bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Údržba čtyřválce Keihin - českobudějovicko
Pěkný den všem motorkářkám, motorkářům,

nevím, jestli už tady toto téma někdy bylo, pokud ano, omluva za spam, ale zajímalo by mě, jestli někdo z vás má zkušenost s někým, kdo se věnuje údržbě karburátorů na nestárnoucích japonských kráskách, jako je třeba moje černá srdcovka GSX 750:) Jedná se mi o celkovou prohlídku, kontrolu Keihinů, seřízení, ultra vyčištění, podtlaky a tak. Nejlépe v Českých Budějovicích a okolí. Uvítám vaše zkušenosti se vším, co se tématu týká.

Budu rád za každou inspiraci, názor, za kontakt na někoho, kdo se vyzná:)

Díky a v sezoně 2024 jen kola dolů všem

2 reakcí na tento příspěvek Údržba čtyřválce Keihin - českobudějovicko

3.1.2024 v 19:36 | Nahoru | #1
Čau, moja je rok výroby 99 a ešte sa na karbeci nešahalo. Máš s tým nejaký problém? Mám takú istú, čiernu, akurát sedačku mám origo. Tá tvoja je nejaká iná, mne sa teda nepáči, ale proti gustu.....Moja mala kontrolu ventilov po 18 000 km a výmenu brzdových doštičiek a pneumatík. Koľko máš najazdených km? Moja má asi 26 000 km.

(reakce na) Údržba čtyřválce Keihin - českobudějovicko

3.1.2024 v 22:08 | Nahoru | #2
krokoš> To sedadlo vypadá fakt divně.

1 reakcí na tento příspěvek Údržba čtyřválce Keihin - českobudějovicko

Skvělá odpověď, děkuji! 4.1.2024 v 14:17 | Nahoru | #3
Zkus Moto assistance v ČB, Suchomelská za Ternem

1 reakcí na tento příspěvek Údržba čtyřválce Keihin - českobudějovicko

4.1.2024 v 17:07 | Nahoru | #4
Dokud to funguje, je lepší se do toho nesrat Ventily, podtlaky, hladiny, max vyčistit trysky a čus.
Ony ty nestárnoucí krásky už celkem stárnou a karbece bývají v dost bídném stavu. (Už jsem mnohokrát slyšel "Já to nechal preventivně vyčistit a seřídit a od té doby mi to zlobí, předtím to fungovalo normálně".)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údržba čtyřválce Keihin - českobudějovicko

4.1.2024 v 18:09 | Nahoru | #5
mirda777> Díky za typ. Hodně jsem o nich už slyšel, prý srdcaři a motorkám rozumí. Už je mám v hledáčku:) Máš s nimi osobní zkušenost? Pokud ano, budu rád, když se podělíš

(reakce na) Údržba čtyřválce Keihin - českobudějovicko

4.1.2024 v 18:14 | Nahoru | #6
krokoš> Tak moje je 98, ale nalítáno má 80000. Jestli je tvoje z roku 99, tak těch 26000 se mi zdá dost prapodivných, ale možný to je:)) Motorku jsem koupil na podzim, to sedlo už tam bylo, je přešitý na originální kostře, kvůli vyšší výšce předchozího jezdce. Taky mě ťuklo do oka, když jsem kupoval, ale zvykl jsem si, posez jako v křesle

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údržba čtyřválce Keihin - českobudějovicko

4.1.2024 v 18:22 | Nahoru | #7
FiZzeR> Tak to máš určitě pravdu, ale mám ten ''problém'' (už jsem jí s tím koupil), že z nuly vyrazí jak střela a jede jako raketa tak do stovky. Pak ale nejde do otáček, výkon pořád stejnej a drží se maximálně na 120. Víc z ní nevymáčknu. Může to bejt cokoliv, je mi jasný ... O kroužky, membrána, jehlový ventily a tisíc dalších možných věcí. Proto to chci nechat celý zkouknou od profíků a založil jsem tohle vlákno

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údržba čtyřválce Keihin - českobudějovicko

4.1.2024 v 19:09 | Nahoru | #8
Krejcak73> no, čau, tak to máš fakt dosraté, má to ísť na trojke 200 km/hod, ja som na tom šiel 180 na trojke pri predbiehaní . Cez 200 km/ hod to ide bežne , len to trošku fúka a už ma brzdí strach. Kúpil som to roku pána 2017 z 18 000 km , celé hrdzavé a nádrž prehrdzavená. Stálo to niekde v N pri mori pár rokov nepojazdné. Jazdím aj na endure, som už starý , žena ma už nikde nepustí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údržba čtyřválce Keihin - českobudějovicko

