bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nabíječka na hluboce podbitou baterii-doporučte
4.3.2022 v 09:49
Ahoj ,máte nějaký typ na nabíječku motobaterií s hlubokým podbitím?Třeba 2V.Našel jsem tady na videu chlápka co má nabíječku od Exide s funkcí stálého proudu Supply


Máte zkušenosti případně nějaké alternativy....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nabíječka na hluboce podbitou baterii-doporučte

8.3.2022 v 20:25 | Nahoru | #1
kerut> Me nabijecka hlasi trochu jine vnitrni odpory… ale stejne mi to prijde jako zajimavej mix vstupnich hodnot do vypoctu, neco z datasheetu, neco z nejakejch stranek, meco z prstu

nevim, jestli tak trochu neprehanis … jestli je 20W nebo 50W takovej masakr, nevim proc u pajecky cekam na ohrati hrotu takovou dobu.. hmoty je tam proti tomu clanku zanedbatelne…

Jo a taky pokud se bavime o spicce pri startu… myslel jsem ze spickou se obvykle nemysli to, ze pokud tim starterem tocim 10s (a 10s je docela dlouha doba, me motorka obvykle chytne do vteriny) tak ze tam tech 10s tece 120A … ale asi si pod spickou predstavuju neco jineho nez to ve skutecnosti je…

Stavim ted naky novy baterky, tak uvidim, jestli s OK baterkou ten proud jeste klesne… a taky uvidime, jestli teda ten vnitrni odpor je na urovni dvounasobku (tzn nekde kolem 16mOhm) to uz je ubytek skoro 1V? Tzn uvidime jestli u tech 90A spadnu na 10V na baterce…

Naposledy editováno 08.03.2022 20:32:03

(reakce na) Nabíječka na hluboce podbitou baterii-doporučte

8.3.2022 v 21:01 | Nahoru | #2
assassin> no, jde o to kde to teplo vznika a kudy to teplo pujde,.. tepelnou kapacitu ma baterka jako takova samozrejme velkou, to mas pravdu, ale hrat se budou hlavne elektrody a privody, a tepelne vodive jsou spojeny s kovovym "obalem",.. za par vterin se asi neroztopi, to by muselo bejt fakt trosku dyl, ale na tech treba par minut ohrati komplet cele baterky bych se taky nespolehal , ten balancer, co ti prisel ze je moc horkej, ma ztratovej vykon kolem 2W, ale tim ze neohriva "nic" nez soucastky tak je celkem horkej hned, zatim co z druhy strany desticky to chvilku trva nez teplo projde cuprexitem..

jinak ja s osmiclankem spadnu na tech cca 11,5V pri nabehovy spicce necelejch 40A (mysleno tech par desitek ms sepnuti) takze pokud tvuj osmiclanek pri 90 nespadne umerne tomu, budu muj osmiclanek asi muset reklamovat (samozrejme psano s nadsazkou)..
(se ctyrma clankama to bylo multimetrem vic, k 10 klidne, ale neskopkoval jsem to a ten merak takhle meri samozrejme haluze.. s origo olovakem multimetrem tam blikla obcas i osmicka,.. ale opet jen multimetr tzn vypovidaci hodnota nejakyho "mereni" uplne nulova = ve smyslu baterka je ok, vic nevim...)

jinak pro klid tve duse, sice prehanis vzdycky a ve vsem, ale nebudu se dal hadat, ..at je tedy po tvem, uznavam prohru, startovaci prody motorek jsou 100-150A, a ja jdu "pracovat"...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sekce poradna Kawasaki EL 250B Kavachooper 3 3.10.2022 v 06:26 HornisGSX
šablovy pro E na výfuku Kawasaki EL 250B kawasaki-man 6 10.6.2022 v 13:34 assassin
Jak nastavit rozvody na Kawasaki EL... Kawasaki EL 250B kawasaki-man 6 28.4.2022 v 22:32 smap
Zapojení relé blinkrů - návod Kawasaki EL 250B kawasaki-man 1 20.3.2022 v 10:19 Mlanik
Kde sehnat pístní kroužky 62 x 0,8 Kawasaki EL 250B kawasaki-man 2 4.2.2022 v 19:24 24099


TOPlist