alda82>moje rsv 04 (nový model)má na klice výkon 131koní a to ještě toho času bez la´dáků a KN-ka.pouze s jinou jednotkou ignijet max power.
tak esi tu píšete že rozdíl v měření na klice a zadním kole dělá cca 11% ,tak to znamená že mam na zadním kole 117 koníků i s jednotkou která přidá tak 5koní.
to znamená že seriová nová rsv 2004 má 112koní na zadním kole.
tak že se pánové kroťte a moc nerozvášňujte.
Rozdíl mezi výkonem na motoru a zadním kole je cca 20%. Včera jsem byl s mazlem (748 R) na doladění na brzdě a naměřili mi 100,11 PS na zadním kole = 122,09 PS na motoru. Sám jsem byl příjemně překvapený výrazným nárůstem, protože oproti sérii mám pouze širší svody + Termignoni a Eprom přesně dle typu motoru a výfukové soustavy.
.Kolda.>DucatiSSJirka>Nikotýn> tak to sorry,blbě jsem si to přečetl,to musí bejt mazec,mít na motoru o deset PS méně než měl loni Baylisstic,závidím trochu
To my všichni.ale uvidíme, jak se s tím panáček popere
tak, tak, pěkně pijánko a v klídečku jak je mojím dobrým zvykem
4 reakcí na tento příspěvek DynoJet Power Commander PC III USB
Naposledy editováno 23.02.2009 07:30:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DynoJet Power Commander PC III USB
Dvori.czech>mám K6, výfuk TENAX (na zakázku), KN filtr, a PC... na brzdě na zadním kole 194HP, max. 334km/h :)
prece neveris tomu ze da K6 s vyfukem a filtrem 194 koni na zadnim kole? to je nakejch 220PS na motoru ... a to je fakt na tyhle upravy trosku moc... MEklau na svoji K7 nema ani zdaleka takovej vykon a tam jsou teda trosku jinaci upravy...
assassin>Dvori.czech>mám K6, výfuk TENAX (na zakázku), KN filtr, a PC... na brzdě na zadním kole 194HP, max. 334km/h :)
prece neveris tomu ze da K6 s vyfukem a filtrem 194 koni na zadnim kole? to je nakejch 220PS na motoru ... a to je fakt na tyhle upravy trosku moc... MEklau na svoji K7 nema ani zdaleka takovej vykon a tam jsou teda trosku jinaci upravy...
Honzo, on sice pise, ze to ma na zadnim kole, ale to je celkem fuk, protoze to bude tak mozna na motoru a jeste je otazka, jak to kdo meril a kde, uz jsem videl ruzne grafy a ruzne vysledky
A taky je dulezite jak vypada ten zbytek, je fakt, ze loni na Aprilii, se nam podarilo naladit i 140k na motoru, taky jen filtr, ladak a PC, ale bylo to jen nahoru dolu, uplne na p.cu, ono je ladeni a ladeni
Edit, ted jsem koukal na profil, tak pokud to je na GSXR 750, tak ani ten motor nebude pravda
Naposledy editováno 23.02.2009 09:39:23
Dvori.czech>mám K6, výfuk TENAX (na zakázku), KN filtr, a PC... na brzdě na zadním kole 194HP, max. 334km/h :)
To seš dobrej optimista Já bych to typnul :max 120PS na zad.kole v lepším př.a max.tak 275km/h reálnejch,ale je fakt, že jsem spíš pesimista ,tak mě třeba někdo vyvede z omylu.
Dvori.czech>mám K6, výfuk TENAX (na zakázku), KN filtr, a PC... na brzdě na zadním kole 194HP, max. 334km/h :)
Nedělají se všechny TENAX výfuky na zakázku? Já myslím že jo, páč co kus, to originál, takže se to tam musí za pomoci různých mučících nástrojů dopasovat...
A 194 koní na zadním je v dnešní době pro děcka, možná bych zauvažoval o přestupu na litrovou kubaturu, páč i 750 je dneska pro děcka...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DynoJet Power Commander PC III USB
Dvori.czech>mám K6, výfuk TENAX (na zakázku), KN filtr, a PC... na brzdě na zadním kole 194HP, max. 334km/h :)
Kde ti to prosím měřili. Že bych tam zajel. Já bych chtěl mít 130 koňové SSko
Droppi>Dvori.czech>mám K6, výfuk TENAX (na zakázku), KN filtr, a PC... na brzdě na zadním kole 194HP, max. 334km/h :)
Kde ti to prosím měřili. Že bych tam zajel. Já bych chtěl mít 130 koňové SSko
..tam radsi nejezdi, budes mit 183rwhp a pak tu motorku strachem zahodis
1 reakcí na tento příspěvek DynoJet Power Commander PC III USB
No jinak jestli máš 194k na kole, tak hurá na superbike, ale myslím, že tam bys rychle pochopil co to znamená mít skoro 200k na kole, až by kolem proletěla Ducati 1198 v závodní upravě. a věř že ta nemá jen zakázkovej výfuk, sportovní filtry a PC.
Naposledy editováno 25.02.2009 16:16:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DynoJet Power Commander PC III USB
jste jedničky totiž
Dvori.czech>hihi, sranda tady:) ta K6 se ladila u Smrže, jen v té době kdy měla 194koníků vzadu, tam nebyl ten tenax a nebyl tam jen PCIII, já tu motorku koupil až vyválenou s jiným výfukem a už jen s tím PCIII, ale tak věřit nemusíte žejo:D jináč 194koní je podle normálních přepočtů asi 212koní na motoru a to jezdí K6 i s mnohem větším výkonem... ale tak znáte víte, beru :D vy záávodníci
jste jedničky totiž
ty voe, závodník z Třeště... no to mi ho vyndej a tu překoňovanou mrchu parkuješ na kopci pod Intrem.
V třešti jsme v hráli divadlo a potkali tam luxusního týpka, protáhl nás všema hospodama a ještě nám zamával! Prej staví domy. Do června jich měl mít šest nahozených, byl konec dubna a začínal první. Ale prej pohoda.
Naposledy editováno 09.08.2009 13:26:08