3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MT 07 olej
Ale k 1% si neodpustím lebo ilustruje tvoju schopnosť premýšľať:
combust píše: (...) jenže to se přestalo dělat před 20 lety a tak už to nejde otestovat pač nejsou (...)
Akože keď sa niečo prestalo vyrábať v r. 2003 tak už to neexistuje?
človeče zapíš si do denníčku že si sa zaradil k mentálnym velikánom svojej doby
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MT 07 olej
marna píše: no comment k 99%, zbytočné...
Ale k 1% si neodpustím lebo ilustruje tvoju schopnosť premýšľať:
Akože keď sa niečo prestalo vyrábať v r. 2003 tak už to neexistuje?
človeče zapíš si do denníčku že si sa zaradil k mentálnym velikánom svojej doby
Vrelá vďaka za rukolapnú demonštráciu neschopnosti tvoriť relevantné závery ani sa priamej prítomnosti správnych inštrukcií.
Objasňuje mnohé ohľadom aktuálnej situácie nielen ohľadom motocyklizmu.
Konečne si prispel niečím cenným
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MT 07 olej
marna píše: no comment k 99%, zbytočné...
Ale k 1% si neodpustím lebo ilustruje tvoju schopnosť premýšľať:
Akože keď sa niečo prestalo vyrábať v r. 2003 tak už to neexistuje?
človeče zapíš si do denníčku že si sa zaradil k mentálnym velikánom svojej doby
Kolik myslíš že je možný udělat testů na jednom motoru ?
On je totiž taky nějakej požadavek na opakovatelnost (mimochodem důvod proč má JASO T903 pořád požadavek na ten fosfor, japonci odmítli standardizovat FZG test protože neměl konzistentní výsledky a opakovatelnost, to samý prohlásili o výsledcích testu na jehlovým ložisku co to měl nahradit takže jsem zvědavej co z toho vyleze, novou revizi JASO by měli vydat letos).
ACEA to s OM602 vzdala už v roce 2008 a od tý doby se přešlo na A3/B3-10 s náhradou za OM646.
Postupně se došlo na A3/B3-16 kde už namísto původních motorů - TU5JP-L4 (citroen saxo), TU3M (citroen AX, peugeot 106) , M111 (E a C mergl 1990-2003), DV4TD (Peugeot 1.4HDI), se pro jednotlivý zkoušky používají EP6CDT, M271, DV6C atd. Jen tak pro úplnost, dneska je aktuální ACEA A3/B4 a tam se to testuje na zmíněných z A3/B3-16 + je tam ještě 2,0 TDI EA288, 1,5 2NR-FE (např. toyota yaris), 1KD-FTV (toyota D4-D) a 2.0 Ecoboost od fordu.
To není jen o motorových olejích. Např. u převodových olejů normu GL-4 potkalo to samý. Základ testování tvořily tři testy na diferenciálech ale protože se už nedaj sehnat originály od původního výrobce tak ten test nejde provést (si matně vzpomínám že jeden diferák byl původem z nějakýho chrysleru a druhej snad dodge WC serie co pamatoval WWII).
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rollover ventil odvetrani nadrze Yamaha MT-07, Yamaha XSR 700 | HuSte | 0 | 4.2.2024 v 15:25 HuSte |
POI/Body zájmu - na cenu opravovat Yamaha MT-07 | Ne-uron | 3 | 24.1.2024 v 13:36 Ne-uron |
Kde snížit výkon motorky Yamaha MT-07 | Drediiik | 13 | 12.1.2024 v 07:59 Krautkopf |
Vyhřívané rukojeti MT-07 Yamaha MT-07 | michal629629 | 7 | 2.1.2024 v 19:28 nevo7 |
Skútr 750 nebo moto [1, 2] Honda NC 750X, Yamaha MT-07, Yamaha Tracer 7 / 700, ... | Inkvizition | 40 | 20.11.2023 v 17:56 Ivos |