Téma: Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
3.3.2022 v 18:03
Taková malá tipovačka

(Abychom to mohli porovnat s realitou a zjistit, jací jsme byli optimisti )

Změnil jsem pořadí v názvu, s tím co nás pravděpodobně čeká jsou ceny za phm asi ta menší bolest

Naposledy editováno 15.10.2022 22:34:10
Anketa: Kde se zastaví cena PHM?
35-40
4%
5
40-45
13%
16
45-50
35%
44
50-55
19%
24
55-60
7%
9
60-65
3%
4
65-70
6%
8
70+
9%
11
putler požere ukrajinu a cena klesne pod 30 Kč
5%
6

1 reakcí na tento příspěvek Energetická krize (a za kolik budem jezdit)

16.2.2023 v 10:00 | Nahoru | #1
Máte štěstí, že jdu právě kolem
Říkají o mě, že jsem odborník ..
V autobordele už jsem se nějaký čas od pondělí do pátku plácal. A u pásu to rozhodně nebylo.
Ta výroba a vůbec...hladová zeď, max se to dá ještě nazvat práca pro prácu.
Mám Fáwo bolševika, baujár "89 a stále jede.( Z těch mladších vran).
Heute - kdo ještě bouchá motory, co urvou 300 000 km bez problému za min 50 litrů a odbordelného servisu?
V rachotě byl Renďa Magnum, mega a čtvrt na budíku a furt tahal.
Před pár lety jsem se svezl v terénu slavnou V3S, sice dýmí, ale kdo vidí a má čuch, uhne. Dnešní dýzl - mikročástečky, co šňupnete rovnou do plicních sklípků...
K té ventře a vůbec...co stojí takový blok roztavit a jiný znova odlít + roztavit kliku, vykovat, vybrousit a vyvážit novou?
Možná jsem kacíř a zpátečník, ale nech mi kdo chce napíše, co se za posledních padesát let konstrukčně změnilo na "spodku" motoru?!?
Nebylo by více hen to eko jen přebrousit kliku, dát lepší šálky, převložkovat a překopat hlavu, elekroniku - ať se má co srát , vstřiky a véf?ck než znova tavit a kout?
A co třeba šasi u é 5tek tahačů? Likviduje se to ve velkém neb daně
Kámo tahá Skanče é 3 po okreskách, by ušetřil jeho boss na mejtu za Dé 1.
To je jistě pro planetu přínos. Asi jako distribuce erteplí z ŇůZélandu do čech. Neb plastových granulí napříč €Ú sem a tam. Či výroba sračkoplastů pro auta, scuk zhruba 70 kamionů na překladišti a následný rozvoz druhdy opačným směrem do montoven, pak zase dopravou zpět už hotových ekovozů....
To nikoho nesere?
Ty brambory se vozí snad plachetnicou? A ten chlaďák, co to veze z Rotrdamu ku Praze, je X x bio?
Kde je ta ekologie teď?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)

16.2.2023 v 15:24 | Nahoru | #2
Drakl> a na jake pozici jsi teda v automotive pracoval?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist