Teď jak se k tomu postavit ? Má někdo z vás zkušenost s podobnou opravou ? Event. doporučení na tmel, který odolává benzínu ? Má to cenu ? Otázka je, jako ho tam dostat, nepoškodit vnitřní závit a zajistit těsnost .. Popř. mě napadlo použití nějaké závitové vložky, musela by být ale z vnitřní strany zaslepená. Rád bych zachránil tuto hezkou, lakovanou původní nádrž.
Jinak, pokud je tam šroub, tak benzín neteče, ale není to nic, s čím bych chtěl dlouhodobě fungovat.
+ pro pobavení - nová nádrž na KLR650 = 25 000 Kč.
Díky za tipy
Naposledy editováno 17.05.2023 07:38:48
2 reakcí na tento příspěvek Díra v plechové nádrži skrz
Ono to vypadá divoce, ale třeba na jednom zweitaktu mám zalapenou prasklinu v karteru a drží to už asi 7 let. Jde jenom o to najít vhodný lepící "sajrajt".
Naposledy editováno 16.05.2023 21:01:58
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výměna zadního tlumiče KLR 650 (+vi... Kawasaki KLR 650 | KubAiS | 6 | 9.5.2024 v 15:19 Anti |
Zpřevodování KLR 650c Kawasaki KLR 650 | KubAiS | 6 | 19.2.2024 v 21:27 KubAiS |
Montáž blastrů - plná, zaslepená ří... Kawasaki KLR 650 | KubAiS | 8 | 19.2.2024 v 20:44 Slávek-TDM |
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... | Perkz | 2 | 24.10.2022 v 14:02 Eddie83 |
Ventilátor běží pořád Kawasaki KLR ... Kawasaki KLR 650 | Sasori23 | 13 | 20.7.2022 v 10:17 Anti |