globalmoto_duben_nolan





Téma: Pirelli Diablo Rosso 4
 
13.1.2022 v 10:03
Zdravím,
poslední sezónu jsem jezdil Pirelli Diablo Rosso 3 (BMW S1000XR). Z mého pohledu super pneu.
Otázka zní, má smysl se posunout do loňské novinky Pirelli Diablo Rosso 4? Máte někdo s tím zkušenosti?

Díky.

Pirelli Diablo Rosso 4

7.4.2022 v 10:38 | Nahoru | #1
Řeším úplně stejnou věc. Mám ji teda na Moto Morini. Nicméně na azpneu je rozdíl 1100 Kč za celou sadu. Minulý rok jsem koupil Rosso 3 o 3000 Kč levněji, ale tenhle rok půjdu do té čtyřky. Na okruh nechodím, ale kdyby jo, tak bych šel do Pirelli Diablo Rosso IV Corsa, což je letošní novinka. Nicméně asi kvůli lepší přilnavosti budou mít měnší výdrž a na vodě nebudou tak dobré jak ne-corsa.

Pirelli Diablo Rosso 4

7.4.2022 v 10:44 | Nahoru | #2
Dlouho jsem řešil.......... a nakonec jsem vzal, co mám ověřeno. Takže pro letošek opět Diablo Rosso 3. Pokud budeš mít během sezóny, jakékoliv poznatky. Bude super, když to sem dáš. Protože ty čtyřky, zatím skoro nikdo nemá obuté.

Pirelli Diablo Rosso 4

17.1.2023 v 10:34 | Nahoru | #3
Zdravím, má někdo z vás zkušenosti z loňské sezóny na Rosso 4, a mohl by dát zpětnou vazbu?
Oplatí se přechod z Rosso 3 na 4?
Díky.

Naposledy editováno 19.01.2023 21:01:57

1 reakcí na tento příspěvek Pirelli Diablo Rosso 4

19.1.2023 v 20:57 | Nahoru | #4
Ahoj, nevím jestli ti uplně pomůžu. Vlastní zkušenost nemám.

Ale kamarád je loni koncem sezóny přezouval na GSX-R 750 a i když už nebylo zrovna letní počasí, chválil si perfektní přilnavost. Jezdí hodně divoce. Předtím jezdil jak Rosso 3, tak Metzeler M7RR. A teď se zase vrátil k Pirelli. Dle jeho slov, tyhle Rosso 4 se zdají, že si nechají víc toho líbit v zatáčkách.

Proto bych volil asi takto. Jestli jezdiš tak, že Rosso 3 ti maximálně vyhovujou. A neměl jsi ani třeba náznak uklouznutí atp. Tak bych klidně zůstal u nich. Protože asi víc sportovnějsí Rosso 4, zcela nevyužiješ.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli Diablo Rosso 4

20.1.2023 v 08:19 | Nahoru | #5
Super-Ňuf> Díky za info i tvoje doporučení.
Když se dívám na srovnání výrobce, pokud je to pravda, tak téměř ve všech ohledech má být lepší.



Další výraznou změnou může být zadní pneumatika od rozměru 190/55 má 3 směsi.



Rosso 3 už jezdím druhou sezónu a maximální spokojenost. Jen ten nájezd, kdyby se trošičku posunul pro můj styl jízdy a přeskočil přes 5 tis. asi bych do toho šel. Protože na konci sezóny pokaždé řeším, kam se ještě projedu, abych vydržel se vzorkem.

Pirelli Diablo Rosso 4

20.1.2023 v 16:01 | Nahoru | #6
Nemáš zač. I když jsem ti moc nepomohl

Jestli dobře vidím, tak životnost Rosso 3 i 4 bude "stejný". Takže to si asi moc nepomůžeš, v tomto směru.

Zase bude líp dřžet za sucha i deště... Což se může hodit. Osobně jí vnímám, jako vhodnější náhradu pro toho, kdo chce mít více sportovnější gumu. Než nabízí Rosso 3.

Ale není stejně nad osobní zkušenost Takže neváhej a jdi do Rosso 4 a pak napiš

Pirelli Diablo Rosso 4

8.3.2023 v 20:35 | Nahoru | #7
Objednáno, do roka a do dne bude možná hodnocení.

1 reakcí na tento příspěvek Pirelli Diablo Rosso 4

8.3.2023 v 23:29 | Nahoru | #8
Jezdil jsem vloni na Ducati 1098 Rosso III a v provozu mi 3x klouzly, jednou předek, ale to byl písek v zatáčce (málem jsem se šel přebalit) , to by se stalo s každou pneu, jenže pak mi dvakrát uchcala prdel v 35+°C a asfalt jak víno, takže jdou teď dolů a dávám Rosso Corsa IV, chtěl jsem dát Supercorsy V2 jako mám na TL1000S , ale nebyly zrovna skladem, ještě jsem chtěl dát ContiRaceAttack, ale to samý, nebyly... S Conti RA jsem byl vždy spokojenej, tak jsem chtěl zkusit jejich novinku....

(reakce na) Pirelli Diablo Rosso 4

9.3.2023 v 08:59 | Nahoru | #9
dewwil> Pokud jakákoliv značka při vlastním stylu jízdu cukne (a není to záměr) a není to povrchem. Chce to sportovnější pláště.
Prostě seš na ty gumy rychlej. Ale u 35+°C už si taky dávám pozor.
Když jsem koupil XRko, jel jsem na motoškolu do Brna na Pirelli Angel.
Všichni ve skupině sportovní gumy a já GT. Šlo to, ale citil jsem, že nemůžu jet jako ostatní.

Pirelli Diablo Rosso 4

9.3.2023 v 10:10 | Nahoru | #10
dewill: Taky to tak vidím, že Dukna už nějakou sílu má a ve spojení s dravou jízdou v horkém dni, udělá svoje. A Rosso 3 už to nemusí zvládat.

Nien: Nějaké to hodnocení, můžeš klidně napsat už v průběhu sezóny

1 reakcí na tento příspěvek Pirelli Diablo Rosso 4

10.3.2023 v 18:52 | Nahoru | #11
Trochu překvapení, když vám ty pláště příjdou. Na netu se o tom nikde nedočtete. Nejspíš je to jenom u rozměru 190/55-17 jelikož je 5 zónová.





P.S. otočit fotky když to vkládám přes mobil prostě nejde.

Naposledy editováno 10.03.2023 19:03:04

1 reakcí na tento příspěvek Pirelli Diablo Rosso 4

10.3.2023 v 22:15 | Nahoru | #12
K tem gumám měli přibalit i 2 svetry V nejhorším, se ti odloupne nejaká vrstva, tak jako protektor na kamionech

Teď budeš muset přitápět v garaži, a hned po vyjetí tomu naložit, ať se rychle zahřejou

(reakce na) Pirelli Diablo Rosso 4

11.3.2023 v 18:54 | Nahoru | #13
Super-Ňuf> Hele na netu jsou i takové případy, kdy jsou tam praskliny.. Třeba u Pirelli Corsa 2. V garáži jsem je přikryl dekou, než je přezuji......no co, ještě je zimní spánek.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli Diablo Rosso 4

20.4.2023 v 21:21 | Nahoru | #14
Nien> Čau, můžeš mi prosím poslat odkaz na ten "srovnávač pneu"? Řeším stejné dilema jako ty. Aktuálně mám Rosso 3 a celkem spokojenost. Řeším jestli jít do stejných, nebo připlatit na Rosso 4.
Dost váhám (hlavně k vůli ceně) na Mitas Force plus Evo. Ta je ale, aspoň mysím spíš srovnatelná s Corsa. Nájezd asi bude dost nízkej..

Jinak první poznatky s Rosso 4? je pocitově lepší?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli Diablo Rosso 4

20.4.2023 v 22:33 | Nahoru | #15

Nien píše: Trochu překvapení, když vám ty pláště příjdou. Na netu se o tom nikde nedočtete. Nejspíš je to jenom u rozměru 190/55-17 jelikož je 5 zónová.


