globalmoto_duben_nolan





Téma: Obousměrný quickshifter
16.2.2022 v 22:14
Zdravím mám dotaz jake je obchodní označení pro jednosměrný quickshifter dynojet(řazení kvaltu nahoru bez spojky) a jaké je označení obousměrný quickshifter dynojet (řazení nahoru bez spojky a dolů taky bez spojky
QUICK SHIFTER DUAL CONTACT SENSOR) https://www.dynojet...dual-contact-sensor/ .Je to tento v odkaze řazení nahoru dolů bez spojky.***** Plus potřebují vědět jak se jmenuje komponent co mi bude mechanický ovládat klapku....Nejak bych si nerad objednal špatně.Diky za radu

Naposledy editováno 17.02.2022 12:28:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Obousměrný quickshifter

17.2.2022 v 07:35 | Nahoru | #1
assassin> Kawasaki Ninja ZX6R

Naposledy editováno 17.02.2022 07:36:08

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Obousměrný quickshifter

17.2.2022 v 10:17 | Nahoru | #2
Ivos> ZX6R 1997 s Power Commanderem...
... což je nutný předpoklad, pokud je to ta správná jednotka a půjde naprogramovat. Snímač se jmenuje Dual Contact (nic o nějaké duální funkci nahoru - dolů) a má dva dráty, takže lze očekávat, že bude určený pouze pro přerušení dodávky paliva při řazení nahoru.


Pro downshifting je situace složitější, (pak viz. Assassin), protože při podřazování musí vstřikování umět zvednout otáčky přidáním množství směsi, a na to musí být sání buď už konstruované, nebo tam musí být aktuátor, který škubne na okamžik škrticíma klapkama. Pak je otázka, jestli to má jenom umožnit řazení dolů bez spojky, a nebo rychlejší podřazení. Rychlejší podřazení nedává smysl, proč by to někdo potřeboval? Řazení dolů bez spojky je určené pro dva případy:
1. pro nýmandy, kteří neumí řadit dolů s použitím spojky
2. pro opravdové závodníky, kteří mají plné ruce práce s bržděním i levou rukou, plus tou levačkou ovládají kde co

O používání quickshifteru na silnici si myslím svoje, ale když to jde, tak ať si to používá kdo chce jak chce.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist