Téma: Vzduchom chladený motor v prehriatom meste
 
23.1.2023 v 10:15
Cavte
aku mate skusenost s jazdou v lete v meste. Ked je tak dobrých 35 stupnou, asfalt a budovy su este same osebe ako radiatory a mate motorku so vzduchom chladenym motorom. Sice sa daju obehnut kolony ale aj tak sa stale ide pomaly od semaforu k semaforu. Konkretne myslim motorky s vacssim objemom ako napr Yamaha midnight star 950.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchom chladený motor v prehriatom meste

23.1.2023 v 17:55 | Nahoru | #1
Redguy> Záležet bude na dimenzování chladicí soustavy a na tom, na jakou trvalou rychlost je motor stavěný.
Paradoxně na závodním okruhu běží motor na vyšší výkon jen asi jednu třetinu času a vše se zdá být OK, ovšem jen do doby, než se přijede do Le Castellet na rovinku Mistral. Tam se závoďákům rozpadají motory na 1,5 km.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchom chladený motor v prehriatom meste

23.1.2023 v 17:59 | Nahoru | #2
Krautkopf> akurát to nebude kvôli prehriatiu o ktorom je tu reč

(reakce na) Vzduchom chladený motor v prehriatom meste

23.1.2023 v 18:02 | Nahoru | #3
Krautkopf> Myslím třeba hodinu držet v Německu plnou palbu, což u auta, který má maximálku do 200, by v noci možná šlo. Právě takhle jsem to i četl, maloobjem, Německo, noc, plyn na podlaze, ojnice na oběžný dráze
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist