3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zaútočia tie ruské kurvy,alebo nie
oxygen píše:
Nejak se nám stále a postupně zužuje životní prostor, čím dál víc toho nesmíme či naopak musíme
A když zas furt všade vidím šaška "Já nikdy neodstoupim, slyšíte? Nikdy!" jak zas řve "Fialo voctup!" s proruskými dezoláty spd aj odbory v zádech... bych blil
Chjo, to mě láká, docela bych s tím do terénu vyjel, ale kdybych to poškrábal, asi dostanu do frňáku :D .
PS: Mód H2 a H4 chápu, ale proč je tam L4 a pak ještě separátní tlačítko na zamykání diferenciálu, nedělá to tu samou věc? Nebo L4 dává stejně síly dopředu a dozadu a ten zámek diferenciálu dává stejně síly vpravo a vlevo?
Mr.Dreamer píše: Chjo, to mě láká, docela bych s tím do terénu vyjel, ale kdybych to poškrábal, asi dostanu do frňáku :D .
PS: Mód H2 a H4 chápu, ale proč je tam L4 a pak ještě separátní tlačítko na zamykání diferenciálu, nedělá to tu samou věc? Nebo L4 dává stejně síly dopředu a dozadu a ten zámek diferenciálu dává stejně síly vpravo a vlevo?
… tak s touhle urovni znalosti bych radsi do terenu nejezdil… rozdil mezi H4 a L4 je jen redukcni prevodovka / transfer case. Transfer case zabezpeci distribuci momentu predek:zadek 50:50, zamek diferaku uzamyka (obvykle) zadni napravu…. Takze ne, nedela to stejnou vec