Ampere, Ampere, a kolik tam mam klokanu ja??? Si myslim, ze to mam taky poladeny hustokrute. KN filtr, chip arrow a koncovka.proste naka koncovka. Nechci slyset, ze 120 a jednoho vola za riditkama
Co tohle, dá se to použít? Máte někdo zkušenosti s instalací?
K7>.Kolda.>K7>Metzeler super.Jezdím K1 a max. spokojenost.
Comander jsem měl a celkem problémy.Takže špatné zkušenosti.No uvidíme letos...
Já tam mám PC + BMC + full Akrap a nárůst je cca 10-15% výkonu i krouťáku. Průběh super. Máš k dispozici cca 12 map (všechno standard, otevřená koncovka, otevřená koncovka + otevřený filtr.) Instalaci zvládne každý mikroskopicky nadaný jedinec, nahrávat mapy lze v pohodě přes notebook, jen to chce pak pro jistotu odladit na brzdě. Cena je tuším něco kolem 300-350 dolarů.
Já tam měl PC III, akrapovic koncovku a KN filtr.Byl jsem s tím několikrát na brzdě a vždy tam byla díra kolem 6tis.Prostě jí nedokázali odstranit.
To je divný, já mám na K5 KN a Yoshimuru ignition modul,PWC a quickshifter a žádný díry lol a spokojenost
readymen>K7>.Kolda.>K7>Metzeler super.Jezdím K1 a max. spokojenost.
Comander jsem měl a celkem problémy.Takže špatné zkušenosti.No uvidíme letos...
Já tam mám PC + BMC + full Akrap a nárůst je cca 10-15% výkonu i krouťáku. Průběh super. Máš k dispozici cca 12 map (všechno standard, otevřená koncovka, otevřená koncovka + otevřený filtr.) Instalaci zvládne každý mikroskopicky nadaný jedinec, nahrávat mapy lze v pohodě přes notebook, jen to chce pak pro jistotu odladit na brzdě. Cena je tuším něco kolem 300-350 dolarů.
Já tam měl PC III, akrapovic koncovku a KN filtr.Byl jsem s tím několikrát na brzdě a vždy tam byla díra kolem 6tis.Prostě jí nedokázali odstranit.
To je divný, já mám na K5 KN a Yoshimuru ignition modul,PWC a quickshifter a žádný díry lol a spokojenost
Ano i já tvrdím, že to je divný, ale prostě to bylo dvakrát na brzdě a nic.Pořád díra!Sice se jim na grafu neprojevovala, ale mě v reálu ano.
tak esi tu píšete že rozdíl v měření na klice a zadním kole dělá cca 11% ,tak to znamená že mam na zadním kole 117 koníků i s jednotkou která přidá tak 5koní.
to znamená že seriová nová rsv 2004 má 112koní na zadním kole.
tak že se pánové kroťte a moc nerozvášňujte.
smutnej>alda: jestli to nahodou nebude tak ze kazdej na brzde nameri co chce. ono tohle dynamicke mereni je dobre na porovnavaci mereni... jestli se po uprave zmenilo neco k lepsimu nebo ne... na ziskavani presnych ciselnych hodnot to neni.. protoze to zalezi na tom jak presne se urci vstupni parametry ze kterejch brzda vykon pocita.
Přesně tak.
Max R1>Máš to změřené na brzdě nebo si jen myslíš že to má 140hp na zadním kole ? Nevěřím tomu že by jsi z toho dvoválce dostal přes 160k na motoru = 140hp na zadku...
a pročpak ne??? Já mám 175 kobylek na motoru úplně v poho a to tam nemám ani PC a do motoru se nešahalo
1 reakcí na tento příspěvek DynoJet Power Commander PC III USB
Taky je možné mapy upravovat, v těchto otáčkách přidat, tu ubrat a tím vytvářet mapy vlastní. Více na http://www.powercom...iii_usb/default.aspx
Dále se i k tomu dělá ten KN filtr a v čem spočívá ten jejich zázrak,snad ne v jiné papírové vložce,v papíru to snad nemůže být a ten plastový obal mi připadal stejný.
KaN nemusi mit temer zadnej prinos proti novemu papirovemu filtru... ale je lepsi nez zanesenej papirovej filtr... tzn kdybys casto kupoval origo filtr, budes na tom jako s KaN... ale vyjde te to draz nez koupit KaN (pripadne podobne, BMC,pipercross atd) ktereje "molitanove" a jen vyperes a napatlas nakym spesl olejem.
u jednovalce jako byva na skutrech muze mit vyfuk celkem vliv, bejvaj hodne uduseny at uz kvuli emisim nebo hluku, dost mozna by pomohla "libovolna" pruchozi koncovka... kterou by sis nechal udelat aby pasovala na prirubu .. treba od tenaxu,R.P.,creptusu...
pak by to s PC mohlo bejt i znat... ale tezko ti to rekne nekdo dopredu.
Toto zařízení se připojuje ke standartnímu CDI a zůstává po naladění v motocyklu. Nejedná se tedy o něco, co mění nastavení CDI. Součástí Power Commanderu je i několik palivových map,
které jsou již připraveny od výrobce např. pro motocykl osazený racingovou koncovkou, závodním výfukem, K&N filtrem nebo s celkově upraveným motorem pro závody. Všechny tyto mapy jsou
nahrány na CD, které dostanete s Power Commanderem. Nový Power Commander obsahuje palivovou mapu pro vylepšení průběhu sériového motocyklu. Pokud je Váš motocykl již jinak upraven, je samozřejmě možno z přiloženého CD-ROMu nahrát palivovou mapu, která odpovídá
dané úpravě.
koncovku.
/ www.redmoto.cz /
http://www.redmoto.c...imura/yoshimura-0007