Zdravím, mám problém se startováním za tepla u KTM EXC 450 r.v. 2012 (první stříkačka). Opravami motorek se zabývám docela hodně, ale tady už nevím a nechci zkoušet měnit polovinu motorky a zkoušet čím to bude, tak zkouším, jestli by nevěděl někdo přesné. Za studena motorka nastartuje na jednu otáčku motoru bez sytiče, to je v pohodě. Za tepla, pokud to chcípne a do cca 10 sekund znovu nastartuji, tak chytne taky normálně. Problém nastává, když je to dýl než cca 10 sekund (po 10 sekundách vypnou relátka). Startér musí otočit motorem tak 7 krát než chytne a do toho přidávat úplně kousíček plynu a ono to tak postupně chytá, než se to chytne a když se náhodou motor zastaví pokud přidám víc plynu a zmáčknu start znovu, tak chytne zase hned. Toť k problému a teď přejdu k tomu co už jsem zkoušel. První věc: nastavení tps senzoru z 0,6V na 0,64V (žádná změna). Výměna hlavního relátka, výměna baterie. Odpojení čidel teploty vzduchu i teploty motoru, taky nic, jen blikala porucha ale i tak to startlo úplně stejně blbě. Proměření indučky, kabelu a fajfky (fajfka měla nekonečný odpor, tak byla vyměněna, ale taky beze změny na startování). V ultrazvuku vyčistěno celé benzínové vedení včetně vstřiku, nový palivový filtr ( i ten malinký co je v hadičce). Dále výměna MAF senzoru co je v sání na škrtící klapce (ne za nový, ale od kámoše a taky beze změny). Mi tak připadá, jak kdyby po vypnutí hlavního relé ztratila jednotka nějaké údaje a pak při startování jí trvá než je získá, nebo já nevím :D Zkuste něco poradit.