globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: DynoJet Power Commander PC III USB
 
27.3.2008 v 10:42
chlapy, má smysl to kupovat? v čem to pomuže ?

DynoJet Power Commander PC III USB

9.4.2008 v 11:27 | Nahoru | #31
kolda: prave ze se to "pricita" ... spravne se to ale meri.

DynoJet Power Commander PC III USB

9.4.2008 v 12:16 | Nahoru | #32
No na to že má tuono v základu něco kolem 125 koní na motoru, tak jsou ty uváděné hodnoty docela zajímavé.

DynoJet Power Commander PC III USB

9.4.2008 v 12:47 | Nahoru | #33
Tak, to vam to muj mechanik AmperRSV rekl, co?

Ampere, Ampere, a kolik tam mam klokanu ja??? Si myslim, ze to mam taky poladeny hustokrute. KN filtr, chip arrow a koncovka.proste naka koncovka. Nechci slyset, ze 120 a jednoho vola za riditkama

DynoJet Power Commander PC III USB

9.4.2008 v 13:18 | Nahoru | #34
Plejba jr.> To netuším, nech si to změřit a uvidíš. Já bych tipnul že kombinace koncovka,čip,filtr dá tak 5 až 7 koní na motoru. Ale je to jen můj odhad.

DynoJet Power Commander PC III USB

9.4.2008 v 15:10 | Nahoru | #35
http://cgi.ebay.de/T...QQrdZ1QQcmdZViewItem
Co tohle, dá se to použít? Máte někdo zkušenosti s instalací?

DynoJet Power Commander PC III USB

9.4.2008 v 15:31 | Nahoru | #36

K7>.Kolda.>K7>Metzeler super.Jezdím K1 a max. spokojenost.
Comander jsem měl a celkem problémy.Takže špatné zkušenosti.No uvidíme letos...

Já tam mám PC + BMC + full Akrap a nárůst je cca 10-15% výkonu i krouťáku. Průběh super. Máš k dispozici cca 12 map (všechno standard, otevřená koncovka, otevřená koncovka + otevřený filtr.) Instalaci zvládne každý mikroskopicky nadaný jedinec, nahrávat mapy lze v pohodě přes notebook, jen to chce pak pro jistotu odladit na brzdě. Cena je tuším něco kolem 300-350 dolarů.
Já tam měl PC III, akrapovic koncovku a KN filtr.Byl jsem s tím několikrát na brzdě a vždy tam byla díra kolem 6tis.Prostě jí nedokázali odstranit.



To je divný, já mám na K5 KN a Yoshimuru ignition modul,PWC a quickshifter a žádný díry lol a spokojenost

DynoJet Power Commander PC III USB

9.4.2008 v 21:32 | Nahoru | #37
smutnej> To mi jaksi nedocvaklo :\

DynoJet Power Commander PC III USB

9.4.2008 v 21:37 | Nahoru | #38
amperrsv> Jasně pane řediteli, proto píšu, že každá brzda měří jinak a je to relativní. Ale jelikož bylo ke srovnání změřené RSV v základu, tak víme, že nárůst byl, je cca 10 - 15 %. A je to znát a o tom to je. Juchůůůůůů.

DynoJet Power Commander PC III USB

10.4.2008 v 07:54 | Nahoru | #39
.Kolda.> Aha, tak to je nějaká zvlání brzda, jelikož pokud je tam nárůst 10 - 15% tak už v základu muselo to RSV mít něco mezi 135 a 140 koníky a to je dost. A proč hned pane řediteli?

DynoJet Power Commander PC III USB

10.4.2008 v 08:29 | Nahoru | #40

readymen>K7>.Kolda.>K7>Metzeler super.Jezdím K1 a max. spokojenost.
Comander jsem měl a celkem problémy.Takže špatné zkušenosti.No uvidíme letos...

Já tam mám PC + BMC + full Akrap a nárůst je cca 10-15% výkonu i krouťáku. Průběh super. Máš k dispozici cca 12 map (všechno standard, otevřená koncovka, otevřená koncovka + otevřený filtr.) Instalaci zvládne každý mikroskopicky nadaný jedinec, nahrávat mapy lze v pohodě přes notebook, jen to chce pak pro jistotu odladit na brzdě. Cena je tuším něco kolem 300-350 dolarů.
Já tam měl PC III, akrapovic koncovku a KN filtr.Byl jsem s tím několikrát na brzdě a vždy tam byla díra kolem 6tis.Prostě jí nedokázali odstranit.

To je divný, já mám na K5 KN a Yoshimuru ignition modul,PWC a quickshifter a žádný díry lol a spokojenost


Ano i já tvrdím, že to je divný, ale prostě to bylo dvakrát na brzdě a nic.Pořád díra!Sice se jim na grafu neprojevovala, ale mě v reálu ano.

