globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálnici
21.10.2022 v 19:20
Nic lehčího než 701/690 na takový cesty neexistuje. Nejde sehnat a nevyrábí se.
Ty kraviny dole ani nemá cenu číst, je tam dohromady tak 10 přízpěvků k věci a závěr už znáte.

Vážení, moje motorka, mastodont 701 je hrozně těžká a nedá se reálně odlehčit. Tak přemejšlím, co si pořídit lehký enduro cca 115 kilo, hodit na něj brašny, vaky s benzínem a vyrazit na něm do vzdáleností tak 1-5 tkm od baráku po silnici a na místě krosit. Navedl mě na to nejdřív Jaro a teď jeden známej mě dohlodal tím, že o podobným stroji uvažuje. Něco lehkýho na cestování, protože už je starší a 701 je na něj moc vysoká a těžká. Vysoká by nevadila, ale těžká vadí.

Téma je myšlený vážně, nedělám si srandu. Jestli to nebude znatelně horší cestovat na něm, než na 701/690 tak by to stálo za zvážení. Sice na to tyhle stroje nebudou primárně určený, ale lehce potunit se to určitě dá.

Díval jsem se a v úvahu připadá tak exc 500, nebo swm 500. 300 tisíc x 180 tisíc nové stroje. Docela pálka a rozdíl.
Případně nějaký jiný duál enduro stroj.

Jenže zatím mi nikdo neřekl, jak to pojede po dálnici v rychlosti 100-110 kmh cruise speed. Spotřeba x opotřebení motoru x intervaly oleje. Ceny za generálkování motoru. Samozřejmě bych zgelovatěl a komplet překopal sedadlo a nějak pořešil držení bagáže na nosiči cca 25 kilo nákladu + 100 kg + vaky na benzín vepředu + já s oblečením. Větrnej štítek a relý masku a super drahý extra nádrže nechci, je to zbytečný. Možná jednu 5l přídavnou na přední vidle, jako to mám teď a na ní pořádný led reflektory pro noční krosení.
Jo a vibrace do řidítek, to je pro mě neznámá a srovnat můžu tak akorát se 701 kou, nebo 690kou novou. Ne se starým vibrátorem LC4.

Jestli máte nějaký poznatky k tématu tak sem s nimi. Přízpěvky typu: že se na tom nedá jet ani z prahy do brna raději ne.

Děkuji za pozornost.

Naposledy editováno 09.11.2022 23:13:11


2 reakcí na tento příspěvek uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...

22.10.2022 v 00:16 | Nahoru | #1
jenže exc 500 je jen o 36 kilo lehčí

(reakce na) uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...

22.10.2022 v 07:58 | Nahoru | #2

ZdendaZB píše: jenže exc 500 je jen o 36 kilo lehčí



Najprv riešiš titanový krám, aby si ušetril 2,6 kg a potom ti je ušetrenie 36kg málo?
Hele, kúp si balón a máš to vyriešené.

(reakce na) uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...

22.10.2022 v 08:41 | Nahoru | #3
[quote=ZdendaZB ta swm500 je spolehlivá oproti ktm ? nebo tam jsou nějaký problémy, slabší výkon by mi nevadil, ale výměna oleje teda aspoň 3 tisíce, má to náplň 1,8 litru, proč to měnit tak často, když ktm 690 má ofiko 10 tisíc ? /quote]

K tým intervalom výmeny, 690 má v návode, že interval je 10 000 km, alebo po každom závode.
Čo je jeden závod? 1000, 2000 km? Takže civilné použitie predĺži interval aj 5x?

Ak má ostré enduro interval 1000km, prečo by pri jeho civilnom použití nemohol byť interval 3000km?

Je mi jasné, že piest v ostrom endure nebude asi tak dobre "tesniť" ako piest v civilnej motorke a aj jeho podmienky práce vzhľadom na jeho geometriu budú oproti civilnému motoru iné. Ale osobne si myslím, že 3000 km na civilné použitie môže byť reálna hodnota.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
KTM 350 EXC-F nebo KTM 500 EXC-F [1, 2] KTM EXC 350 F, KTM EXC 500 F kika. 42 16.3.2024 v 12:53 krokoš
KTM EXC-F 500 emulze v sání KTM EXC 500 F Vlastik177 9 18.1.2024 v 07:50 Anti
KTM EXC 300 TPI 2023 elektrika nezhasne KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... KoblaCZ 5 9.11.2023 v 10:56 Tadeas.
Výroba ošoupaného štítku na dovezen... KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... Olihňos 3 18.9.2023 v 20:36 Frantacz
SWM RS 500 R 2021 SWM RS 500 R KubAiS 18 7.12.2022 v 16:55 lopata75


TOPlist