Tyhle nálepky mívá Corsa, nebo spíš Supercorsa. Tady se snad muselo to varování ocitnout omylem. Nebo díky nějakému vtipálkovi? Ale taky to může být nějaká tropická verze, která nemá v Evropě co pohledávat. Napiš do Pirelli, na té nálepce je vidět kód.

(reakce na) Pirelli Diablo Rosso 4

21.4.2023 v 08:19 | Nahoru | #16
Lopuch6> To srovnání jsem vzal z oficiální stránky Pirelli.
https://www.pirelli....duct/diablo-rosso-iv

Jinak zatím není co psát. Z nových plášťů mám vždycky dobrý pocit. A na vyšší tempo se po zimě vzhledem k počasí teprve rozkoukávám.

1 reakcí na tento příspěvek Pirelli Diablo Rosso 4

23.5.2023 v 21:14 | Nahoru | #17
Nien: Nazdar, tak jak probíhá testování Rosso 4řek ?
Mimochodem, jsem minulý týden zabloudil na vesnici a projel si Tesák, Troják bohužel žádnéh modrého Bafa, jsem tam nepotkal

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli Diablo Rosso 4

24.5.2023 v 06:43 | Nahoru | #18

Kohlstein píše: Tyhle nálepky mívá Corsa, nebo spíš Supercorsa. Tady se snad muselo to varování ocitnout omylem. Nebo díky nějakému vtipálkovi? Ale taky to může být nějaká tropická verze, která nemá v Evropě co pohledávat. Napiš do Pirelli, na té nálepce je vidět kód.

co je špatného na tom varování? Jsem si to buď blbě přeložil nebo něco vynechal..

(reakce na) Pirelli Diablo Rosso 4

24.5.2023 v 09:35 | Nahoru | #19
Super-Ňuf> Pssst, potichu ať nám na ten Tesák - Troják nejezdí moc lidí.
Jinak k tématu....jelikož používám rozměr 190/55, tak zadní pneu je už 5 zónová a 3 směsová. A ten kraj je nejspíš podobný jako směs Supercorsa.
Tak i proto to varování formou nálepky.

Zatím mé hodnocení je, že nelituji. Ta krajní směs odvádí super práci. A na cestování to vypadá, že to bude mít stejný počet km jako trojky.
Takže spokojenost.

(reakce na) Pirelli Diablo Rosso 4

24.5.2023 v 09:41 | Nahoru | #20
dewwil> Špatné to varování není. Jen pro někoho neobvyklé. Přijdeš do pneuservisu a nejspíš nebudou ochotni ti nechat 24 hod. temperovat gumy na 20°C, aby je mohli přezouvat. Mě to přijde jako takové varování kdyby náhodou chtěl někdo něco reklamovat.
Dovezl jsem to do servisu ukázal nálepku a týpek.....jo jasně......, strhl to a šel přezouvat.

(reakce na) Pirelli Diablo Rosso 4

24.5.2023 v 22:47 | Nahoru | #21

dewwil píše: co je špatného na tom varování? Jsem si to buď blbě přeložil nebo něco vynechal..


Jenom to, že DR4 je normální silniční guma a tohle varování je obvyklé spíš pro závodní slicky, které pod 60°C nedrží a v mrazu se rozpadnou. Našel jsem, že je testovali v Mugellu při +8°C a nic zvláštního se nedělo.

Pirelli Diablo Rosso 4

11.7.2023 v 15:02 | Nahoru | #22
Doplněno. Na okruhu odvedla skvělou práci. Ta třetí směs je opravdu znát.
Zatím max. spokojenost.