4.1.2024 v 20:05 | Nahoru | #9
krokoš> To, co říkáš je pravda, vím, že to tak má s tou rychlostí bejt, proto to řeším, že jo? A že vyřeším, tomu věř Pokud jsi tu svou Zuzu opravdu takto koupil, pak klobouček a gratulace . Koukal jsem, že jezdíš i enduro a k tomu stáří? Taky už jsem děda nad hrobem, ale manželka mě na motorku vyhání

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údržba čtyřválce Keihin - českobudějovicko

Skvělá odpověď, děkuji! 4.1.2024 v 20:52 | Nahoru | #10
Krejcak73> jj, osobní zkušenost mám, sice ne s karburátory, ale nechal jsem si u nich dělat velký servis na Tigerovi a věnovali se mu fakt poctivě, posílali i fotky toho, co dělali a co bylo třeba, konzultovali. Nebojí se investovat do vybavení a umí. Takže za mě jo

(reakce na) Údržba čtyřválce Keihin - českobudějovicko

4.1.2024 v 20:58 | Nahoru | #11
mirda777> Jen mě utvrzuješ v tom, co jsem o nich slyšel. Děkuju

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údržba čtyřválce Keihin - českobudějovicko

Skvělá odpověď, děkuji! 5.1.2024 v 07:11 | Nahoru | #12
Krejcak73> čau, že ťa vyháňa na motorku, to je tým, že chce mať pokoj od teba. Ono vyháňa aj mňa, ale len na hodinu, dve a potom šup domov, aby som bol pod dohľadom. S tou motorkou ti držím palce, daj ju porobiť komplet, lebo to nemusia byť len karbce. Vzduchový filter si menil? Možno je nejaká membrána deravá, no nič, daj to spraviť. Ináč tá moja je kompletne hrdzavá, a áno aj tie nerezové diely ako výfuk, kolená pružiny na tlmičoch, tie sa hnusne čistia, všetky tie diely musím každú jar preleštiť, lebo z toho lezie hrdza. Ešte aj tie tyčky na speťákoch sú hrdzavé. Nádrž je vymenená. Daaj si pozor na tie trubičky, čo sú v nádrži. Jedna je na odotok vody z preistoru pod viečkom a druhá je odvettrávanie viečka. Pod motorkou máš prepad z nádrže, teda z odvetrávania a od viečka. Otvor viečko a do tej hadičky( čo trčí pod motorkou) fúkni. Musí ísť vzduch z tých dvoch dierok, jedu zapchaj prstom a potom obidve. Ak zapcháš obidve a vzduch ti fučí tak je zle. Znamená to, že máš trubičku deravú a ti benzín vyteká von cez tú trubičku. to sa ale stáva u motoriek čo stoja vonku. Hlavne držím palce, nech to vyriešia a mašina nech jazdí ako má.

(reakce na) Údržba čtyřválce Keihin - českobudějovicko

5.1.2024 v 09:39 | Nahoru | #13
krokoš> Tak to máme podobně . Moc díky za cenné rady, zkusím, jak říkáš a dám pak vědět, jak to dopadlo

(reakce na) Údržba čtyřválce Keihin - českobudějovicko

6.1.2024 v 16:22 | Nahoru | #14
krokoš> Ahoj, tak ještě jednou dík za cenné rady. Vzduchový filtr měnil původní majitel na jaře, dneska jsem ho kontroloval a je jako z fabriky - viz.foto. Hadičky ještě zkusím, ale napadla mě ještě jedna věc. Co zkusit opatrně demontovat nádrž, pak demontovat ventil - výpušťák a zkontrolovat to sítko, co je na něm uvnitř nádrže? (tam by možná taky mohl být zakopaný pes:)) No a rovnou mrknout na palivový filtr co je mezi výpušťákem a karbcema, na hadičky jak píšeš .... Bůh ví, jestli tu nádrž někdy někdo čistil, může tam být hodně bordelu. No a když už by to bylo dole, rovnou bych nádrž vyčistil, odrezil a propláchnul od všeho, co tam nemá bejt. Co ty na to? Jen ještě. Máš nějakou vychytávku, jak dostat z nádrže všechny nečistoty a odrezit jí? Předem díkes a pěkný víkend přeji.


