Mám moto Yamaha XJR 1300 r. v. 2001. Stroj je z Německa a tudíž má z důvodu německých předpisů snížený výkon na 72 kW. Na webu https://www.yamaha-...ct/odskrceni-motoru/ jsem se dočetl o možnosti "odškrcení" motoru pomocí úpravy zapojení konektoru na řídící jednotce a tím využití plného výkonu motoru. Na můj dotaz, jak to funguje a jestli je to funkční, mi tam nikdo neodpověděl, proto se obracím s dotazem ohledně tohoto na někoho z vás. Nechci sám dělat nějaké úpravy, protože bych nerad něco podělal.
Předem díky za odpovědi. Laďa
Naposledy editováno 25.11.2021 06:48:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odškrcení motoru XJR 1300
Tak jsem na ty příruby čučel ze všech stran, ale číslo žádný. Na Parts depot mají díly jenom s jedním číslem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odškrcení motoru XJR 1300
Edit - sorry, všichni o voze ...
Naposledy editováno 14.12.2021 15:07:34
1 reakcí na tento příspěvek Odškrcení motoru XJR 1300
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odškrcení motoru XJR 1300
U suzuki to byla generace kolem roku 99 gsxr750srad a TL1000 - jedna klapka a skrcene verze mely restriktor v sani pripadne saci vacku s nizsim zdvihem . Tipuju, ze ostatni vyrobci z te doby to mely podobne.
Naposledy editováno 14.12.2021 12:51:09
Schválně jsem se kvůli tomu podíval na manuál.
K dotazu. Nedalo mi to, protože v říššké inzerci se často objevuje výkon 95kW / 96kW / 130PS / 131PS, což by u čtyřventilové 1300ccm v 8000rpm mělo být naprosto normální, jenže na grafu výkonu karburátorové verze to vypadá, jako kdyby někdo v 6000rpm začal zatahovat ruční brzdu. Většina těch 78kW mašin má údajně minimálně 78kW, podle toho, jak moc se podařilo ten pravý potenciál motoru uhranout. U 72kW verze se pak asi ještě víc zmenšuje předstih zážehu.
Těch kitů ke zvýšení výkonu je několik
1. Deska před filtrem s větší dírou, držák snímače zapalování s normálním předstihem, trysky, jehly
2. Slabší pružiny nad šoupátkama a k tomu ještě větší trysky, plus to volnější sání a deska zapalování.
Oba kity jsou odsud https://www.mikuni-...H/Frame_English.html
3. Doplnění kitu 1 o větší sací hrdla, z tohoto obchodu , která jsou kratší a je potřeba posunout i airbox.
Řekl bych, že na těch 96kW je potřeba zkombinovat ty sací hrdla s kitem 2 výše(u odborníka )
Rozdíl v těch hrdlech je vidět na fotkách. Edit - podobně jako u FJ
Naposledy editováno 14.12.2021 17:43:29
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Tlumič řízení XJR 1300 SP Yamaha XJR 1300 | xjrko1300 | 21 | 16.4.2024 v 12:07 Gahan37 |
Enduro pneumatiky Yamaha XJR 1300 | margolina | 20 | 7.4.2024 v 16:13 milonovo |
Držák bočních brašen Yamaha XJR 1300 | koci84 | 5 | 1.4.2024 v 05:49 __RomFox__ |
Led blinkry - kde najdu relé Yamaha XJR 1300 | Novakus | 4 | 1.3.2024 v 13:14 Novakus |
XJR 1300 výstražné blinkry Yamaha XJR 1300 | Zet. | 7 | 1.3.2024 v 09:34 PetrL3 |