Motorka má kolem 60tis najeto, ale zhruba ve 40tisících km byl měněný stator. Může být zase v háji? Přikláním se k němu, protože kdyby byl altík v pohodě a regulátor špatný, tak to klidně dobíjí i 16V ne? Takhle jsem se nikdy nad 13.4 nedostal a v zátěži to dává úplný prd. Jo a baterie je zhruba 3 měsíce fungl nová. Díky moc za poznatky a rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dobíjení CBF1000
Proc tady plácáš kraviny, ze je to běžná a opakující se závada???
Abajovec píše: Slávek-TDM> Na prvni CBF jsem najel pres 50.000 km, na současné druhe mam opět pres 50.000km, bratranek ma treti CBF 1000, dcera mela čtvrtou. Ani jedna z nich neměla zadnou závadu, ZADNOU...!
Proc tady plácáš kraviny, ze je to běžná a opakující se závada???
Má pravdu, manželce na první zcela nově zakoupené CBF odešel alternátor po 75 000 km u druhé CBF jí alternátor odešel po 80 000 km. Takže dle mě zcela jasně opakující se závada u těchto motorek. Jsou o tom i stovky jiných příspěvků
Takže najezdi ještě 30 000 km. a čekej.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 | Bubo32 | 15 | 29.4.2024 v 15:42 Bubo32 |
Honda CBF 1000 servo vyfuku Honda CBF 1000 | Bubo32 | 9 | 22.4.2024 v 18:25 Malp |
sena 50s Honda CBF 1000 | Krtek215 | 17 | 10.4.2024 v 14:31 Luba007 |
Přepínání celkových a denních kilom... Honda CBF 1000 | CBF1000ABS | 2 | 27.3.2024 v 00:23 CBF1000ABS |
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 | Bubo32 | 15 | 23.3.2024 v 23:00 kalous72 |