najde se tady někdo, kdo má přímý porovnání těhle 2 strojů? Mám roupy a i když jsem původně mířil úplně jinam, zavadil jsem o tohle a docela se mi to líbí, až na ten motor od čínskejch dětí, nicméně počítám, že pokud to má najeto 50 a víc, tak to dělali děti, který nikdo nebil a složili to zřejmě dobře. O co mi jde, jel jsem na F900R, příjemná motorka až na ten děsivej tablet, ale chcípnul bych na skrčený nohy, nejsem žádnej čahoun 185 cca, ale po půl hodině mě ty skrčený nohy štvali tak, že jsem to rád vrátil. Je ta 800 stavěná taky tak? Jsem zvyklej na vzpřímenej posaz a sotva dosáhnout na zem, ten předklon bych asi přežil, ale ty nohy fakt ne. Je fakt, že jsem na tom jel tak jak jsem přijel, mám vysoký krosový boty, to by mohla bejt část problému, ale ne celej. Mezi R a S zrovna v tomhle rozdíl asi nebude.
Díky za Vaše postřehy.
1 reakcí na tento příspěvek F800R vs F900R
Předchozí majitel tvrdil, že to nemá klasickej palivoměr, jen hladový oko, což jsem měl u Xmota taky tak, tady to ale na displeji vypadá, že by tam bejt mohl. ( Tady se údajně rozsvítí oko a začne to ukazovat vzdálenost a prej to funguje dobře) na druhou stranu, našel jsem tady z roku 2006 článek, kde u motorky s cca 4tkm to píšou jako vadu, že nefunguje a byť je ten díl dost napikaču, fakt to kolabovalo už takhle nový? V BMW se na tohle nemá cenu ptát
Dělali jste někdo nějaký úpravy, co se týká směsi? Zahraniční zdroje se shodujou, že je to chudý, což jsem řešil už u toho jednoválce a stálo to za to. Ne kvůli číslům, nebo grafům. Po úpravě za pár korun mnohem hladší chod, nevadily tomu konstantní otáčky, nestřílelo to tolik do vejfuku, nehřálo se to tolik, no a spotřeba paradoxně spadla o nějaký drobný. Zůstal mi doma takovej element, ochcávající teplotu nasávanýho vzduchu s vlastní teplotní sondou, což je sofistikovanější řešení, než odpor co simuluje konstantní teplotu, mělo by to simulovat vždycky o určitej počet stupňů míň, proti aktuální teplotě. Nepoužil jsem to, protože jsem tam nakonec dal vstřik s o chlup větším průtokem, ale reakce na to jsou pozitivní.
Zatím jsem zjistil, že čidlo pro teplotu nasávanýho vzduchu je stejný, vstřiky taky, takže mě napadá
Našel jsem, že i u nás si někdo dával na 1150 vstřiky z 1200, takže to funguje všude stejně řekl bych. Vstřiky jsou tady taky stejný, jen 2, takže odpadá problém jaký, to už vyzkoušený mám.
Naposledy editováno 28.01.2023 16:16:37
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Aprilia Shiver 750 x BMW F800R Aprilia SL 750 Shiver, BMW F 800 R | QuincyMax | 29 | 20.1.2024 v 16:06 dracek117 |
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... | RockStar1666 | 20 | 12.1.2024 v 11:08 docent |
BMW F 800 R zadní nosič/držák top c... BMW F 800 S, BMW F 800 ST, BMW F 800 R, BMW F 800 GT | petrosolsobě | 2 | 23.7.2023 v 13:51 petrosolsobě |
Čep brzdové páčky F 800 R 2009 BMW F 650 GS, BMW F 800 GS, BMW F 800 R | Vitor | 6 | 16.6.2023 v 10:11 Vitor |
Litva Lotyšsko obytňák BMW F 800 R | Rebel245 | 2 | 10.5.2023 v 19:44 JoeKTM |