Ty kraviny dole ani nemá cenu číst, je tam dohromady tak 10 přízpěvků k věci a závěr už znáte.
Vážení, moje motorka, mastodont 701 je hrozně těžká a nedá se reálně odlehčit. Tak přemejšlím, co si pořídit lehký enduro cca 115 kilo, hodit na něj brašny, vaky s benzínem a vyrazit na něm do vzdáleností tak 1-5 tkm od baráku po silnici a na místě krosit. Navedl mě na to nejdřív Jaro a teď jeden známej mě dohlodal tím, že o podobným stroji uvažuje. Něco lehkýho na cestování, protože už je starší a 701 je na něj moc vysoká a těžká. Vysoká by nevadila, ale těžká vadí.
Téma je myšlený vážně, nedělám si srandu. Jestli to nebude znatelně horší cestovat na něm, než na 701/690 tak by to stálo za zvážení. Sice na to tyhle stroje nebudou primárně určený, ale lehce potunit se to určitě dá.
Díval jsem se a v úvahu připadá tak exc 500, nebo swm 500. 300 tisíc x 180 tisíc nové stroje. Docela pálka a rozdíl.
Případně nějaký jiný duál enduro stroj.
Jenže zatím mi nikdo neřekl, jak to pojede po dálnici v rychlosti 100-110 kmh cruise speed. Spotřeba x opotřebení motoru x intervaly oleje. Ceny za generálkování motoru. Samozřejmě bych zgelovatěl a komplet překopal sedadlo a nějak pořešil držení bagáže na nosiči cca 25 kilo nákladu + 100 kg + vaky na benzín vepředu + já s oblečením. Větrnej štítek a relý masku a super drahý extra nádrže nechci, je to zbytečný. Možná jednu 5l přídavnou na přední vidle, jako to mám teď a na ní pořádný led reflektory pro noční krosení.
Jo a vibrace do řidítek, to je pro mě neznámá a srovnat můžu tak akorát se 701 kou, nebo 690kou novou. Ne se starým vibrátorem LC4.
Jestli máte nějaký poznatky k tématu tak sem s nimi. Přízpěvky typu: že se na tom nedá jet ani z prahy do brna raději ne.
Děkuji za pozornost.
Naposledy editováno 09.11.2022 23:13:11
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...
A jinak kdybych ted vybíral ještě jednou motorku pro sebe, byla by to Yamaha T7. Deficit výkonu na dálnici bych nějak přežil, je ale mnohem lehci než afrika.
A take je dost levnejsi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...
T7 ma k lahkemu enduru minimalne 65 kg nadvahu. Ak nevies kolko je to 65 kg, tak to je 65 kg.
Pepa Srseň tvrdí, že najlapšia motorka na svete je 1250 GS o hmotnosti 249kg.
Strčte si tie svoje najdokonalejšie motorky do riti a ak nemate k teme čo povedať, tak ju maximalne len sledujte. Potom sa čudujete, že Zdendove temy končia tak ako končia.
Téma je o tom, ako by sa dalo ľahke enduro ( to jest do cca 120kg) použiť na dlhšie tripy.
S asfaltom chodte do riti tiež
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...
yeuop píše: jaro27> neboj, mongolsko a jine tadzikistany uz mam take za sebou...
A jinak kdybych ted vybíral ještě jednou motorku pro sebe, byla by to Yamaha T7. Deficit výkonu na dálnici bych nějak přežil, je ale mnohem lehci než afrika.
A take je dost levnejsi.
T7 je velkej a těžkej stroj, nepřipadá v úvahu a tady se taky neřeší styl cestování po asfaltu a dobrejch cestách. Na to stačí cokoliv.
Víš proč ti xtéčko stačilo ? protože si neměl peníze a navíc tě nezajímal terén, to nemyslím, ve zlým. Já taky neměl peníze a jezdil na dominátoru na e07. A za moc to teda nestálo ve srovnání se současným strojem.
Jinak všechny dvouválce i některý zbytečně těžký jednoválce nemají fakt mimo dobrý cesty cenu. Když se tam s nima bude jezdit tak dostanou takovej záhul, že se bude za chvíli všechno muset generálkovat, možná kromě samotnýho motoru a převodovky, ale jinak to tam hoří. Viz spojka na mým tigrovi v trialovejch pasážích. Už jsem to psal, opotřebení bylo hrozný. a měnil jsem každej rok lamely, tlumiče taky dostávaly co proto, plasty odřený od kamení, píšku a bláta, spodek motorky totálně obitej z prašnejch cest a od kamení. Všechno tam bylo ohledně kapotáže drahý, no prostě silniční vehikly to jsou, žádný teréní stroje. Tím mám na mysli t7, afriky, géesa, tigry a další...
Naposledy editováno 22.10.2022 10:51:11
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KTM 350 EXC-F nebo KTM 500 EXC-F [1, 2] KTM EXC 350 F, KTM EXC 500 F | kika. | 42 | 16.3.2024 v 12:53 krokoš |
KTM EXC-F 500 emulze v sání KTM EXC 500 F | Vlastik177 | 9 | 18.1.2024 v 07:50 Anti |
KTM EXC 300 TPI 2023 elektrika nezhasne KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... | KoblaCZ | 5 | 9.11.2023 v 10:56 Tadeas. |
Výroba ošoupaného štítku na dovezen... KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... | Olihňos | 3 | 18.9.2023 v 20:36 Frantacz |
SWM RS 500 R 2021 SWM RS 500 R | KubAiS | 18 | 7.12.2022 v 16:55 lopata75 |