1 reakcí na tento příspěvek Urvany ventilek
1 reakcí na tento příspěvek Urvany ventilek
1 reakcí na tento příspěvek Urvany ventilek
1 reakcí na tento příspěvek Urvany ventilek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Urvany ventilek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Urvany ventilek
1 reakcí na tento příspěvek Urvany ventilek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Urvany ventilek
Chce to pořádný haltr.
To se guma neprotočí, ani když v ní máš 0,5 at. a jedeš jak hovado.
A jak psal assassin - důležitý detail je povolená matka u ventilku a sem tam na ňu kuknůt - jak je ventilek šejdrem, musí motocyklista zpozornět.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Urvany ventilek
awaxcs píše: MartasUS> ahoj.dvakrat mi to menil servis a jednou ja.A kdyz jsem menil dusi olej jsem nepouzival.Mam na to tu sracku kterou pouzivaj gumari.
a co zkusit z dušového ráfku udělat bezdušový? Jsou na to různé pásky a vychytávky. Sám si s tou myšlenkou delší dobu hraju, že až sjedu gumy a bude třeba nové tak to udělám.
MartasUS píše: a co zkusit z dušového ráfku udělat bezdušový? Jsou na to různé pásky a vychytávky. Sám si s tou myšlenkou delší dobu hraju, že až sjedu gumy a bude třeba nové tak to udělám.
tam jenom bacha, aby měl ráfek patku s vnitřním žebrem. Na ráfek bez něj se to jednak trochu blbě nahazuje a hlavně tam hrozí rychlej únik vzduchu, když něco odmáčkne gumu od ráfku (šutr třeba).