globalmoto_duben_nolan





Téma: KTM TPI motor a 100 oktanový benzín
 
28.2.2022 v 12:16


V diskuzích jsem se dočetl že 100 oktanový benzín není vhodný do nových TPI motorů (2T motor se vstřikováním od koncernu KTM). Údajně je 100 oktan sušší benzín a tomuto motoru by mohl dělat problémy?? Zatím jediný hmatatelný důkaz jsem našel v manuálu, kde výrobce udává natural 95oktanů, ale to se píše ve všech manuálech a nikdy nebyl se 100 oktanem problém, na svých bývalých motorkách jsem lél z 90% tankování pouze 100oktan. Ale u TPI je prej jinak? Může to někdo trošku rozvést??
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) KTM TPI motor a 100 oktanový benzín

2.3.2022 v 13:40 | Nahoru | #31
ramlik> zvláštní...
Já mám fabku1 HTP 47kw 2006 a v manuálu je psané:

1 reakcí na tento příspěvek KTM TPI motor a 100 oktanový benzín

2.3.2022 v 13:42 | Nahoru | #32
Divné, že by to do oktávek zakazovali...

Já jezdím na 100okt třetím rokem a mám klid.

Naposledy editováno 02.03.2022 13:46:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM TPI motor a 100 oktanový benzín

2.3.2022 v 14:08 | Nahoru | #33

Rischwon píše: věr tomu že se 100kg motorkou těch 40kw pěkně zamává,..největší sranda že v papírech máš 5 nebo 7kw ,..sundá se restrikce na sání, dá se normální závodní výfuk bez katalizátoru a hned je tam výkonu až nad půdu,..jinak v homologovaném stavu by to neposralo ani babetu,..


Ale on píše 40 koní a to je dost rozdíl!

(reakce na) KTM TPI motor a 100 oktanový benzín

2.3.2022 v 16:07 | Nahoru | #34
Mito7> 40kW nema ani to trikilo. Pisu pres 40 koni u 250, no muzes si to nekde zkusit a uvidis jak to nejede

40kW nema ani 450 4t MX/SM

Naposledy editováno 02.03.2022 16:09:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM TPI motor a 100 oktanový benzín

2.3.2022 v 16:15 | Nahoru | #35

mito7 píše: … 250 ma pres 40koni, 300 ma pres 50koni…

Na závodní 2T jsou to nějak malé výkony.



jak píšou kluci, hmotnost +- 100 kg...
a ten výkon viz výše bych klidně uvedl, že je na zadním kole, stařičká exc 250 2006 má udávaných 37 kW na motoru/klice...

tříkil jsem pár projel a výkonu je tam...no kolik je třeba...:)

btw. kámoš má první tpi od novoty (snad 2017?) a též jezdí na 100oktan, problém nehlásí, už určitě měnil píst, tak se jej zeptám v jakém byl stavu...spíš měl strach, aby mu někde neshořela...:)

E: tak mám jiné zdroje než assass, ale výkonu je na enduro/cross opravdu dostatek...

Naposledy editováno 02.03.2022 16:17:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM TPI motor a 100 oktanový benzín

2.3.2022 v 20:22 | Nahoru | #36
Gazda4> čéče nevím, já mám tu info od autorizovaného servisu, kde jsme byli na kontrolní prohlídce, auto je z D, takže český návod nemám.
...Octavia combi II 1,4i 59kW 2009

(reakce na) KTM TPI motor a 100 oktanový benzín

2.3.2022 v 20:26 | Nahoru | #37
kokonhead> Sorry, nejak blbe jsem pocital :) 40kW je cca 54 koni, to by mohlo sedet … ostatne jsem psal, ze trikilo ma neco pres 50ps.

Ta 450 ma kolem 46kW (62koni)

(reakce na) KTM TPI motor a 100 oktanový benzín

2.3.2022 v 20:49 | Nahoru | #38
ramlik> Já psal zrovna nedávno dotaz do Škoda auto ohledně používání aditiv a odepsali, že se mám držet toho, co je v manuálu. Ten určitě na netu někde najdeš v CZ jazyce, ale, divný je to, že jsem kdysi v nějakém diskusním fóru vyčetl, že sama Škoda auto doporučuje aspoň co třetí nádrž dát 100okt, to bylo tuším někdy 2012...
Bylo to do motoru TSI Euro5...
Takže je to celé zvláštní.

Každopádně já jezdím na 100okt a je to v poho...

Naposledy editováno 02.03.2022 21:36:04
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist