Ale zpět k věci - pneu přišly standardně zabalené ve smřšťovačce, faktura přiložená, pneu rozevřené distančně vloženými kousky polystyrenu..........a jako bonus v nich vložený multifunkční šátek od Louisu. Nákupem v této firmě jsem podpořil i motomuzeum Sezemice.
Tak pokud někdo bude potřebovat pneu, které budou schopni v této firmě dodat, budu rád, když jejich služeb bude využito. Tyto informace poskytuji zcela nezištně a beru to jen jako poděkování rodinné firmičce, která si mě získala svým přístupem k zákazníkovi. Děkuji všem, kteří dočetli až sem a rozhodnutí nechávám na vás.
Spokojenost s firmou - MOTOPNEU Libor Novák, Sezemice, www. motopneu.cz tel. 724252875
1 reakcí na tento příspěvek Milé potěšení
Rychlý dodání a cena je samozřejmě základ.
PetrL3 píše: Já bych jen doplnil můj dlohodobej názor, že kvalita e-shopu se skutečně projeví až ve chvíli, kdy je problém (např reklamace).
Rychlý dodání a cena je samozřejmě základ.
Podle čeho vybíráš e-shop.
1) vždy je nejhlavnější cena - jsme v ČR a v tomto jsme nepřekonatelní - všichni by to chtěli nejlépe zdarma
2) rychlost dodání - jsme v ČR a v tomto jsme nepřekonatelní - všichni by to chtěli nejlépe včera
3) recenze zákazníků - jsme v ČR a v tomto jsme nepřekonatelní - je-li problém, píšeme hned a nakydáme kolem spoustu špíny. Je-li vše v pořádku, bereme to jako samozřejmost.
Ono vše souvisí se vším. Obchodník musí nakoupit větší objem, aby se dostal na konkurenční cenu. (Spousta překupníčků si otevře e-shop a nemají nic - vše u dodavatele) Po objednávce musí obchodník provést několik operací - vyhledat požadované zboží, připravit k přepravě, vyrobit fakturu nebo jiný doklad, zajistit dopravce. (Spousta překupníčků čeká, až toho nasbírají více a posílají jednou v týdnu) V případě reklamace obchodník má páky na dodavatele, neboť jedná napřímo. ( Spousta překupníčků řeší věci zprostředkovaně, jsme v ČR, takže téměř vůbec)
A protože na mě dělá p.Novák dojem slušného obchodníka, věřím, že případná reklamace by proběhla bez jakýchkoliv problémů. Nikdy jsem ho neviděl, nikdy jsem asi nebyl ani v Sezemicích...........přesto jsem měl dobrý pocit z jeho práce, tak jsem se o tento pocit podělil. A je vidět, že spokojených zákazníků má jeho firma více. Jediný rozdíl mezi nimi a mnou je ten, že jsem dal svojí spokojenost veřejně najevo. A je vidět, že se lidé postupně přidávají..........a to je ta nejlepší reklama - spokojený soused. A my jsme tady všichni takový sousedé, kteří když něco potřebují, jdou se pozeptat.