konečně jsem dostal z lakovny zpátky rám prašivky.
Teď musím dát do kupy kyvku. Je to hodně velký oser nebo to jde rozumně?
Počítám že nejdřív nalisovat bronzová pouzdra do rámu, železná do kyvky a pak skrz to protlačit čep s držákem motoru, podložkama a prachovkama.
Bude tam na mě čekat nějaký zádrhel, nebo to jde rozumně?
Vím že u 472 jsem to musel lisovat v manuálním lisu, jelikož svěrák už na to nestačil. A jedno pouzdro mi přišlo dojebané už z fabriky.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dá se vjet motorkou do Vatikánu ČZ 175/477 | DavyŠtoky | 10 | 9.5.2024 v 07:57 DavyŠtoky |
nová kniha - Motocykly v Českoslove... ČZ 175/477, Jawa 250 Pérák, Honda CB 1000F, Manet Ta... | Dolin | 21 | 30.4.2024 v 07:51 cmiral |
Prachovka krku řízení ČZ 175/477 | kpant | 2 | 10.3.2024 v 19:20 kokoška. |
CZ 175/477 nemá výkon ČZ 175/477, ČZ 175 | Dejvid55 | 3 | 2.2.2024 v 12:53 Kubeja |
Navaření držáku na kluzátk ČZ 175/477 | kpant | 1 | 30.1.2024 v 19:53 Drak1 |