Pirelli Diablo Rosso 4

19.7.2023 v 23:41 | Nahoru | #23
Měl jsem ted na zadním kole APrilky Rsv mille 1000 diablo rosso 3 a uz me tam sportovni gumy nesmí. Na okruhu nejezdim a popravdě nevim k cemu ta pneu je. Max tak na 600ccm. Ano spičaty profil a drží fest az do sjeti. Na rovinkach jsem to šetřil co šlo, ale na vyjezdech se bavím. Takhle dopadla po 3 tis km...
Teď tam mam Roadsmart 3 SP a stačí mě na silniční jizdy, zatáčky. Pecka. A vydrží asi 7 tisíc

1 reakcí na tento příspěvek Pirelli Diablo Rosso 4

20.7.2023 v 10:13 | Nahoru | #24
Takže vlastně jsi s ni byl spokojený. Odváděla práci na kterou byla určená dobře.

Naposledy editováno 20.07.2023 10:14:47

(reakce na) Pirelli Diablo Rosso 4

20.7.2023 v 10:57 | Nahoru | #25
Nien> Ano byl jsem spokojený. ALe uvital bych, kdyby vydržela aspon 4 tis km. Ale věděl jsem, že nedá vic. Proto bych za ty prachy novou nekoupil. Vzal jsem tu pirelku novou se starší dot. Ty 4 tis km by mohla vydržet Metzeler M9 RR nebo S21 Bridge. Nicméně to vím, že tato italka zadní pneu žere rychle. Ja mám ještě zkrácený prevod ( - 1 a +1 ) aby se s tim dalo jezdit na 2ku v městě a na kruháčích. Ono všeobecně na litru SS zadní pneu nedají vic jak 4 tis km. Teda aspon tomu, kdo jezdí a baví se. Ne že to tlačí.
A jsem rád, že dnešní sport-cest pneu usly takovou cestu a na starší motorky, které nejsou přemotorované stačí v klidu. Angel gt 2 by na zadek taky byla super. Ale stoji 4300kc. A ja mel jednu Dunlop starší dot a druhou novější dot za 5000.

Naposledy editováno 20.07.2023 11:09:20

1 reakcí na tento příspěvek Pirelli Diablo Rosso 4

20.7.2023 v 11:11 | Nahoru | #26
S tím nájezdech taky pořád bojuji. Nechce se mi dvakrát ročně měnit pneu. Dneska je to spíš o osobních preferencích. Kvalitní pláště má většina výrobců a stejně je to o řidiči, stylu jízdy.

(reakce na) Pirelli Diablo Rosso 4

20.7.2023 v 13:53 | Nahoru | #27
Nien> Však jasné. Minulá Dunlop roadsmart 2 190/50 výjezdy ze zatáček nedávala. Tato Dunlop roadsmart 3 SP 190/55 úplně v klidu. Navic když dam az moc plynu na výjezdu a bude citit jak je uz pneu nervózní. To me nerozhází. Lepsi než když drží drží a najednou mrd bokem. A bonus u sport-cest pneu, že se pěkně zahřívá ikdyz neni bůhví jak teplo

Pirelli Diablo Rosso 4

16.10.2023 v 17:14 | Nahoru | #28
Pro mě konec sezóny už přišel.

Zhodnocení Rosso 4.
Nájezd, stejný jak Rosso 3. což pro můj styl jízdy, dělá opět cca 5tis. km. Víc ani ťuk. Takže, tady jsem se fakt neposunul.
Obavy, že se ta třetí směs na krajích bude oddělovat se nepotvrdily. Krásně celistvé do konce životnosti.
Grip, ta třetí směs je prostě v náklonu lepší ( u rozměru vzadu 190).

Pokud ale nevyužijete vyšší grip v náklonu, a nebo hledáte lepší cenu, tak asi šáhněte po Rosso 3.
Já osobně pokud příští sezónu budu mít podobnou (většinu kolem komína), tak zůstávám u ROSSO 4. Ten rozdíl v ceně mi nepřijde, tak zásadní. Vzhledem k ceně co by to stálo, kdyby mi to uteklo. Motorku mám pro radost. A na pláštích co mě drží na cestě, šetřit nechci. Pro mě Rosso 4 přidanou hodnotu má.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist