bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zlodejina, alebo
 
16.10.2023 v 18:53
Zaujala ma fotka čínskej Guzziny, ktorú vložil Tygrik75 do novej témy o "revolučnom" Harleyi.
Nechcem to tam rozvádzať, ale sa pýtam informovanejších:
Čo viete o tejto čínskej "Guzzine"?
Bola tam nejaká dohoda alebo Čína zase len kradne?

Pre srandu, Moto Guzzi V85 TT (2021-2023)



No a ten nový čínsky zázrak, podobnosť čiste náhodná:



Tak dajte nejaké info, kua...
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Zlodejina, alebo

16.10.2023 v 19:00 | Nahoru | #1
Cinani no… beztak je vsechno cinsky, ajfouny atd, jen zapadnim znackam platis navic za znacku. Takhle si koupis stejne kvalitni guzzi a jeste usetris protoze nemusis platit zmrdum co to preprodavaji a jen si na to prihodi prachy a logo…

Zlodejina, alebo

16.10.2023 v 19:25 | Nahoru | #2
Je to tak. Čína jde s kvalitou nahoru a protože ji ostatní země nestačí, tak mnohdy na úkor kvality šetří a jejich kvalita trpí.

1 reakcí na tento příspěvek Zlodejina, alebo

16.10.2023 v 19:30 | Nahoru | #3

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zlodejina, alebo

16.10.2023 v 19:46 | Nahoru | #4
TomasNBK> Asi tak. A Němci s hlasitým hurá předávají do Číny know-how, technologie, standardy a cepují Číňany v jejich používání, protože dělat věci v Číně "zaručuje naší firmě konkurenceschopnost" a "poskytuje výhodu" před jinými německými firmami, které se zatím takové mezinárodní spolupráce štítí.
Jestli už mají Číňani nastavený rok ovládnutí světa na 2025, tak asi ví dobře proč. Nějaká Chang Jiang - Guzzi je v tomto procesu jen jednoduché konstrukční cvičeníčko.

Zlodejina, alebo

16.10.2023 v 19:53 | Nahoru | #5

Zlodejina, alebo

16.10.2023 v 20:11 | Nahoru | #6
S dovolením si přihřeju polívčičku, aneb jak jsme pokročili za tři roky od aférky F. B. Mondial .

Zlodejina, alebo

16.10.2023 v 20:53 | Nahoru | #7
Koudy01 , ten článok hovorí za všetko, ďakujem.

Spomenul som si na Maďara E. Rubika (kocka) - vybavil patent a kým vyriešil s komunistickými Hungaro-firmami výrobu, číňania s "načierno" vyrobenými kockami zaplavili polovicu sveta...

Zlodejina, alebo

17.10.2023 v 07:24 | Nahoru | #8
Jen 38kW? Tak to jsem zatím klidný.

(reakce na) Zlodejina, alebo

17.10.2023 v 08:53 | Nahoru | #9
Kohlstein> Hezky jsi to shrnul. Možná rok 25 nestihnou, ale směr je celkem jasně daný

Zlodejina, alebo

17.10.2023 v 09:30 | Nahoru | #10
Pametajte si - vsetko, co nie je vyrobene v Cine, je falzifikat!
Take lahke

palo

Zlodejina, alebo

17.10.2023 v 16:45 | Nahoru | #11
Šikovné ručičky.

Zlodejina, alebo

18.10.2023 v 08:22 | Nahoru | #12
Mezinárodní výstava motocyklů v Číně 2023 se konala od 15. do 18. září v mezinárodním výstavním centru Chongqing . Jedna z těchto motorek však zatím zvláště vyvolává mezinárodní zájem, a to je nejnovější z Changjiangu. Čchang-ťiang je známý svými motocyklovými postranními vozíky, které vyrábí již desítky let.nejnovější sajdkárové soupravě, kterou Changjiang právě odhalil na výstavě CIMA v roce 2023. Jmenuje se to V 750 Defender a je to něčemu nápadně podobné. - vypadá strašně jako Moto Guzzi V85TT.

