Tak mě napadlo použít třeba tohle:
https://8a.cz/hydrov...vEAQYASABEgJy0_D_BwE
Používám je na vodu (3l), mám na to látkový obaly na předku motorky a mohl bych to tam rovnou šoupnout benzín místo vody v případě potřeby. A vaky na vodu srolovat a někam píchnout. Můžu tam sice šoupnout petku, ale ta má jen 2l a to je málo.
Taky mám dvě petky po 2l na zadku motorky na pití, případně benzín, naproti vejfuku, ale kvůli rozložení váhy to budu asi rušit. Nechám si jen jednu na pití a asi ji přesunu jinam, protože vzadu je pořád špinavá a zabahněná.
Všichni mluví o vybuchování petlahví s benzínem, ale nikomu se to nestalo a nikdo nikoho nezná, komu se to stalo. Takže to neřeším a petky používám, ale ty vaky by byly mnohem lepší.
Naposledy editováno 12.10.2022 07:38:30
1 reakcí na tento příspěvek Hydrovak na vodu na benzín
Dost jsem toho najezdil na malém 250 Dominátoru, co bral právě ty tři litry, vážil sakum prdum 130 kg a na vytočenou jedničku jel jen svižným krokem. Jako jet s tím po dálnici do Fara by asi nebyl dobrý nápad, ale z Prahy do Blavy jsem s tím po dálnici dojel a potom dál na Balkán už pokrařoval po okreskách (tehdy tam stejně ještě dálnice nebyly)...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hydrovak na vodu na benzín
jo, ak by sme jeli na NC, to by bolo super. Dojeli by sme k poslednej benzínke na asfalte, za benzínkou rozložili stany, spravili pár superdrsných fotiek a mohli to otočiť domov. To by bolo teda superdrsná advent čurácka superexpedycyja.
Všetci sa zhodneme na tom, že dva a pol decový dominátor je najlepšia motorka na svete. Dokonca tam, kde chceme ísť, Zdenda už bol a práve na takomto dominátorovi. Žiaľ, táto motorka sa už nedá kúpiť nová - a my chceme novú motorku, páč to má nové gumy, netreba hneď meniť olej a tak podobne.
Výrobca síce vo vývoji za tie desaťročia pokročil a ponúka na predaj obdobnú motorku. A za tie spomínané desaťročia aj má čo ponúknuť naviac. Asi 25 kg.
Potom sú tu ešte rôzne klony dominátora a tie sú vo vývoji o hodne ďalej. Ponúkajú dokonca asi liter objemu naviac a raz takú hmotnosť. Proste vývoj nezastavíš.
Dokonca jeden výrobca svoj stroj zdokonalil tak, že pri výmene kolies nepotrebuješ centrálny stojan. Proste motorku otočíš kolesami hore a tá tam stojí jak priklincovaná.
Žiaľ, obaja sa bojíme toho litrového objemu naviac. Síce jazdec je chránený kopou elektroniky, ale čo ak zlyhá jedno malé čidlo? A ak zlyhá jedno veľké čidlo?
Takže viac ako do objemu 700 sme sa neodvážili. Je to síce taká chudobná motorka, dokonca vývojom zaostalá, lebo váži len niečo málo viac ako starý dominátor, ale na viac proste nemáme. A tak musíme benzín vláčiť v taškách.