DynoJet Power Commander PC III USB

10.4.2008 v 09:42 | Nahoru | #41
amperrsv>Pro mě je každý ředitel nebo vedoucí. Někdo oslovuje Ty vole, já zase pane vedoucí, řediteli, šéfe. Máš úplnou pravdu, tak to bylo , něco mezi 120 a 125 na zadním kole u RSV v základu.

DynoJet Power Commander PC III USB

10.4.2008 v 14:27 | Nahoru | #42
moje rsv 04 (nový model)má na klice výkon 131koní a to ještě toho času bez la´dáků a KN-ka.pouze s jinou jednotkou ignijet max power.
tak esi tu píšete že rozdíl v měření na klice a zadním kole dělá cca 11% ,tak to znamená že mam na zadním kole 117 koníků i s jednotkou která přidá tak 5koní.
to znamená že seriová nová rsv 2004 má 112koní na zadním kole.
tak že se pánové kroťte a moc nerozvášňujte.

DynoJet Power Commander PC III USB

11.4.2008 v 09:32 | Nahoru | #43
alda: jestli to nahodou nebude tak ze kazdej na brzde nameri co chce. ono tohle dynamicke mereni je dobre na porovnavaci mereni... jestli se po uprave zmenilo neco k lepsimu nebo ne... na ziskavani presnych ciselnych hodnot to neni.. protoze to zalezi na tom jak presne se urci vstupni parametry ze kterejch brzda vykon pocita.

DynoJet Power Commander PC III USB

11.4.2008 v 10:26 | Nahoru | #44

smutnej>alda: jestli to nahodou nebude tak ze kazdej na brzde nameri co chce. ono tohle dynamicke mereni je dobre na porovnavaci mereni... jestli se po uprave zmenilo neco k lepsimu nebo ne... na ziskavani presnych ciselnych hodnot to neni.. protoze to zalezi na tom jak presne se urci vstupni parametry ze kterejch brzda vykon pocita.



Přesně tak.

DynoJet Power Commander PC III USB

11.4.2008 v 11:07 | Nahoru | #45

Max R1>Máš to změřené na brzdě nebo si jen myslíš že to má 140hp na zadním kole ? Nevěřím tomu že by jsi z toho dvoválce dostal přes 160k na motoru = 140hp na zadku...



a pročpak ne??? Já mám 175 kobylek na motoru úplně v poho a to tam nemám ani PC a do motoru se nešahalo

DynoJet Power Commander PC III USB

11.4.2008 v 11:40 | Nahoru | #46
Nikotýn>Ty seš taky ouplně jiná liga

1 reakcí na tento příspěvek DynoJet Power Commander PC III USB

14.4.2008 v 22:15 | Nahoru | #47
Mám dotaz,jestli je v té škatuli PC III USB na ten konkrétní typ stroje už něco nahraného,myslím tím nějaká palivová mapa nebo víc a dá se to navolit plus je tam místo na doplnění vlastních map nebo to je úplně čisté a musí se tam všechno nahrát?

DynoJet Power Commander PC III USB

14.4.2008 v 23:25 | Nahoru | #48
Nikotýn> Nechci rejpat,ale fakt udělá výfuk a svody a dejme tomu filtr, 25 PS plus ,bez říd.jednotky,R má 150 PS,navíc v popisu moto máš napsanej Power Com.No stejně je to mazec,taky přemýšlým o něčem takovým.

DynoJet Power Commander PC III USB

14.4.2008 v 23:58 | Nahoru | #49
Nikotýn> tak mam ten graf je je to presne 137,26..je mozny, ze to je zadni kolo? ..teda je mne to celkem jedno, hlavne ze to jede

..nevite jak dat *pdf nejak na net?

DynoJet Power Commander PC III USB

15.4.2008 v 09:02 | Nahoru | #50
maco> Myslím, že tam není žádná mapa. Tuším, že krabička je stejná pro všechny, jen se liší připojovací kabeláž. Po instalaci programu do PC, máš k dispozici cca 10 map. Pak záleží na tom, co máš na moto za úpravy, jaké koncovky, filtr apod. Podle toho zvolíš mapu a tu nahraješ do kouzelné krabičky Zvládne to každý průměrně schopný PC uživatel. Samozřejmě je ideální vše nakonec odzkoušet na brzdě.
Taky je možné mapy upravovat, v těchto otáčkách přidat, tu ubrat a tím vytvářet mapy vlastní. Více na http://www.powercom...iii_usb/default.aspx

DynoJet Power Commander PC III USB

15.4.2008 v 09:04 | Nahoru | #51
sors>Je to možný. To musí jet, jako ďas.Škoda, že já bych se se svými 190 cm na to nevlezl. Nebo možná vlezl, ale byl by to pohled pro bohy.

