globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dílenský lis-koupě
21.11.2023 v 11:47
Ahojte všem, určitě se tady najde dost lidi, co má doma trochu líp vybavenou dílničku a mohli by se podělit a nějakou zkušenost.
Chci si pořídit lis, menší hydraulickej, síla okolo 20T. Koukám na netu a daj se pořídit od cca 4tis Kč. Kdo jakej máte a jak jste spokojeni? Použití klasika, ložiska moto i auto, silentbloky a podobně. Cenově do 10tis Kč.

Naposledy editováno 21.11.2023 11:48:44

2 reakcí na tento příspěvek Dílenský lis-koupě

22.11.2023 v 17:24 | Nahoru | #1
Me osobne to prijde jako naradi ktery pouziju tak malo casto a zabira tolik mista, ze bych si to asi do dilny poridil az jako posledni vec. Vetsinu veci co potrebuju nalisovat nebo rozlisovat vyresim vysoustruzenym pripravkem, axialnim loziskem a sroubem… (ano soustruh zabira mista vic, ale ja ho pouzivam temer porad)
Vlastne vetsinu lisovanych spoju co bezne resim zvladnu i konikem na soustruhu

Nejaky extra prasarny na autech radeji necham delat lidi co to umi, ono casto na takove veci stejne tomu hobby lisu dojde dech…

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dílenský lis-koupě

22.11.2023 v 20:05 | Nahoru | #2
assassin> tohle je presne muj problem. Velmi nerad nekam neco vozim a nahanim pak lidi, aby to udelaly. Rad spoleham sam na sebe. Dalsi vec je ta, ze naradi v dilne je takova mala uchylka

Naposledy editováno 22.11.2023 20:06:43

(reakce na) Dílenský lis-koupě

27.11.2023 v 11:49 | Nahoru | #3

assassin píše: Me osobne to prijde jako naradi ktery pouziju tak malo casto a zabira tolik mista, ze bych si to asi do dilny poridil az jako posledni vec. Vetsinu veci co potrebuju nalisovat nebo rozlisovat vyresim vysoustruzenym pripravkem, axialnim loziskem a sroubem… (ano soustruh zabira mista vic, ale ja ho pouzivam temer porad)
Vlastne vetsinu lisovanych spoju co bezne resim zvladnu i konikem na soustruhu

Nejaky extra prasarny na autech radeji necham delat lidi co to umi, ono casto na takove veci stejne tomu hobby lisu dojde dech…



Přesně tak, tímto způsobem jdou dělat i některé ne extra "prasárny" na autech, vylisování a zalisování ložisek předních kol, silentbloků ramen př. nápravy (přímo v ramenech i v držácích nápravnice) na Fabii a hlavně bez zbytečných demontáží a montáží dílů z auta ven. Uvedené příklady šly dobře i bez axiálního ložiska, jen s namazáním grafitkou.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist