globalmoto_duben_nolan





Téma: Zastupitelnost Loctite243 VS Idrofilet tekuté konopí
 
5.12.2021 v 23:43
Posezonní servis v plném proudu. A narazil jsem na otázku, je nutné k zajištění závitů použít originál Loctite 243? Existuje nějaká alternativa? Lze ho nahradit např. Tekutým konopím Idrofilet?
Fungují na stejném fyz.principu, chovají se podobně, čistí se stejně blbě , ...
Slovy filmového klasika: "Chuťový rozdíl minimální, cenový rozdíl značný..."
Jasně, na jedné kapce na šroub toho moc neušetřím. Ale znáte to, když to potřebuješ, zrovna to došlo. A proč mít spoustu lahviček, jestli jde použít jednu na všechno (navíc za zlomek ceny).
Jsem si vědom, že "výrobce udává, že...". Zajímají mne postřehy z praxe a zda se tímto někdo seriózně zabýval ...

1 reakcí na tento příspěvek Zastupitelnost Loctite243 VS Idrofilet tekuté konopí

6.12.2021 v 15:54 | Nahoru | #1
Na Babicu dlabu. Ale proč mít v šuplíku bambilion prázdnejch pidiflaštiček, pokud by stačila jedna větší? Protože vždycky to dojde v neděli odpoledne...
O závity v motoru asi nejde, nejčastější rozborka/sborka jsou stejně věci mimo motor...

Idrofilet: metakrylát, rozsah: -55 až +175°C, odolnost: voda, plyn, olej, LPG, benzín
Loctite243: metakrylát, rozsah: -55 až +180 °C, odolnost voda, olej (jiné asi také, ale nenašel jsem)

(reakce na) Zastupitelnost Loctite243 VS Idrofilet tekuté konopí

6.12.2021 v 16:24 | Nahoru | #2
M_A_B: Já k tomu Idrofiletu technické specifikace (technický list) honem nenašel, ale pokud splňuje tyhle parametry, tak ho klidně použij. Za socíku se závitová spojení šroub/matice sichrovaly tak, že se u šroubu praštilo do závitu kladivem, aby se trochu zdeformoval a v matici drhnul A taky to fungovalo. Ale nedělalo se to u věcí, kde se oba díly spojení nedaly snadno vyměnit za jiné. Zmršit závit ve slepé díře v motoru si nikdo nechtěl
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist