globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pionýr nejde nastartovat na startovací páku
Dobrý den
Chci se zeptat nedávno jsem si koupil pionýra s motorem z mustanga předělaného na krosku, u majitele jsem si ji vyzkoušel a jede, tak jsem si ji koupil, a doma když jsem se chtěl jít projet tak nešla nastartovat přes startovací páku pouze když jsem ji roztlačil ale ne vždy chytla. Nevím čím to je.

1 reakcí na tento příspěvek Pionýr nejde nastartovat na startovací páku

7.12.2021 v 16:05 | Nahoru | #1
nejspíš jsi ztratil klínek...zkus se víc rozepsat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pionýr nejde nastartovat na startovací páku

8.12.2021 v 07:31 | Nahoru | #2
micpos> Klínek tam je, je to spíš tak že když šlápnu na startovací páku tak jde hrozně lehce ale motor se protočí, ale spojka je seřízená, tak nevím.

2 reakcí na tento příspěvek Pionýr nejde nastartovat na startovací páku

8.12.2021 v 09:06 | Nahoru | #3
pionier spojazdní len skutočný odborník
z tvojho popisu je dosť ťažké určiť príčinu bez vešteckej gule
- procedúra štartovania: s plynom či bez?
- sanie: čo je pred karburátorom?
- karburátor: hladina, vypínanie ihly...
- zapaľovanie: predstih, sviečka, káble...
- spojka: pri vytočenom volante?
... zabudol som na niečo? iste ma niekto doplní

Naposledy editováno 08.12.2021 09:07:09

(reakce na) Pionýr nejde nastartovat na startovací páku

8.12.2021 v 09:18 | Nahoru | #4
Destroyer> Kladívka, vačka, cívka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pionýr nejde nastartovat na startovací páku

8.12.2021 v 10:03 | Nahoru | #5
Destroyer> Písek, vápno, cement, překlady, krovy, latě, tašky, hřebíky, vruty, šrouby, dráty, okapy, plechy, zemnící drát, pojistky, dvojlinky, trojlinky, elektroměr, hromosvod, krabice pod vypínače, krabice odbočné...... atd.

(reakce na) Pionýr nejde nastartovat na startovací páku

8.12.2021 v 10:15 | Nahoru | #6
xbabka> ty si plynule prešiel z pioniera na budovu v ktorej je umiestnený.
VŠETCI STE zabudli na najdôležitejší fakt ktorý môže rozhodnúť o funkčnosti alebo nefunkčnosti pekáča - DÁTUM

(reakce na) Pionýr nejde nastartovat na startovací páku

Skvělá odpověď, děkuji! 8.12.2021 v 10:16 | Nahoru | #7
Pincek2008> Pokud to jde lehce a přesto se motor hne, tak to naznačuje, že máš jemně sepnutou spojku. Trochu spojku povol.

1 reakcí na tento příspěvek Pionýr nejde nastartovat na startovací páku

8.12.2021 v 13:07 | Nahoru | #8
U pincka je základ před startováním nevymačkávat spojku, pokud se to udělá většinou spojka při startu prokluzuje.
Pokud je to tedy spojkou. Může být taky malá komprese.

Naposledy editováno 08.12.2021 13:08:31

(reakce na) Pionýr nejde nastartovat na startovací páku

8.12.2021 v 13:47 | Nahoru | #9
FJRPEPA> a jak poznám malou kompresi

Pionýr nejde nastartovat na startovací páku

8.12.2021 v 14:05 | Nahoru | #10
Malej odpor. Dá se změřit.

1 reakcí na tento příspěvek Pionýr nejde nastartovat na startovací páku

8.12.2021 v 14:11 | Nahoru | #11
Musíš si půjčit od někoho kdo se tím zabývá manometr upravený na měření tlaku ve válci. Nevím to přesně, tlak by měl být 7.5 MPa
Když tak mě někdo opravte.

(reakce na) Pionýr nejde nastartovat na startovací páku

8.12.2021 v 14:31 | Nahoru | #12
FJRPEPA> Měl by být mezi 8-10 MPa

Pionýr nejde nastartovat na startovací páku

8.12.2021 v 14:47 | Nahoru | #13
Ale výbrusy to mění

1 reakcí na tento příspěvek Pionýr nejde nastartovat na startovací páku

8.12.2021 v 14:49 | Nahoru | #14
JPechy> nestrašte ho. Pionier s tlakom 10Mpa?? chalan to bude merať za studena so zavreným plynom a bude smutný. mimochodom už mu to štartuje, len zas cuká, tak založil novú tému...

(reakce na) Pionýr nejde nastartovat na startovací páku

8.12.2021 v 14:52 | Nahoru | #15
Destroyer> To je udávané rozmezí těch 8-10. Je jasné nezám žádného z 10. Ale kolem 9,5 mívají.

1 reakcí na tento příspěvek Pionýr nejde nastartovat na startovací páku

9.12.2021 v 11:19 | Nahoru | #16
Tady je to zase samej odborník, se sníženou hlavou, perfektně zajetým pístem, kroužkama a válcem (se správnejma rozměrama před smontováním), když dosáhne kompresního tlaku 1 MPa, slovy jeden megapascal, tak bude moc rád.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pionýr nejde nastartovat na startovací páku

9.12.2021 v 11:40 | Nahoru | #17
Maxipes_Fík> Dobrře beru. Je tam blbost v jednotkách. Takže 8-10 baru a ideál je 9,5 baru. Stačí??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pionýr nejde nastartovat na startovací páku

9.12.2021 v 12:16 | Nahoru | #18

JPechy píše: Maxipes_Fík> Dobrře beru. Je tam blbost v jednotkách. Takže 8-10 baru a ideál je 9,5 baru. Stačí??



To by mělo stačit bohatě, ale je potřeba to měřit s ne úplně studeným válcem, studenej olej M2T je dost hustej a pěkně to utěsní píst s kroužkama ve válci a naměřená hodnota kompresního tlaku je o hodně optimističtější, než je potom ve skutečnosti za vyšší teploty.

(reakce na) Pionýr nejde nastartovat na startovací páku

9.12.2021 v 12:45 | Nahoru | #19
Maxipes_Fík> Tak to každopádně a jak jsem psal záleží jestli je po výbrusu a tak podobně.

1 reakcí na tento příspěvek Pionýr nejde nastartovat na startovací páku

10.12.2021 v 14:45 | Nahoru | #20
každy spravny zavodní stroj se rortláčí, na tom nic spatného není

(reakce na) Pionýr nejde nastartovat na startovací páku

10.12.2021 v 14:57 | Nahoru | #21
ja1> Ano, to jsme říkali všichni, že závodní stroje se roztlačují

Pionýr nejde nastartovat na startovací páku

10.12.2021 v 16:00 | Nahoru | #22
to jsou vsichni ladici stejní, ladit valec a pak se diví ze spojka to nepobere,

1 reakcí na tento příspěvek Pionýr nejde nastartovat na startovací páku

13.12.2021 v 06:03 | Nahoru | #23
Hlavně ses musel pořád hrabat v zapalování. Dnes už máš VAPE. tak to je v poho.

(reakce na) Pionýr nejde nastartovat na startovací páku

13.12.2021 v 15:13 | Nahoru | #24

JPechy píše: Hlavně ses musel pořád hrabat v zapalování. Dnes už máš VAPE. tak to je v poho.



Asi jak kdo, najezdil jsem zamlada na pařezu a na Mustangu dohromady 90000 km a věř nebo ne, ale v zapalování jsem se hrabal málokdy, akorát ten pařez měl nějak blbě tvarovanou vačku, tak občas (asi po pěti až sedmi tisících km) prasklo kladívko (pohyblivý kontakt). Mnohem častěji jsem musel posunout osu zadního kola dozadu, aby nehrozilo spadnutí řetězu, nevím z čeho to tehdy soudruzi vyráběli, ale takovou sračku by snad dnes ani číňani nedokázali vyrobit. Motor měl ukrutný krouťák řádově v jednotkách Nm a ten řetěz byl během pár tisíc km vytahaný jak šráky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr AdaM123456 11 7.5.2024 v 14:01 pavelgl1
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... HonzaH08 9 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA
Fichtl nejede Jawa 50/23 Mustang Hanz647 4 29.4.2024 v 07:17 Bugs
Jawa 23 mustang vypadává trojka za ... Jawa 50/23 Mustang Chlebnik1 8 28.4.2024 v 20:02 Frantas
Jak poznat kdy byl vyroben pionýr p... [1, 2] Jawa 50/21 Pionýr macgiver66 40 24.4.2024 v 13:59 FJRPEPA


TOPlist