20, 25 let stará motorka, velmi nízký nájezd (třeba 10 tisíc km), doložitelné (nestočené) kilometry, celkově (viditelně) hezký stav, roční nájezd pár stovek km.
Jaký na to máte názor?
Dali byste takové mašině přednost před stejně starou motorkou (opět v hezkém stavu), ale třeba s 70-80 tisíci na tachometru?
Hádám, že menší nájezd bude mít pozitivní vliv na opotřebení vnitřních mechanických součástí motoru. Nebo tomu bude naopak, motor bude "málo zajetý"? Co zbytek? Nádrž, karburátor, těsnění apod.?
Jaký bude mít vliv méně frekventovaný servis z důvodu nízkého nájezdu, nemůže starý olej (ale málo ježděný) udělat v motoru paseku? Co zbytek kapalin?
Zajímá mě názor zkušených motorkářů na toto téma.
Pokud se to již někde řešilo, tak se omlouvám za duplicitní diskusní vlákno.
Díky všem!
1 reakcí na tento příspěvek Starší motorka s nízkým nájezdem
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha xvs 650 dragstar brzdy6 Yamaha XVS 650 DragStar | Metyyy | 4 | Dnes v 15:14 Metyyy |
Potrubí okolo karburátoru Yamaha XV... Yamaha XV 750 Virago | Milano52 | 2 | 10.6.2024 v 14:16 Milano52 |
Záměna halogenové H4 za ledkovou Yamaha XVS 650 DragStar | Backer | 30 | 24.5.2024 v 20:19 combust |
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... | rancher | 10416 | 24.5.2024 v 16:52 rancher |
Honda Shadow Spirit VT750 [1 ... 6, 7] Honda VT 750C Shadow, Honda VT 750 Shadow Spirit | Dovi | 210 | 19.5.2024 v 08:32 HANOJ |