Děkuji.
Pavel Pokorný
http://www.mototechn...e=index&cPath=20
osobně se domnívám že PAV 40/41, který je konstruován jako korba s /odnímatelným/ víkem je konstruován právě pro přepravu nákladu uvnitř této korby...nikoliv na korbě nebo jeho víku....v typovém listě o tom moc není, maximálně hmotnost naloženého PAV-u / cca 50 kg/...je tam také číslo schválení, jehož obsah má k dispozici MDCR...
Pokud je na PAV-u malá zahrádka lze tam zřejmě umístit nějaké věci, pak platí zákon 361/2000 v §52, bod 2: "aby byla zajištěna stabilita a ovladatelnost vozidla"...a další ustanovení o způsobu umístění a upevnění nákladu která si můžeš najít...vzhledem k tomu že s PAV-em je max, rychlost motocyklu omezena na 80km/h, obávám se že s kánoí na PAV-u bys daleko nedojel.....jinak k tomu zákonu je prováděcí vyhláška o hmotnostech a rozměrech ale tam se neřeší motocykl v soupravě ....
Dále bys měl mít na PAV-u namalovanou SPZ, stejnou jako na motorce, na základě desítky let staré výjimky, kterou by náklad neměl překrývat ....ale o tom by se dalo donekonečna spekulovat, doporučuji vznést konkrétní dotaz dotaz na MDCR které má k dispozici příslušnou schvalovací dokumentaci....
Když se schvaloval PAV nebo sajda tak se tím nějaký úředník MDS projel po pražské Libni , po asfaltu i po kostkách a napsal o tom půlstránkovou zprávu s doporučením schválit...a výrobce to mohl začít vyrábět podle předváděného prototypu
Naposledy editováno 20.07.2022 07:35:40
Spíše s to tu značím než reaguju
www.watsonian-squire.com/product/platform-sidecar-chassis/
Výrobci neřeší co a jak dlouhého nebo těžkého budeš přepravovat.
Tohle se nápadně něčemu podobá.
cyclope2000.com/index_fr.html
U nás je blbá legislatíva na sajdy, jinak se dají pořídit nádherný.
www.watsonian-squire.com/
Naposledy editováno 20.07.2022 17:14:49
Naposledy editováno 25.07.2022 10:56:12