https://shop.yoshimu...syousai.php?id=19374
Moje otázka zní, je to proveditelný se současnými pravidly STK?
Origo při 5000ot 94dB, tento 103 s dB killerem (nebo 107 bez)
Katalyzátor vypadá, že je fuč.
Reálné běžně používat nebo ne?
1 reakcí na tento příspěvek Yoshimura full systém - STK
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yoshimura full systém - STK
1 reakcí na tento příspěvek Yoshimura full systém - STK
není tam E - ne
2 reakcí na tento příspěvek Yoshimura full systém - STK
Jeste bych jim poslal email s timto dotazem ohledne homologace.
1 reakcí na tento příspěvek Yoshimura full systém - STK
2 reakcí na tento příspěvek Yoshimura full systém - STK
1 reakcí na tento příspěvek Yoshimura full systém - STK
Milosek.m píše: Vzdyt je tak krasne pristupnej na ty katane ze tu hodku bych klidne jednou za 4 roky obětoval na prohozeni za origo... A za čáru ber killera
V návodu je uvedeno, že k montáži je potřeba odmontovat zadní tlumič, což by mě teda moc nebavilo.
K otázce autora - jak už někdo kopíroval, homologace koncovky zaniká montáží svodů a mezisvodu. Každopádně je to řada Street Sports, takže ne vyloženě racing a je otázka, jak moc rozdílné je to oproti originální výfukové soustavě (kde je největší omezení katalyzátorem).
Naposledy editováno 31.05.2022 07:59:43
jandaxx píše: Hmm, tak to už jsou debilové. Pokud má výfuk platnou homologaci, tak nechápu, v čem je problém. Vždyť je to jak z výroby. Bych na ně poslal na hajzly kontrolu. Jestli to není tajemství. Co je to za STK?
A kdyz me jinde pustej s full systemem a bez killeru,udame je taky?
1 reakcí na tento příspěvek Yoshimura full systém - STK
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yoshimura full systém - STK
Naposledy editováno 31.05.2022 20:57:26
projde to jen když technik STK bude ignorovat své pracovní povinnosti
Laděný výfuk je homologován na konkrétní typ motocyklu, ale nezávisle na výrobci motocyklu, proto může mít pár decibelů navíc ve srovnání s původním schválením a hodnotou uvedenou na štítku a v TP...případné nepatrné zvýšení hluku je součástí homologace výfuku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yoshimura full systém - STK
edit: ono je to stejný, jako u kol a pneumatik u auta. Z výroby je něco schváleného, ovšem výrobce kol si nechá dodatečně otestovat a schválit i jiný rozměr. Jiné disky s jiným rozměrem, jiným ET, jinak velké a široké pneu a podobně. A pak legálně jezdíš na jiných kolech, než s jakými je schválil do provozu dovozce/výrobce aut. Jen je musíš nechat zapsat do TP. U výfuku ne, princip je ale stejný.
Naposledy editováno 02.06.2022 08:27:05
Edit: Aleš R smazal text, takže můj dotaz na něj trochu postrádá smysl a asi zůstane bez odpovědi.
Naposledy editováno 02.06.2022 09:31:33
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki GSX-S1000S katana Suzuki GSX-S1000S KATANA | jard60 | 17 | 11.4.2024 v 11:31 jandaxx |
Sekunární převod do síly Suzuki GSX-S1000S KATANA | Lopuch6 | 5 | 8.1.2024 v 09:52 Kaabo |
Pozdní výměna oleje [1, 2, 3] Suzuki GSX-S1000S KATANA | SKACE23 | 83 | 15.5.2022 v 11:25 Andrej |