paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp 200 a alp 40
Jako hrstka lidí vyhledávám co nejjednoduší moto, v dnešní posr...é elektronické době! Zajímají mě reálný zkušenosti o těhle moto. Nejlépe někdo kdo měl obě a může porovnat. Když udělali KLX 230, tak jsem si říkal, že to je ta DOKONALÁ jednoduchá motorka. Vzduch, vstřik, správná barva ráfků, rámu a motoru! (dnešní trend vše černé je humus). Ovšem zabili to černou barvou plastů bez možnosti zelené . No jo do EU jdou jen zbytkové kusy mi přijde. Proto se mi čím dál více začíná zamlouvat KLX 250. Zajímali by mě poznatky majitelů. Co se pokazilo. Co je na tom špatně, co naopak super apod. Reálná spotřeba dlouhodobá? Obě moto mají podložky na ventilech? S tím souvisí třeba dostupnost a cena těch podložek, rozvoďáčku apod. dílů? např. i řetězovky, destiček? Upřesňuji, že vím k čemu je motorka určena, proto ji také vyhledávám! Nekupuji si motorku kvůli tomu abych ji předělal na dlouhé štreky nebo na hard enduro. Vždy kupuji na to na co ji vyrobili! Vyloženě kolem komína, do lesa na hřibky, svést děcka apod.
Uvítám i zkušenosti někoho kdo drandil CRF L i KLX nějaké reálné porovnání? Doufám, že se někdo najde a pár info. tu vznikne. Popř. doporučení na jiné moto podobného ražení? díky

Naposledy editováno 11.11.2022 14:02:20

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

17.3.2023 v 08:22 | Nahoru | #1
callowsick> já jsem udělal při testovacce taky pokus, taky jsem byl rozpačitěj...přijde mi, že v těch menších rychlostech v terénu není ani ten podvozek úplně stastnej...možná to bude chtít trochu přidat a pomalejší úseky přežít..nevím, musím na tom něco najet, po sezoně už asi budu umět říct...těžiště mi vysoko nepřijde..na té motorce asi nejtěžší ten motor a ten je docela dobře v těžišti...například oproti tenerce, která váží teoreticky skoro stejně, je to úplně jinde...i oproti starymu Alpu bez kapot mi to přijde o hodně lehčí než nějakých cca 10kg, který tam reálne je..
Co se týče srovnání s jawou...můžu srovnat s 634...když se mrknu na papírovi hodnoty, tak to vypadá, že to bude víceméně stejný svezení a člověk si moc nepomůže...tak to ale není..z toho Himalayana lezou podobny emoce, i když ne tak intenzivní, ale zároveň řeší ty největší bolesti provozu jawy...tzn. umí držet v pohodě kilo-a to i se mnou a i do kopce..kilo totiž jde jet i na trojku...to znamená, že není překážkou provozu, stíhá tempo středně rychlich aut i na jedničkových silnicích a ještě je tam drobná rezerva..předjíždění chce samo rozvahu ale ty hodně pomalý jdou předjet v pohodě a zároveň jich člověk tolik nedojede jako na rychlejsi motorce, takže tolik nevadí...já jsem s tím měl problém řekl jsem si pojedu pohodičku..dojel jsem auto co jelo 95 a já chtěl jet kilo...jedno auto, druhý auto a najednou jsem jel furt 130-150 nasranej, že jsou všichni pomaly Jawa mě naučila smířit se s pozicí a ten Himalayan má podobný účinek s tím, že ta opravdu špatna pozice jde trochu vylepšit..no, snad jsem to napsal aspoň trochu srozumitelně...

(reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

17.3.2023 v 08:27 | Nahoru | #2
Wenca24> Napsal jsi to srozumitelně, po sezóně provozu Himla bych souhlasil skoro se vším co píšeš.
Pro mě má v terénu vestoje naprosto dokonalou geometrii ( u crf to budu muset poladit),Takže kromě tý váhy se mi na něm v terénu jezdilo dobře.
Ta motorka se kupodivu chová Ještě líp na silnici než v terénu. Ten celkový mix mě prostě bavil.

Naposledy editováno 17.03.2023 08:30:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

17.3.2023 v 09:26 | Nahoru | #3
Wenca24> krásně popsaný
Já na tom nenajel zas tolik, abych mohl vynášet soudy, souhlasím s výkonem, kde papírová hodnota a realita jsou různý světy. Ještě si vybavuju, ze jsem chtěl přenést předek přes stružku a než se ten dobromyslnej dlouhozdvih roztočil, chvíli to trvalo

Pak byla ještě jedna epizoda, kdy jsem dával Meteora do servisu a půjčili mi na cestu domu Himoše. Předváděcí, najeto cca 15tis a ten byl tedy bohatej na mechanický zvuky z motoru. Když jsem pak presednul zpátky na svoji motorku, lebedil jsem si, jak je ten motor “platformy J” kultivovanej. Kdo ví, co měl chudák Himl za sebou…

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

17.3.2023 v 10:00 | Nahoru | #4
Wenca24> Tak to mi vyloženě připomíná jawku 640, když jsem ji obul na drapák. Všechno v podstatě sedí. V terénu to projede mrtě na to, že je to nizoučká jawa a ten výkon neumí jen tak někdo držet v terénu. Já to zkoušel a jde to, ale chce to fakt umění a cit Ovšem když je jawka zase ze správným spřevodováním na cestě, tak určitě není žádný bzrdidlo na cestách. Podobně jako Himl valí do 130 a v klidu 100 se dá jet. Himl má prostě jen lepší motor, na cestu kvůli spotřebě a do terénu kvůli průběhu, ale jinak nic a ta dlouhá 1čka by mě srala! Pro mě to nemá cenu v tomhle mi lichotí jawka, že dokáže obojí i terén i silnici

Ví tady někdo jaký je rozdíl v Beta ALP 200 vs. Beta Urban 200? Nemá to čistě náhodou někdo porovnané s KLX 230?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 278, 279] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8347 17.6.2024 v 20:44 mRKEF
podvozek CRF 300l [1 ... 4, 5] Honda CRF 300L Fridex_01 146 13.6.2024 v 16:00 MedWed
Honda customs Honda XRV 750 Africa Twin, Honda CB 1000R, Honda CB ... TomasNBK 0 8.3.2024 v 22:47 TomasNBK
Pneu Honda crf300l Honda CRF 300L BmwPatrik 1 20.2.2024 v 10:41 Slávek-TDM
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein


TOPlist