loni na podzim jsem si pořídil motorku a jezdil jen měsíc před zimou. Zjistil jsem pár neduhů, tak jsme se rozhodl sám na řešení problémů.
Motor mám rozpůlený a jsem ve fázi čištění měření, čekání na nové díly atd..
Přemýšlím, jak budu zajíždět nové pístní kroužky. Složitější to mám v tom, že mám i karburátor kompletně rozebraný, takže nebude stačit nasadit a startovat. První start a Mhod budou asi nejdůležitější. Pak jaký použít olej na zajetí.
Otazníků mám v hlavě zpusta, tak tu třeba najdu odpovědi
B.
1 reakcí na tento příspěvek Rozpůlení motoru
Olej na zajetí je pořád jen olej. Takže cokoliv s viskozitou dle návodu a s MA nebo MA2 na obalu.
Pístní kroužky se můžou zajíždět mnoha způsoby. Doporučuju nějaké video z továrny, kde je motor dvakrát nastartovaný a dostané kouř na motorové zkušebně a následně namontovaný do motorky na válcové zkušebně.
Loni jsem karburátor čistil, vše nahradil nově za původní a až na sytič a starty mi běželo vše na jedničku. Screw-pilot air, ale musel být vytočený o jednu celou otáčku, abych docílil ideálního stavu pro všechny pásma plynu. A to mi připadá zvláštní.
Teď chci nahradit jet-pilot z 35 na 38 a main-jat z 130 na 138.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Přetryskání karburátoru Kawasaki ZL 900 Eliminator | Bobo22 | 15 | 16.9.2023 v 09:50 Bobo22 |
Kawasaki ZL 900 cukání Kawasaki ZL 900 Eliminator | Pabol | 4 | 15.3.2022 v 21:25 ramlik |