Udávaný výkon je 48 kilowattů (asi 64 koní) při 6 300 ot./min., spolu s točivým momentem 60 newtonmetrů při 4 900 ot./min. Je spojen s pětistupňovou převodovkou, která také nabízí zpátečku.Tento stroj je ride-by-wire a je vybaven funkcemi, jako je tempomat, ABS na všech třech kolech, kontrola trakce, 7palcový TFT displej vpředu, nabíjení přes USB a 12V zásuvka v postranním vozíku. Tlumiče jsou od KYB a brzdy jsou od J. Juana.
Společnost má zastoupení v několika zemích po celé Evropě, včetně Belgie, České republiky, Německa, Švýcarska, Rakouska, Portugalska, Španělska, Spojeného království, Irska, Itálie a Francie.

Moto Guzzi v současné době nabízí celou řadu motocyklů na prodej v Číně – včetně V85TT a není vyloučeno, že se pustí do soudního sporu o autorská práva.

A pokecat s pidlookýma můžeš tady : https://changjiang-sidecar.cz/ , a to dokonce česky.

2 reakcí na tento příspěvek Zlodejina, alebo

18.10.2023 v 14:17 | Nahoru | #13
Tento problém sahá hodně hluboko do minulosti. Evropský automotive průmysl si za to může sám.
1) Šéfe, naše dvouokruhové brzdy jsou moc drahé, konkurence je nemá a je levnější, musíme inovovat výrobu.
Ne, vývoj je drahý. Podmázněte úředníky ať vdouokruhové brzdy uzákoní, tím se konkurence zadarmo zbavíme.
2) Šéfe, naše samonavíjecí pásy jsou moc drahé, konkurence je nemá a je levnější, musíme inovovat výrobu.
Ne, vývoj je drahý. Podmázněte úředníky ať je uzákoní, tím se konkurence zadarmo zbavíme.
3) Šéfe, naše vstřikování je moc drahé, konkurence má karburátory a je levnější, musíme inovovat výrobu.
Ne, vývoj je drahý. Podmázněte úředníky ať uzákoní emise, tím se konkurence zadarmo zbavíme.
4) Šéfe, naše abs je moc drahé, konkurence ho nemá a je levnější, musíme inovovat výrobu.
Ne, vývoj je drahý. Podmázněte úředníky ať abs uzákoní, tím se konkurence zadarmo zbavíme.
5) Šéfe, naše elektromobyly jsou moc drahé, konkurence je nemá a je levnější, musíme inovovat výrobu.
Ne, vývoj je drahý. Podmázněte úředníky ať uzákoní green deal, tím se konkurence zadarmo zbavíme.
6) Šéfe, číňan už zvládl okopírovat všechno, co vyrábíme, musíme inovovat.
Ne, vývoj je drahý................
Atakdále.
Evropský automotive průmysl je nejvíce zbyrokratizovaný obor na světě. Tak dlouho manažeři automobilek podkuřovali úředníkům, až jim ti úředníci přerostli přes hlavu. Dobře jim tak!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zlodejina, alebo

18.10.2023 v 16:58 | Nahoru | #14
pavelgl1>
1) Jsem rád za dvouokruhové brzdy, vyzkoušel jsem si to.
2) Jsem rád za samonavíjecí pásy, funguje to a vyzkoušel jsem si to.
3) Jsem rád za vstřikování. Sraní se s karburátorem jsem si vyzkoušel dost.
4) Jsem rád za ABS. Vyzkoušel jsem si to bez něho, moc velká sranda to nebyla a přitom stačilo tak málo a mohlo to dopadnout úplně jinak.
5) S těmi elektromobily to může být pravda, státní cecek zafungoval jako vábnička dokonale.
6) Myšlenku s Číňany se ti nějak nepodařilo dotáhnout do konce.
A manažeři automobilek mají nějaké přerostlé úředníky na háku.