Naposledy editováno 06.01.2024 16:28:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údržba čtyřválce Keihin - českobudějovicko

6.1.2024 v 16:45 | Nahoru | #15

Krejcak73 píše: FiZzeR> Tak to máš určitě pravdu, ale mám ten ''problém'' (už jsem jí s tím koupil), že z nuly vyrazí jak střela a jede jako raketa tak do stovky. Pak ale nejde do otáček, výkon pořád stejnej a drží se maximálně na 120. Víc z ní nevymáčknu. Může to bejt cokoliv, je mi jasný ... O kroužky, membrána, jehlový ventily a tisíc dalších možných věcí. Proto to chci nechat celý zkouknou od profíků a založil jsem tohle vlákno



Nemá to náhodou solenoidovou pumpu?

(reakce na) Údržba čtyřválce Keihin - českobudějovicko

6.1.2024 v 18:12 | Nahoru | #16
FiZzeR> Kde konkrétně?

1 reakcí na tento příspěvek Údržba čtyřválce Keihin - českobudějovicko

6.1.2024 v 19:50 | Nahoru | #17
Čau, filter máš ako nový. Nádrže na motorkách som čistil tak, že som všetko hliníkové demontoval, čiže dáš preč viečko vypúšťak a tie dva snímač rezervy a snímač množstva s plavákom. Keby si maz zapchatý ventil tak ti to vynecháva, mne to prestalo úplne ísť. Pomaly to šlo normálne. keď som to osolil tak kaput. No, k veci, hliníkové veci preč, lebo do nádrže naleješ liter octu a liter horúcej vody. Nechával som to pár hodín a potom to vylial. Otvory som pozapchával. Na Suzuki som to nerobil , tam som musel vymeniť nádrž za inú, síce používanú. Čo ti to robí? Veď 120 km to je nič. Koľko to vytočíš? Ako sa to správa pri otáčkách? Vynecháva? Robilo to už keď si to kúpil?

Fizzer a čo to je solenoidová pumpa? To je ten zázrak čo ho poháňa vzduch z podtlaku? A tým to čerpá banzín? Ina má len samospád a podtlakový ventil .

PS: sviečky si pozeral? Možno to ide na tri válce, síce ina by šla aspoň 180 km/hod aj na troch válcoch. Možno máš blbo pozapchávané fajky na sviečkach. Že sú poprehadzované. Tiež nie je jedno, kde ktorú fajku strčíš. To sa dá veľmi ľahko posrať.

Naposledy editováno 06.01.2024 19:55:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údržba čtyřválce Keihin - českobudějovicko

6.1.2024 v 20:53 | Nahoru | #18
krokoš> Čau i tobě a opět koukám, jak se vyznáš. Vážím si tvých rad a díky i za info, jak z nádrže vyhnat všechny neřády No a co mi to dělá? Jak už jsem psal, z nuly tak do 100vky parádní akcelerace, tu stovku tam mám hned, ale pak to ztratí výkon a ručička tachometru se jen plazí tak do 120, vytočím maximálně tak na 6000-7000, mašina prostě dál nejede, ani nezrychlí, nevynechává, i při otočení gripem naplno pořád stejný výkon, při ubrání plynu to mírně přidá, ale pořád žádná sláva Ano, s tím jsem to koupil a věděl jsem o tom, sice napůl, ale věděl. Nic proti prodejci. Teď mi jde jen o to, dát to do kupy. Tu motorku mám zkrátka rád:)

K té solenoidové pumpě od @Fizzer. Proto jsem se ho ptal, kde konkrétně myslí, že je, ale upřímně, nevěděl jsem, jak na jeho záludnou otázku odpovědět. Dal mi červa do hlavy

Ad.P.S. Ty bláho, přiznám se, svíčky, teda záměna kabeláže k nim mě vůbec nenapadla, ale něco na tom taky bude....

Naposledy editováno 06.01.2024 21:51:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údržba čtyřválce Keihin - českobudějovicko

Skvělá odpověď, děkuji! 7.1.2024 v 11:00 | Nahoru | #19
Krejcak73> čau, no červa z toho , vlastne z tej solenoidovej pumpy od FIZZERA mať nemusíš. Na Inazume to nie je, podľa guglu je to elektrická pumpa, zrejme na palivo. Ina to má len samospádom. Pred veškerou činnosťou si stiahni manuál, je to tu na motorkároch. najprv si ho preštuduj, pred tým čo budeš robiť. V prvom rade, teda, keby som mal tvoju motku v práci, odmontuj nádrž. Podľa manuálu, odklop ju a odpoj tie vodiče od snímaču rezervy a od plaváku. Odpoj hadičku paliva a podtlaku. Potom zospodu tie dve hadičky z odvetrávania. Pred touto činnosťou je dobre odčerpať benzín hadicou do bandasky. hadičku prívodu paliva odpájaj na nádrži, lebo keď ju vytiahneš z karbecov tak sa kurevsky ťažko strká späť. A ešte kurevskejšie sa zaisťuje. Dobre nádrž máš dole, teraz si podľa manuálu skontroluj ako sú nahodené fajky na sviečkach. Aby som to neposral, tak som si ich poznačil. Skontroluj sviečky. Či sú správne a ako vyzerajú. Pri uťahovaní pozor uťahujú sa len slabo, dotyk a potom ako máš nakreslené na krabičke od sviečky, neviem teraz presne asi tri štvrť otáčky? Možno len štvrť? Správne je podľa manuálu na moment, ale .....Halvne to neutiahni ako pako na fest. Ešte pred vyberaním sviečok je dobré , tie diery vyfúkať, aby ti bordel nenapadal do spaľovacieho priestoru. Po kontrole sviečok a pripojenia fajok podľa manuálu a správnom poskladaní si môžeš skontrolovať membrány karbecov. to sú tie viečka na karbecoch, pod nimi sú tie membrány. tie vedia popraskať a potom ti to nedvíha šúpatka a motorka nejde. Karbeci nedávaj dole, do toho nelez, zatiaľ. Vymontuje jednu membránu a skontroluj či nemá prasklinu. Pozor na to ako to je namontované, aby si to potom dal správne späť. Membrána sa dá zalepiť skundovým lepidlom, je tu fušerina, ale sa môžeš voziť dokedy nzoženieš novú. Ešte podľa príznakov čo píšeš môže byť upchatá hlavná triska na niektorom z karburátorov. Halvne daj pozor pri skladaní , aby si to nepomiešal, do každého z karbcov musia ísť pôvodné veci. pred demontážou skrutky , trisky bohatosti zmesy, ju njaprv s citom dotiahni a spočítaj otáčky , koľko má. Ono to píše aj v manuáli , koľko majú mať . Triski čisti len medeným drôtikom nestrkaj tam železný lebo ich dosereš. Spätná montáž karbcov je pakáreň, príruby sú stvrdnuté, ozaj skontroluj aj tie, či nie sú popraskané. Keď to máš kde robiť , tak sa s tým môžeš hraajkať cez zimu. Hlavne si pozri manuál. Tak sa drž. Síce do karbcov by som neliezol na tvojom mieste, keď máš blízko dobrý servis tak to tam daj a hotovo. A nech pozrú aj ventily. .

PS: hlavne pozor na to štúdium manuálu. Aby si neskončil ako ten blbý krokoš, čo rozobral karburátory na Suzuki GS 750 , a potom si pozrel pri skladaní manuál, teda konkrétne, keď som motoval tie skrutky main jet, či ako to tam píše tie čo sú zospodu pred šúpatkom. Pozrem do manuálu a tam taký veľký červený trojuholník že CAUTION a ako som si to pracne preložil, že skrutky sa nastavujú pri nastavení motoru vo fabrike a že do toho sa nemá babrať! Potom ( keď som si obil sprostú hlavu o stenu) som to mesiac nastavoval jak debil, pojazdil chcípol motor , z toho horúceho vzducháču sviečky von 4X pozireť stav , sviečky späť a nastavuj tie malinkaté skrutky na horúcom motore. Na posranie. U toho vzducháču mali vnútrné valce bohatšiu zmes ako vonkajšie, Neboj, na ine je to poznačené v manuále, hlavne si v ňom čítaj pred spaním a nech sa ti snívajú pekné sníčky ako to páliš dvě ste v měste a tri sta z místa.

Naposledy editováno 07.01.2024 11:23:32

(reakce na) Údržba čtyřválce Keihin - českobudějovicko

7.1.2024 v 12:03 | Nahoru | #20
krokoš> Jdu na manuály a opět děkuji za vyčerpávající rady. Prej jednoduchá motorka se všude píše Vzpomínám na doby, kdy jsem měl starý Čízy, sem tam nějakou Jawu a pořád se v tom vrtal, třeba jsem rozebral u starý stopetasedmy převodovku, složil ji zpět a nezbylo mi ani nic navic , jenže to je 30 let zpátky, začal jsem s motorkama znovu po létech a Ina je pro mě úplně jiná liga. Pustím se do té nádrže, svíček jak píšeš....Na karbce si sáhnout netroufám ani podle manuálu, z toho mám strach, to dám do servisu profíkům... Dám sem pak nějaké fotky ze servisnich prací Krejcak73 s.r.o.
Děkuji za ochotu a pomoc. Seš borec krokoš a držím ti palce i se tvou Inou

Naposledy editováno 07.01.2024 12:04:44

1 reakcí na tento příspěvek Údržba čtyřválce Keihin - českobudějovicko

7.1.2024 v 12:16 | Nahoru | #21
Nemáš to náhodou škrtené na 25/35 kW? - tie prejavy by tomu zodpovedali. Inak ten palivový filter medzi ventilom a karburátormi tam originál nemá byť a ak ho tam už niekto dal tak treba použiť so sitkom vo vnútri a nie papierový cez ten vraj nestíha pri vyššej záťaži dotekať benzín.

(reakce na) Údržba čtyřválce Keihin - českobudějovicko

7.1.2024 v 13:47 | Nahoru | #22
lecomondo> Ahoj a díky za námět. Motorku jsem kupoval od uživatele tady z motorkářů .Jezdil na ní prý normálně, priskrcenej výkon by mít neměla, ale postřeh dobrej Co se týká toho filtru mezi ventilem a karbcema jak říkáš, tak to jsem tady někde už četl, já tam mám to s tím vnitřním sítkem, tak to by mělo snad být redy

1 reakcí na tento příspěvek Údržba čtyřválce Keihin - českobudějovicko

7.1.2024 v 15:59 | Nahoru | #23
Čau, o tom papierovom filtry na benzín som písal ja. Mne sa furt upchal od toho nového benzínu. Potom som tam dal ten na naftu, síce to dnu pokrútilo, ale slúži už cca 6 rokov. Škrtený výkon, no, to by bolo celkom fajn, ešte keby tak bol škrtený dorazom na rukoväti plynu, alebo dole na lanku to by bolo fajn, Nepíše nič v techničáku? Tie filre na palivo sa dávali do inazúm, preto, lebo na týchto ročníkoch hrdzaveli nádrže a poriadne. Potom to upchávalo karbeci. Ono, som nepostrehol, že máš palivový filter. Tiež je možné, že je blbo namontovaný a tým je priškrtená palivová hadička. Ono sa tam ani veľmi nedá namontovať, je tam málo miesta. Ja som musel nasadiť do hadičky pružinku , aby som odstránil rpudký ohyb hadičky a tým zmenšenie prerezu. Síce záleží, kde máš ten filter a aký je veľký.

(reakce na) Údržba čtyřválce Keihin - českobudějovicko

7.1.2024 v 17:00 | Nahoru | #24
krokoš> Čau, jojo, četl jsem to u tebe o tom filtru:) Do techničáku jsem se díval právě teď. Je tam výkon 63kw při 9500 ot. Dneska jsem to trochu rozebral - viz. foto a byl jsem docela překvapenej. Když jsem z nádrže odsál benzín, nebyly tam skoro žádný nečistoty (jen něco sem tam) a ta moje nádrž korozí fakt netrpí (uvidím ještě, až to propláchnu). Jojo, mám tam palivový filtr - je to dobře vidět na fotce - a hadička nikde, kam jsem se zatím dostal přiškrcená nebyla (ale ještě to budu všechno dál pitvat :)), stejně tak se mi nezdá nijak moc zanesený. Co mě ale překvapilo ještě víc, že sítko na vypoušťáku bylo jako nový - absolutně nezanesený, ničím neobalený, ani jedno smítko, prostě nic. Ta mašina byla udržovaná ....Ještě půjdu na ty svíčky a další věci, ale fakt si myslím, že zakopanej pes bude nakonec v karbcích....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hlučné ložisko Suzuki GSX 750 Pepansuzuki 27 13.4.2024 v 18:00 krokoš
Převodní tabulka zapalovacích svíče... Suzuki GSX 750 Krejcak73 17 23.1.2024 v 08:47 Krejcak73
Inazuma 750, Zephyr 550, nebo Breva 750 Kawasaki Zephyr 550, Suzuki GSX 750, Moto Guzzi Brev... jincom 16 16.1.2024 v 10:39 hansdorf
Suzuki Inazuma 750 - boční protekto... Suzuki GSX 750 Krejcak73 14 15.1.2024 v 14:45 Krejcak73
Suzuki GSX 750 Krejcak73 0 13.1.2024 v 22:59 Krejcak73


TOPlist