globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milé potěšení
 
16.8.2023 v 09:37
Protože mám několik strojů a tak nějak je nepravidelně střídám, nastala doba, kdy bylo nutné jeden stroj připravit k jízdě a to vč. výměny pneu. Pneu komentovat nehodlám, o těch příspěvek není. Je to příspěvek o firmičce, která dělá "jen" svojí práci. Objednal jsem pneu. Během okamžiku přišla zálohová faktura, já zaplatil a obdržel potvrzení o přípravě k odeslání zboží. Standardní postup na kterém není nic neobvyklého. Překvapením byla rychlost služby - ráno zaplaceno a již lehce po obědě byla zásilka převzata přepravcem. Další den byla doma.........do 24hod. jsem měl zásilku doma. Je léto, prázdniny, snížený provoz........takže není před Vánocemi, kdy všechny zaměstnává Ježíšek.
Ale zpět k věci - pneu přišly standardně zabalené ve smřšťovačce, faktura přiložená, pneu rozevřené distančně vloženými kousky polystyrenu..........a jako bonus v nich vložený multifunkční šátek od Louisu. Nákupem v této firmě jsem podpořil i motomuzeum Sezemice.
Tak pokud někdo bude potřebovat pneu, které budou schopni v této firmě dodat, budu rád, když jejich služeb bude využito. Tyto informace poskytuji zcela nezištně a beru to jen jako poděkování rodinné firmičce, která si mě získala svým přístupem k zákazníkovi. Děkuji všem, kteří dočetli až sem a rozhodnutí nechávám na vás.
Spokojenost s firmou - MOTOPNEU Libor Novák, Sezemice, www. motopneu.cz tel. 724252875

1 reakcí na tento příspěvek Milé potěšení

16.8.2023 v 13:34 | Nahoru | #1
Já bych jen doplnil můj dlohodobej názor, že kvalita e-shopu se skutečně projeví až ve chvíli, kdy je problém (např reklamace).
Rychlý dodání a cena je samozřejmě základ.

(reakce na) Milé potěšení

16.8.2023 v 19:23 | Nahoru | #2

PetrL3 píše: Já bych jen doplnil můj dlohodobej názor, že kvalita e-shopu se skutečně projeví až ve chvíli, kdy je problém (např reklamace).
Rychlý dodání a cena je samozřejmě základ.



Podle čeho vybíráš e-shop.
1) vždy je nejhlavnější cena - jsme v ČR a v tomto jsme nepřekonatelní - všichni by to chtěli nejlépe zdarma
2) rychlost dodání - jsme v ČR a v tomto jsme nepřekonatelní - všichni by to chtěli nejlépe včera
3) recenze zákazníků - jsme v ČR a v tomto jsme nepřekonatelní - je-li problém, píšeme hned a nakydáme kolem spoustu špíny. Je-li vše v pořádku, bereme to jako samozřejmost.
Ono vše souvisí se vším. Obchodník musí nakoupit větší objem, aby se dostal na konkurenční cenu. (Spousta překupníčků si otevře e-shop a nemají nic - vše u dodavatele) Po objednávce musí obchodník provést několik operací - vyhledat požadované zboží, připravit k přepravě, vyrobit fakturu nebo jiný doklad, zajistit dopravce. (Spousta překupníčků čeká, až toho nasbírají více a posílají jednou v týdnu) V případě reklamace obchodník má páky na dodavatele, neboť jedná napřímo. ( Spousta překupníčků řeší věci zprostředkovaně, jsme v ČR, takže téměř vůbec)
A protože na mě dělá p.Novák dojem slušného obchodníka, věřím, že případná reklamace by proběhla bez jakýchkoliv problémů. Nikdy jsem ho neviděl, nikdy jsem asi nebyl ani v Sezemicích...........přesto jsem měl dobrý pocit z jeho práce, tak jsem se o tento pocit podělil. A je vidět, že spokojených zákazníků má jeho firma více. Jediný rozdíl mezi nimi a mnou je ten, že jsem dal svojí spokojenost veřejně najevo. A je vidět, že se lidé postupně přidávají..........a to je ta nejlepší reklama - spokojený soused. A my jsme tady všichni takový sousedé, kteří když něco potřebují, jdou se pozeptat.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist