Naposledy editováno 07.11.2021 09:37:32
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nepřehání se to
P911 píše: Napřed asi firma - firma ( Fiat - Škoda ), pak to asi Škodovka po nějaké době uvolnila pro hobíky prostřednictvím toho návodu v knize Dalibora Janka.
Nevím to jistě, ale ty licence měly platnost asi po nějakou určitou dobu, za to uživatel licence zaplatil a pak už to bylo jedno. Fiat to tenkrát dělal úplně běžně ( Zastava, Polski Fiat, ŽIguli atd. )
... jaký napřed asi? Pokud Abarth kyvnul na licenci pro Škodu, nijak to Škodu neopravnuje pro poskytnutí tě licence Lojzum...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nepřehání se to
MedWed píše: ... jaký napřed asi? Pokud Abarth kyvnul na licenci pro Škodu, nijak to Škodu neopravnuje pro poskytnutí tě licence Lojzum...
Já třeba podmínky té licenční výroby nastudované nemám. Ale pokud na tom Škodovka dělala nějaké vlastní úpravy (viz. výše, PetrXX), není to potom její duševní vlastnictví?
Naposledy editováno 09.11.2021 10:36:07
MedWed píše: ... jaký napřed asi? Pokud Abarth kyvnul na licenci pro Škodu, nijak to Škodu neopravnuje pro poskytnutí tě licence Lojzum...
a ty lojzove, kdyz je o nich rec, si na to ty homologacni stitky lepili v garazi nebo jezdili pro atestaci do skodovky?
tvl vy tady srovnavate dobu kdy nostalgikovi jeste stal s dobou kdy husq jeste nema ani zalozeny duchodovy sporeni. trosku nefer polozit vedle sebe akrapa za jednu vyplatu s abarthem z ukradenyho matrose z dilny. nehlede na rozdil v normach atd...
jako jestli chcete, koupim lesenovy trubky a budu vyrabet akrapy podle abicka. tam totiz byla vystrihovanka motorky s akrapem a tam to muzu kopirovat. legalne.