jako Fantic Kabalero ale udělali tam svou čtyřventilovou hlavu.Seřizování ventilů jak transalp šroubovák a plochý klíč.Nápln 1.8 l oleje při výměně 1.6litrů..

(reakce na) Kove 450 Rally a 800X

3.2.2024 v 18:40 | Nahoru | #169

Brůča. píše: S mokrou spojkou by ten olej musel mít specifikaci JASO. Má to jiný filtr než jsem měl já, má to i víko spojky s olejovým kanálkem.........je tam dost odlišností. A jak jsi psal výše, tak i ta makovice. U mě to bylo dva ventily na podložky a dva přes koníky šroubkem a kontramatkou. Nemám teď moc času to zkoumat.......ale pár otázek ohledně servisovatelnosti mít zcela určitě budu.
U adventure biku bych oddělené náplně uvítal.........stejně jako štelování ventilů šroubek s kontramatkou.
Je ale pravdou, že jsem ventily dělal jen jednou (a to byl mimo toleranci jen jeden) a jakmile si sedly, tak se už nehýbaly. Jezdil jsem ale spíše takovou "turistickou plíseň" kde spíše než trápení motoru jsem prováděl různé zahazování s ničením všeho okolo. Proražená víka, zohýbané chladiče, rozlámané plasty atd.



Tak specifikace API SN je prave z manualu, ale na to se neda uplne spolehat, ze by treba nemel obsahovat i info o JASO. Nektere veci mi prijdou, ze to dali prelozit nekomu z cinstiny kdo umi anglicky, ale o moto treba nic nevi. To same treba na vystavy jako EICMA a pak je tam u stroju psano 165kg mokra misto sucha a podobne veci no

Mrkni na to ruske video kde tu motorku uplne rozebira vcetne tlumicu. Viko spojky s olejovym kanalkem je taky plne funkcni, ne jen imitace.

Ventily to jsem sam zvedavy, protoze to jsem jeste na video nenarazil a v manualu to neni, krome intervalu, ale ty vychazi ze zavodni verze (co 2000km kontrola vule). I kdyz vlastne uz jsem tu myslim nahral i technicky rozkres motoru a tam by aspon melo jit videt jak jsou ty ventily udelane.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X

3.2.2024 v 18:57 | Nahoru | #170

bledemon píše: tady píšou furt dohc (ale s čim jeli dakar nevím, pochybuju že tam nacpali jednovačku honda):
https://www.kovepowe...factory.html [/quote]

Ted samozrejme v historii nemuzu najit to spravne video. Ale tohle je samo o sobe taky zajimave co tam rika po prologu Dakaru 2024. Sunnier jel ten prototyp co zacali pracovat 2 mesice pred Dakarem (to je to EX). Zkusim to jeste najit kde o tom Unicamu mluvil. Jinak prvni verze Kove 450 Rally co jela Dakar 2023 jim trvala 3 roky vyvoj. Ted se snazi to zkratit na rok tu novou verzi, takze teoreticky zbyva jeste 9 mesicu, ale to stejne asi bude ciste zavodni vec bez homologace. Na Dakaru 2024 byl mix prvni generace a prototypu 2. generace.

1 reakcí na tento příspěvek Kove 450 Rally a 800X

3.2.2024 v 19:06 | Nahoru | #171
Mě se ten stroj líbí.............vidím pár potencionálních problémů co bych asi okamžitě vyměnil, ale nevypadá to zle. Úpravy řádově v přijatelných cenových relacích a spíše jen maličkosti typu výměna plastových rychlospojek nádrží za kovové, odvzdušnění nádrží........nevím, jak se vyrovnali s použitím třetí zadní nádrže - pravděpodobně jí nechali odpojenou, protože nebude mít uhlíkový filtr........tak to jen trochu odbrzdit na výfuku a nechat pořádně nadýchnout s individuálními úpravami pro každého majitele tak, jak mu to bude vyhovovat. On to QWERT prozkoumá a počkám si i na okouknutí od Petarďáka..........oni kluci umí.

(reakce na) Kove 450 Rally a 800X

3.2.2024 v 19:11 | Nahoru | #172
Brůča.> Ty nadrze vysvetloval ten rus ve videu jak totam cele i rozebiral. Ta zadni je dost velka teda. Ty spojky jsou plastove. Ale na tom EX prototypu je videt, ze minimalne hrdlo zadni nadrze uz neni vzadu, ale napravo od sedacky jak to maji jine rally stroje. Samozrejme to se asi jen tak nedozvime proc to tak je a porad to jsou jen prototypy.

Jinak tady ty ventily

(reakce na) Kove 450 Rally a 800X

3.2.2024 v 19:11 | Nahoru | #173
bledemon> na zacatku pisou dohc, ale pak v textu pisou ze maj jinou hlavu s rocker arms…

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X

3.2.2024 v 19:11 | Nahoru | #174
puffybodie> dík za vyjasnění, angláni v tom textu speciálu pak píšou o 1vačce. A v tvém katalogu dílů seriovky jsou pod vačkama hrníčky (ale podložky na výkresu nejsou, ty budou pod nima)

(reakce na) Kove 450 Rally a 800X

3.2.2024 v 19:20 | Nahoru | #175

bledemon píše: puffybodie> dík za vyjasnění, angláni v tom textu speciálu pak píšou o 1vačce. A v tvém katalogu dílů seriovky jsou pod vačkama hrníčky (ale podložky na výkresu nejsou, ty budou pod nima)



jj jak pisu je treba pristupovat k tomu s odstupem k tomu co se pise v tech manualech a strankach v anglictine, protoze i ve videiich titulky prelozene od nich (a ne od YouTube) jsou chyby. Ale ne chyby umyslne, ale proste ze casto jim preklad dela nekdo kdo sice umi anglicky a cinsky, ale o motorkach nevi nic. Takze otazka kolik se toho "ztrati" pri prekladu i veci od toho sefa, ktery anglicky neumi.

V EX prototypu testuji modifikovany Unicam. Jak ale modifikovany to nikde neni. Dokud to neuvidi nekdo ze zapadu a jedno jestli u nas nebo jinde a neudela o tom technicke video nebo clanek, tak to bude hodne dohadu A protoze to jsou prototypy, tak to jeste asi potrva a navic verim, ze maji i EX prototypy kde testuji i ten originalni DOHC s dalsimi upravami a hledaji co bude nejlepsi pro zavody. Osobne pochybuji, ze by planovali civilni verzi z toho EX.

Edit: Katalog dilu a ventily je pochopitelne pro prvni generaci, cili Standard a Factory s Zongshen 450 motorem a Kove DOHC hlavou. Pro EX nic takoveho jako katalog neni a nejakou dobu urcite jeste nebude.

Naposledy editováno 03.02.2024 19:21:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X

3.2.2024 v 22:19 | Nahoru | #176

qwert píše: Kove má stejný motor jako Fantic Kabalero ale udělali tam svou čtyřventilovou hlavu.Seřizování ventilů jak transalp šroubovák a plochý klíč.Nápln 1.8 l oleje při výměně 1.6litrů..



Mě by spíše zajímalo, kdy budeš mít doma ten zbytek. Těch pár kousků jsem už někde zahlédl, jen ten zbytek schází.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X

4.2.2024 v 08:07 | Nahoru | #177

Brůča. píše: Mě by spíše zajímalo, kdy budeš mít doma ten zbytek. Těch pár kousků jsem už někde zahlédl, jen ten zbytek schází.



Mělo by to být koncem tohoto měsíce..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X

4.2.2024 v 09:13 | Nahoru | #178
qwert> Nevím, jestli se těším víc jak ty, ale těším se. Domluv na Hadince "omrkávací" dny s pojezdem a přijedeme ti to "pomluvit". Jsi v Čechách, tak tady se chvály nedočkáš........ještě když si dovolíš postavit Číňanku vedle KTM. Mě stála vedle BMW, tak vím o čem ty řeči budou

(reakce na) Kove 450 Rally a 800X

4.2.2024 v 09:22 | Nahoru | #179

Brůča. píše: qwert> Nevím, jestli se těším víc jak ty, ale těším se. Domluv na Hadince "omrkávací" dny s pojezdem a přijedeme ti to "pomluvit". Jsi v Čechách, tak tady se chvály nedočkáš........ještě když si dovolíš postavit Číňanku vedle KTM. Mě stála vedle BMW, tak vím o čem ty řeči budou



No pamatuji jakou pověst měla kdysi lc8.Jezdím je už 20 let,ted mám třetí najeto 100000 a pořád jezdí bez poruch.I podle američanů kteří na Kove už rok jezdí a nešetří to říkají že tenhle čínan je trochu jiná liga.Dokonalé není nic,jezdím 50 let tak už vím.. i Kove bude mít nějaké mouchy ale přesto se na ni těším a věřím že spolu něco hezkého zažijeme.Nějaké společné poježdění rád zařídím..

Kove 450 Rally a 800X

4.2.2024 v 13:53 | Nahoru | #180
V USA uz spustili on-line obchod pro nakup OEM dilu na Kove 450 Rally (Standard i Pro) (neco jako u nas Partsdepot)

USA Motortoys
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek


TOPlist