globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kove 450 Rally a 800X
24.1.2024 v 08:48
Vzhledem k tomu, ze uz se objevila cena pro Kove 450 Rally v Italii za 8.990 EUR jak standardni zvysena, tak snizena a ostrejsi verze bez homologace za 14.990 EUR , tak se hodi nejaka ta recenze. Napr. z Kanady provozovatele Traction eRag , kteri si objednali tri, sami poskladali (a zpusobili si tak jedine dva problemy zminovane v jinem videu od nich ) a dle vseho jich objednaji vice do jejich skoly/pujcovny



dalsi videa na jejich kanale samozrejme.

Tady jeste jine od jinych lidi






A co se tyce 800X, tak primo na italskych strankach uz je cena Kove 800X Italy

- zakladni verze 8.990 EUR
- verze Pro 9.790 EUR
- Rally 12.890 EUR

1 reakcí na tento příspěvek Kove 450 Rally a 800X

3.2.2024 v 18:19 | Nahoru | #1
S mokrou spojkou by ten olej musel mít specifikaci JASO. Má to jiný filtr než jsem měl já, má to i víko spojky s olejovým kanálkem.........je tam dost odlišností. A jak jsi psal výše, tak i ta makovice. U mě to bylo dva ventily na podložky a dva přes koníky šroubkem a kontramatkou. Nemám teď moc času to zkoumat.......ale pár otázek ohledně servisovatelnosti mít zcela určitě budu.
U adventure biku bych oddělené náplně uvítal.........stejně jako štelování ventilů šroubek s kontramatkou.
Je ale pravdou, že jsem ventily dělal jen jednou (a to byl mimo toleranci jen jeden) a jakmile si sedly, tak se už nehýbaly. Jezdil jsem ale spíše takovou "turistickou plíseň" kde spíše než trápení motoru jsem prováděl různé zahazování s ničením všeho okolo. Proražená víka, zohýbané chladiče, rozlámané plasty atd.

(reakce na) Kove 450 Rally a 800X

3.2.2024 v 18:40 | Nahoru | #2

Brůča. píše: S mokrou spojkou by ten olej musel mít specifikaci JASO. Má to jiný filtr než jsem měl já, má to i víko spojky s olejovým kanálkem.........je tam dost odlišností. A jak jsi psal výše, tak i ta makovice. U mě to bylo dva ventily na podložky a dva přes koníky šroubkem a kontramatkou. Nemám teď moc času to zkoumat.......ale pár otázek ohledně servisovatelnosti mít zcela určitě budu.
U adventure biku bych oddělené náplně uvítal.........stejně jako štelování ventilů šroubek s kontramatkou.
Je ale pravdou, že jsem ventily dělal jen jednou (a to byl mimo toleranci jen jeden) a jakmile si sedly, tak se už nehýbaly. Jezdil jsem ale spíše takovou "turistickou plíseň" kde spíše než trápení motoru jsem prováděl různé zahazování s ničením všeho okolo. Proražená víka, zohýbané chladiče, rozlámané plasty atd.



Tak specifikace API SN je prave z manualu, ale na to se neda uplne spolehat, ze by treba nemel obsahovat i info o JASO. Nektere veci mi prijdou, ze to dali prelozit nekomu z cinstiny kdo umi anglicky, ale o moto treba nic nevi. To same treba na vystavy jako EICMA a pak je tam u stroju psano 165kg mokra misto sucha a podobne veci no

Mrkni na to ruske video kde tu motorku uplne rozebira vcetne tlumicu. Viko spojky s olejovym kanalkem je taky plne funkcni, ne jen imitace.

Ventily to jsem sam zvedavy, protoze to jsem jeste na video nenarazil a v manualu to neni, krome intervalu, ale ty vychazi ze zavodni verze (co 2000km kontrola vule). I kdyz vlastne uz jsem tu myslim nahral i technicky rozkres motoru a tam by aspon melo jit videt jak jsou ty ventily udelane.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek


TOPlist