V krku zůstaly vnější kroužky a teď bude záležet na tom, jak moc velké vemeno byl konstruktér rámu motocyklu, pokud nebyl vemeno, tak půjdou kroužky vhodnou tyčkou (ocelovou) opatrně vyklepat kladívkem (nevzpříčit), pokud byl, tak je vnitřní průměr trubky krku menší než vnitřní průměr kroužku ložiska (u mého motocyklu jen u spodního ložiska) a kroužek se vyklepat nedá, protože není jak do něj ťukat. Potom je nejjednodušší způsob, jak kroužek dostat ven, vzít jakoukoli MMA svářečku, dvojku elektrodu (obalenou) a na funkční plochu kroužku ložiska navařit kolem dokola housenku, může být i hnusná, od svátečního "svářeče" začátečníka, ale kroužek hned po mírném schládnutí vypadne z krku sám, jediná podmínka je, že ten "svářeč" nesmí být slepý nebo ožralý, aby se strefil skutečně jen na ten kroužek a nepřivařil ho ke krku.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hlučné ložisko Suzuki GSX 750 | Pepansuzuki | 27 | 13.4.2024 v 18:00 krokoš |
Převodní tabulka zapalovacích svíče... Suzuki GSX 750 | Krejcak73 | 17 | 23.1.2024 v 08:47 Krejcak73 |
Inazuma 750, Zephyr 550, nebo Breva 750 Kawasaki Zephyr 550, Suzuki GSX 750, Moto Guzzi Brev... | jincom | 16 | 16.1.2024 v 10:39 hansdorf |
Suzuki Inazuma 750 - boční protekto... Suzuki GSX 750 | Krejcak73 | 14 | 15.1.2024 v 14:45 Krejcak73 |
Suzuki GSX 750 | Krejcak73 | 0 | 13.1.2024 v 22:59 Krejcak73 |