bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nabíječka na hluboce podbitou baterii-doporučte
4.3.2022 v 09:49
Ahoj ,máte nějaký typ na nabíječku motobaterií s hlubokým podbitím?Třeba 2V.Našel jsem tady na videu chlápka co má nabíječku od Exide s funkcí stálého proudu Supply


Máte zkušenosti případně nějaké alternativy....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nabíječka na hluboce podbitou baterii-doporučte

8.3.2022 v 20:14 | Nahoru | #1
assassin> prisels do diskuse s tim ze motorky maji startovaci proudy 100-150A (coz je prehnany at uz je to vztazeny jakkoliv, resp. budou se tomu blizit tebou nasledne uvadene "nadlitry" )

nasledne pises ze jsi nameril 90A.. uz jen tohle je dost nekonzistentni tvrzeni...

20W je pri 50A proudu ubytek 0,4V (coz odpovida 8mR vnitrniho odporu, a realne zmerenej odpor maji ty ckanky cca 2-3nasobnej -zdroj lygte), coz neni pri startu nic nebeznyho, je to celkem slusna hodnota poklasu z 13V na 11,4V napr.
...pri tech 120A by to bylo (i pri stejnem ubytku!!) skoro 50W, to by ti ten petg obal po par vterinach startovani "odtekl" ...mimochodem ilustrativne, tech 120A/10s v pulzu da ta baterka teoreticky (teoreticky = bez zmeny kapacity) 7x takze realne tak tri, + mozna ctvtej k tomu... takze o takovych proudech se tu machruje..

(reakce na) Nabíječka na hluboce podbitou baterii-doporučte

8.3.2022 v 20:16 | Nahoru | #2
kerut> Ja jsem prisel s tim, ze jsem nameril proudy 100-150A

Chtel jsem natocit video, ale s mrtvou baterkou jsem dal 90A - minimum, behem startu tam, bylo 130-90A

Naposledy editováno 08.03.2022 20:16:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nabíječka na hluboce podbitou baterii-doporučte

8.3.2022 v 20:25 | Nahoru | #3
kerut> Me nabijecka hlasi trochu jine vnitrni odpory… ale stejne mi to prijde jako zajimavej mix vstupnich hodnot do vypoctu, neco z datasheetu, neco z nejakejch stranek, meco z prstu

nevim, jestli tak trochu neprehanis … jestli je 20W nebo 50W takovej masakr, nevim proc u pajecky cekam na ohrati hrotu takovou dobu.. hmoty je tam proti tomu clanku zanedbatelne…

Jo a taky pokud se bavime o spicce pri startu… myslel jsem ze spickou se obvykle nemysli to, ze pokud tim starterem tocim 10s (a 10s je docela dlouha doba, me motorka obvykle chytne do vteriny) tak ze tam tech 10s tece 120A … ale asi si pod spickou predstavuju neco jineho nez to ve skutecnosti je…

Stavim ted naky novy baterky, tak uvidim, jestli s OK baterkou ten proud jeste klesne… a taky uvidime, jestli teda ten vnitrni odpor je na urovni dvounasobku (tzn nekde kolem 16mOhm) to uz je ubytek skoro 1V? Tzn uvidime jestli u tech 90A spadnu na 10V na baterce…

Naposledy editováno 08.03.2022 20:32:03
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sekce poradna Kawasaki EL 250B Kavachooper 3 3.10.2022 v 06:26 HornisGSX
šablovy pro E na výfuku Kawasaki EL 250B kawasaki-man 6 10.6.2022 v 13:34 assassin
Jak nastavit rozvody na Kawasaki EL... Kawasaki EL 250B kawasaki-man 6 28.4.2022 v 22:32 smap
Zapojení relé blinkrů - návod Kawasaki EL 250B kawasaki-man 1 20.3.2022 v 10:19 Mlanik
Kde sehnat pístní kroužky 62 x 0,8 Kawasaki EL 250B kawasaki-man 2 4.2.2022 v 19:24 24099


TOPlist