Pokud bych tedy šel na evidenčku tak by byla nevyhovující. Dřív to by to nebyl problém, ale zákon se měnil. V součásném zákoně se píše toto: "...jsou podle evidenční kontroly provedené v České republice skutečný stav silničního vozidla a jeho identifikační údaje v souladu s údaji uvedenými v dokladech podle § 48 odst. 3 písm. a),...."
V § 48 odst. 3 písm. a) se pak píše:
" (3) Stanice technické kontroly při evidenční kontrole silničního vozidla zjišťuje
a) soulad skutečného stavu silničního vozidla a jeho identifikačních údajů s údaji uvedenými v
1. osvědčení o registraci silničního vozidla a technickém průkazu silničního vozidla, nebo
2. obdobném dokladu vydaném jiným než členským státem a"
Jsem z toho teda trošku zmatenej, protože se to dá dle mě vyložit více způsoby. Jaké jsou tedy vaše zkušenosti?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nevyhovující evidenčka vs přepis
Na přepázkach dělají mnohdy lidé, kteří k vozidlům nemají vůbec žádný vztah. Berou to jako alternativu k sezení za kasou v obchoďáku s tím, že na úřadě nemusi dělat vikendy svátky. Takže při zaškolení dostanou nalejvárnu o několika bodech. Jedním z nich je, že pokud EK nevyhovuje, klienta vyhod´te (jen vraťte žadost,, hlavně ať neučiníte ofiko úkon, protože pak by se muselo rozhodnutí písemně odůvodňovat, řešit nabytí právní moci, odvolání, …). Vysvětlovat těmto úředníkům rozdíly, z jakých důvodů EK nevyhovuje, už bývá nad jejich síly to poznat, natož pochopit.
Edit ohledně jiných gum
Naposledy editováno 07.11.2023 10:00:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nevyhovující evidenčka vs přepis
montuješ na auto schválenou věc(tažné), nevyhovující je to z toho důvodu, aby to úřad zapsal...a je to cajk
pneumatiky , pokud jsou v závadě, nejsou na vozidlo schválené, tedy nevyhovující, auto přepsat nelze