(reakce na) Zlodejina, alebo

18.10.2023 v 21:20 | Nahoru | #15
Krautkopf> "A manažeři automobilek mají nějaké přerostlé úředníky na háku."

Bohužel nemají , kdo nebide vyrábět e-srajdy skončí, banky mu nedají úvěr, pojišťovna je nepojistí a na nějaké dotace mohou zapomenout.

2 reakcí na tento příspěvek Zlodejina, alebo

18.10.2023 v 23:29 | Nahoru | #16
Některým lidem nevysvětlíš, že je to čína, oni vidí italskou motorku s motorem z Hondy (převrtaná XR400). Ani to, že to po pár tisících kilometrech přestává jet, je neodradí. Tak jsou od těch Číňanů a jejich lokálních pomahačů zblblí, případ SWM .

(reakce na) Zlodejina, alebo

18.10.2023 v 23:57 | Nahoru | #17
assassin> iphony v číně dělá taiwanská firma foxconn.

(reakce na) Zlodejina, alebo

19.10.2023 v 06:06 | Nahoru | #18
Kohlstein> To vlakno jsem sledoval. Nekteri si proste tu hubu nabit musi.

1 reakcí na tento příspěvek Zlodejina, alebo

19.10.2023 v 11:31 | Nahoru | #19
Chtěl sem pouze říct, že vývoj musí jít stále dopředu. Nelze vývoj zastavit a spoléhat se na umělou regulaci trhu. Příklad MT-07, dostatečně kvalitní výrobek za dostatečně nízkou cenu = bestseller. To číňan nedokáže. Co ovšem číňan umí výborně je konkurovat předraženým evropským sráčům vlastními levnými sráči (tím nemyslím přímo Moto Guzzi), to se projevuje právě u těch elektrokrámů.

(reakce na) Zlodejina, alebo

20.10.2023 v 18:00 | Nahoru | #20
Kohlstein> SWM, minimálne endurá, sú celkom spoľahlivé. Keď ich porovnáš s európanmi...

Ono to nie je ani úradníkmi, ako tým, že Číňan maká, nemusíš mu dávať 100k USD ročne, nemusíš mu dávať 4 týždne dovolenky a 2 mesiace pred prepustením a pod. Lenže samozrejme u nich berú autorské práva inak a keď im pošleš plány, tak ich stopia, naberú ľudí ešte na druhú zmenu a budú si vyrábať pod svojou značkou. Ak Ti to vadí, môžeš sa súdiť - u čínskeho súdu, ktoré nie sú moc známe spravodlivým rozhodovaním.

A väčšina manažérov sú ako politici, spravia rozhodnutie, ktoré v tom okamžiku ušetrí nejaké peniaze. To, že o pár rokov to bude treba splatiť aj s úrokmi a to kua veľkými úrokmi, ich nezaujíma, dovtedy vystriedajú 3 ďaľšie pozície.

(reakce na) Zlodejina, alebo

20.10.2023 v 18:08 | Nahoru | #21
pavelgl1> a urcite ses si jistej, ze vis o cem mluvíš? Mas to podložené nejakyma cislama? Ja v Praze potkávám dost elektrosracu, ale cinskej jeste ani jeden…

Zlodejina, alebo

20.10.2023 v 18:50 | Nahoru | #22
S elektromobily je možné, že Číňani dost a úspěšně blafovali. Evropské automobilky jim na to skočily, že levné baterky v neomezeném množství jsou otázkou příštích týdnů, a teď, když v tom ti pitomci utopili neuvěřitelné peníze a po jejich elektromobilech štěkne akorát dotační pes, přijely čínské benzíňáky za neodolatelné ceny. Euro 7 (v původní podobě) a dvě plánované pětiletky na zrušení spalovacích motorů do toho taky sedly, jak prdel na hrnec.

