Naposledy editováno 15.11.2021 21:53:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Soumrak laděných výfuků v ČR
CRF1000 píše: mariano> pokud jde o schválené výrobky pro konkrétní typ motocyklu logicky to muselo splnit předpisy EHK platné v dané době.....A mimochodem, výfuky se neladí kvůli tomu, aby měla motorky vyšší hluk....Takže i samotný název debaty konec ""laděných" výfuků je scestný....
ok...
laděné výfuky si lidi většinou dávají kvůli maximálnímu výkonu, nebo průběhu točivého momentu, a většinou by měly přijít v kombinaci s něčím dalším (vzduchový filtr, jiné nastavení karburace/vstřikování, svody, etc.), jinak je to spíše horší než lepší (zvlášť s tlumítky).
někteří si je dávají kvůli vzhledu (jestli má 72 koní z výroby nebo 69 s laďákem...stejně to nepoznají, ale na parkovišti jsou drsní)
někteří kvůli zvuku (hluku...taky - hlavně bez tlumítek - více adidas)
já mám "laďáky" kvůli hmotnosti, bez tlumítek jedou zhruba, s tlumítky trochu hůře - ale na litrové motorce se sto koňmi je zbytečné řešit 5 z nich
a "laďáky" mohou být homologované nebo nehomologované. klidně od jednoho výrobce pro jeden model motorky - pro h9 vyráběl scorpion nerezové (homo), titanové (nehomo) a carbonové (už nevím). byly tvarově stejné a zvukově/hlasitostí velmi podobné
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Soumrak laděných výfuků v ČR
Pokud technik STK nebo policista dostane pouze nějakou databázi OEM hodnot, musí metodika obsahovat podrobný postup měření u těch laděných. ke kterým nejsou žádné informace....jsem zvědavý jak se s tím MDCR popere...