globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Yamaha XVS 1100
Zdravím každého. Potreboval by som poradiť ohľadom hlavnej trysky do karburátora. Ku ktorému valcu je ktorá tryska. Dnes som rozobral karburator na prečistenie a všimol som si že na predný valec mam 112,5 trysku a na zadný 110-u. Chcel by som vedieť ci je to tak správne ,lebo som sa dopočul že by to malo byť opačne pričom že zadný valec dostáva menej vzduchu tak to dochladzuje benzin a preto by tam mala byť väčšia tryska. Aka je pravda?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XVS 1100

27.11.2021 v 22:08 | Nahoru | #1
Rooks> V případě, že se vzájemně neovlivňuje sání, výfuky jsou zcela samostatně, a přesto je na zadním válci větší tryska, tak je to proto, že zadní válec je teplejší. Do teplejšího válce / hlavy se nasaje míň vzduchu. Menší množství vzduchu protékající difuzorem způsobí v difuzoru menší tlakový spád a se stejnou tryskou by se přisávalo příliš málo paliva a směs by byla chudá. A proto se zvětšuje ta tryska.
Ještě jednou, snažit se chladit motor benzínem je nesmysl. Ano, u malých motorů (Fabia HTP) a u benzínových turbomotorů se obohacením směsi reguluje teplota spalin, aby to vydržely výfukové ventily (proto HTP na dálnici žere) nebo turbína. Ale celý motor takto uchladit nejde.

Naposledy editováno 27.11.2021 22:18:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XVS 1100

27.11.2021 v 22:36 | Nahoru | #2
Beranidlo> Proč ten teplejší válec, co nasaje méně směsi,ale díky funkci difuzoru palivo o stejném směšovacím poměru obohacoval použitím větší trysky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XVS 1100

28.11.2021 v 21:50 | Nahoru | #3
Beranidlo> Ahoj, díky za info hold zase jsem o něco chytřejší . Ptal jsem se na to kdysi pana Šefčíka z Angel racingu což je kapacita co ladí a ladil moji motorku a dostal jsem info, že je to ohledně chazení. Každopádně to co jsi napsal dává smysl a na zahraničních fórech to potvrdili .

The vacuum signal, which determines the amount of fuel that will be lifted into the venturi, varies with a lot of things not commonly related to the carburetor.

We are talking about the other things outside of the carburetor that will vary manifold vacuum: Compression, valve/cam timing, ignition timing, ability of rings to seal, diameter of the intake port, length and diameter of the port/exhaust, design of the muffler, etc.. Variations of these from cylinder to cylinder will present different signals to individual carburetors and thus jetting.

Díky moc a měj se
Pajas
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Brzdění cruisera v dešti [1, 2] Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 1100 DragStar, Y... HrnčířKraus 32 3.4.2024 v 16:54 Dosky-CZ
Sedák na sedlo Yamaha XVS 1100 DragStar Dosky-CZ 19 20.3.2024 v 13:04 aar
Jaký to bude rozdíl? Harley Davidson XL 883C Custom, Yamaha XVS 1100 Drag... Mlhos 19 23.1.2024 v 08:19 puffybodie
Nové laďáky Yamaha XVS 1100 DragStar Dosky-CZ 8 30.12.2023 v 12:14 RunDr
Použití LED žárovky do hlavního svě... Yamaha XVS 1100 DragStar, Yamaha XVS 1100A Dragstar ... MemphisUSA 22 18.10.2023 v 13:23 Honza-TA950


TOPlist