Zlodejina, alebo

20.10.2023 v 19:16 | Nahoru | #23
guzzi V85 má design zaregistrovaný ve světovém systému do roku 2028 (půjde asi prodloužit o 5let). A čína tam vstoupila v minulém roce. https://designdb.wi...jsp?ID=HAGUE.D100787

jinde lze chránit taky název značky, modelu, logo, nové konstrukční řešení (patentem na 20let, běžný motor jako cb500 nelze). Ale tohle platí to jen v určitých státech světa (třeba čr ještě není součástí evropského jednotného patentu).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zlodejina, alebo

22.10.2023 v 19:03 | Nahoru | #24
pavelgl1> Tolik písmenek, tolik práce a k ničemu. To jako, že by vývoj karburátoru byl lepší vstřikování, bez ABS lepší než s ABS? Nenavidene Euro normy na emise zarucovaly vývoj motorů, který cinani nestíhal. A proto tu nic neprodali, to s elektrikou skoncilo.

2 reakcí na tento příspěvek Zlodejina, alebo

23.10.2023 v 10:12 | Nahoru | #25
Sedlsson: "Euro normy na emise zaručovaly vývoj motorů, který cinani nestíhal." Omyl, euromormy zaručovaly pouze jejich prodej. Je uplně jedno jestli je auto s ABS lepší než bez ABS, jde o to, co chce zákazník. Pokud chce nenáročný zákazník auto bez ABS, tak mu ho má automobilka prodat a né aby ho normama nutila koupit něco navíc, o co nestojí. Tím se akorát dostaneme do situace, kdy na trhu budou drahá auta s funkcemi, o které málokdo stojí.

(reakce na) Zlodejina, alebo

23.10.2023 v 10:54 | Nahoru | #26
Taky se přidám, ale jinak.

Sedlsson píše: ... Nenavidene Euro normy na emise zarucovaly vývoj motorů, který cinani nestíhal. A proto tu nic neprodali, to s elektrikou skoncilo.


Už v průběhu vývoje posílají manažeři dokumentaci svým dodavatelům v Číně, aby jim to nacenili a vyrobili vzorky. Čína dostává zadarmo know-how a odběr výrobků je zajištěn skrze evropské a americké značky. Stačí jim čekat, až nějaký segment na západním trhu nechá "tradiční výrobce" napospas (opustí, zdraží, atd..) a v tu ránu mají připravené řešení ze svých mega továren. Asi jediné, co zatím nepochopili, je nutnost dokonalé servisní sítě.

(reakce na) Zlodejina, alebo

23.10.2023 v 11:36 | Nahoru | #27
pavelgl1> jenze pokud ma clovek pristup k datum automobilek, tak si muze overit co lidi chtej, co se nejvic prodava. Jestli chteji zaklad nebo si priplaci za picoviny.., jestli chteji velky jednoduchy motor (jak to pisi ruzni odbornici treba na autoforum) a nebo chteji motor co malo zere, nacpanej technologiema aby to dokazal…

1 reakcí na tento příspěvek Zlodejina, alebo

23.10.2023 v 13:38 | Nahoru | #28
assassin: Jasně a proto se automobilky v reklamách chlubí jak málo vyprodukují CO2 a ze všech stran neustále tlačí elektrokrámy, které ale bez dotací nikdo nechce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zlodejina, alebo

23.10.2023 v 13:57 | Nahoru | #29
pavelgl1> a to, ze je nikdo nechce mas taky ozdrojovane? Nebo sis to vymyslel? Ja mam dost znamych co ele auty jezdi. Vetsina z nich zadny dotace nedostala a koupili by si ty auta i tak. Ja jsem si koupil ele motorku, taky bez dotaci…

Tak mi prijde, ze ti to opet nesedi…

Jen tak pro zajimavost, jakej motor mas v aute ty?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist