Zdar přátelé zeleného údolí , přicházím s troškou do mlýna
. Letos 2022 jsem od ledna do konce října najel na MT V4S 20.800 km. Loni jsem jezdil cruisera Honda Rebel 1100 automat. To jen pro srovnání. Z Hondy jsem byl zvyklý tahat od spodu - lineární (pohodový) zátah motoru , to byl na MT trochu problém a cca.3.měsíce jsem si zvykal na změnu režimu jízdy. Trochu mi taky ze začátku vadilo různé ševelení z prostoru motoru. Ale to bylo tím , jak jsem neustále podtáčel motor. V servisu poté vše vysvětleno , více otáček a potom nastoupí ta pravá jemnost motoru a využití jeho schopností. Jak říkám za cenovku 650.000,-Kč za variantu Full , jsem byl také hodně krytický ke slícování plastů , funkčnost Sygic navigace , ševelení motoru , bouchání řetězu v terénu o plastové náběhy kyvky aj. To je prostě Ducati. Vše bylo po půl roce odpuštěno , v hlavě srovnáno , a nyní si jen užívám jízdu. Cestuji především se ženou ve dvou plně naložený kufry. Takže nulový výraz zvuku výfuku kvituje především baťůžek. Myslím, že hlavní přednost této motorky je právě její univerzálnost. Používám ji odstrojenou i v práci při objíždění staveb a zákazníků. Se ženou na sobotní odpoledne kolem rybníku na kafe. A to hlavní je , pokud z vás máte ještě někdo koudel u zadku, že si zajedu jednou za rok do Mostu na okruh. A tam si teprve uvědomím , že volba této motorky (pokud nechcete mít v garáži 3různá moto) byla dobrá volba. Protože původně jsem si chtěl koupit GS1250. Nejsem vyloženě vyhraněný na typ motorky , vždy je to otázka celkové využitelnosti daného jezdce. Je ale pravda , že Ducati je krasavice , a tak trochu to moto srdíčko při výběru hrálo roli. Můj subjektivní názor je , že pokud jste ještě trochu emocionálně založený, kupte si motorku podle svého gusta. Ikona mezi Cendury GS na vás počká , ta vám neuteče. Možná to čeká i mě
Ještě si ale pár let počkám......
Naposledy editováno 04.01.2023 18:55:44