Děkuji
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto na tahání motovleku
Borntobewild píše: ...
S vozíkama je to opravbu komický fenomén. Přesně ti lidi, co haní fábii nebo dáčii a musí mít velké, těžké a výkonné auto kvůli pohodlí, "bezpečnosti" a machrefektu tahají ty nejlevnější nebržděné kárky.
Přívěs to chce pokud možno nebržděný z buzeračních důvodů: Bržděný musí na STK dvakrát častěji a ta brzda je snad jediná věc, za kterou tě s vozíkem vyhodí. Na nebržděných kontrolují jen že světla svítí. Další nevýhoda bržděného může být couvání. Já jsem vozík z půjčovny při každém couvání tlačil se zablokovanými koly. Ten ale brzdil, protože v půjčovně jezdil furt. Vozíky co nejezdí často, mají brzdy furt zarezlé, tak stejně moc nefungují = problémy na STK.
Na velkých přívěsech jsou brzdy nutné, ale proč si komplikovat život s těmi malými? V ideálním státě by vozíky do 750kg nemusely na STK vůbec (za nefunkční světla tě stejně zastaví první policajti) a nemusely by být ani homologované, aby si člověk mohl postavit co potřebuje, když mu nevyhovuje konfekční. Ale v ideální zemi nežijeme.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto na tahání motovleku
V ideálním státě by nemuselo být spousta jiných zbytečných nařízení a buzerací.
Napadlo by někoho z vás v současném provozu jezdit autem, kterému brzdí jen dvě kola? A jezdit soupravou, kde třeba třetina hmotnosti je nebržděná vám nepřijde jako zbytečné zadělávání na problémy?