DynoJet Power Commander PC III USB

15.4.2008 v 10:46 | Nahoru | #52

DynoJet Power Commander PC III USB

15.4.2008 v 10:46 | Nahoru | #53
DucatiSSJirka> nemám Power, ale závodní řídící jednotku pro R od Termignoni víš

DynoJet Power Commander PC III USB

15.4.2008 v 10:47 | Nahoru | #54
.Kolda.> OK,mě to jenom zajímá,páč se to začlo dělat už dokonce na skůtry,tak ted přemýšlím,jestli ti amíci už nemají roupama co dělat a dělají to jejich způsobem,tzn. když jsme to vymysleli,tak to budem dělat na všechno,aby z toho měli co nejvíc peněz,nebo je na vině emisní norma Euro 3,kdy musí být všechny motory kvůli tomu asi přiškrcené a fakt to pomůže.Navíc by to muselo pomoct i při seriovém výfuku,páč ladáků se na to moc nedělá,tuším jenom jeden a neumím si představit,že by si všichni montovali ten jeden výfuk,který samotný stojí asi 8,5 tisíce.
Dále se i k tomu dělá ten KN filtr a v čem spočívá ten jejich zázrak,snad ne v jiné papírové vložce,v papíru to snad nemůže být a ten plastový obal mi připadal stejný.

DynoJet Power Commander PC III USB

15.4.2008 v 10:57 | Nahoru | #55
maco: cim modernejsi a vychytanejsi motorka... tim mensi prinos pokud PC namontujes v seriovem stavu... protoze i "custom" mapa pro PC pak v podstate vypada jako ta seriova... ale tohle je fakt kus od kusu a typu motocyklu.

KaN nemusi mit temer zadnej prinos proti novemu papirovemu filtru... ale je lepsi nez zanesenej papirovej filtr... tzn kdybys casto kupoval origo filtr, budes na tom jako s KaN... ale vyjde te to draz nez koupit KaN (pripadne podobne, BMC,pipercross atd) ktereje "molitanove" a jen vyperes a napatlas nakym spesl olejem.

u jednovalce jako byva na skutrech muze mit vyfuk celkem vliv, bejvaj hodne uduseny at uz kvuli emisim nebo hluku, dost mozna by pomohla "libovolna" pruchozi koncovka... kterou by sis nechal udelat aby pasovala na prirubu .. treba od tenaxu,R.P.,creptusu...
pak by to s PC mohlo bejt i znat... ale tezko ti to rekne nekdo dopredu.

DynoJet Power Commander PC III USB

15.4.2008 v 11:17 | Nahoru | #56
FUNKCE DYNOJET POWER COMMANDERU

Toto zařízení se připojuje ke standartnímu CDI a zůstává po naladění v motocyklu. Nejedná se tedy o něco, co mění nastavení CDI. Součástí Power Commanderu je i několik palivových map,
které jsou již připraveny od výrobce např. pro motocykl osazený racingovou koncovkou, závodním výfukem, K&N filtrem nebo s celkově upraveným motorem pro závody. Všechny tyto mapy jsou
nahrány na CD, které dostanete s Power Commanderem. Nový Power Commander obsahuje palivovou mapu pro vylepšení průběhu sériového motocyklu. Pokud je Váš motocykl již jinak upraven, je samozřejmě možno z přiloženého CD-ROMu nahrát palivovou mapu, která odpovídá
dané úpravě.

DynoJet Power Commander PC III USB

15.4.2008 v 11:20 | Nahoru | #57
Protože de facto každý výfukový systém má jiné parametry, jsou připravené mapy odlišné. Dynojet má pro většinu motorek připravenou mapu pro výfuky Akrapovič, Yoshimura a některé další značky ať už pro Kompletní výfukový systém nebo jen Výfukovou
koncovku.

/ www.redmoto.cz /

DynoJet Power Commander PC III USB

15.4.2008 v 11:31 | Nahoru | #58
procentuelni narusty vykonu a krout. momentu jsou individuelni, nicmene se to pohybuje kolem tech + ( 10 - 15% ) se systemem + KN / BMC s pouzitim PWCIII. Dalsim plusem je vytazeni a vyhlazeni vykonovych propadu ..

DynoJet Power Commander PC III USB

15.4.2008 v 11:35 | Nahoru | #59
Jyanek> Tak, tak.Jinak KN, BMC atd.filtry by měli mít lepší propustnost vzduchu. Ideální stav je svatá trojice KN + PC + komplet systém.

DynoJet Power Commander PC III USB

15.4.2008 v 12:11 | Nahoru | #60
tak tak, napr. za velmi slusne nacini pro zavodni ucely povazuj toto .. ad. :

http://www.redmoto.c...imura/yoshimura-0007

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist