přemýšlím o "motorce na chatu" = polňačky, šotoliny, kousky asfaltu...podmínkou je aby to bylo na značkách a pokud možno lehký a nenáročný na údržbu....Co je lepší volba? Plusy, mínusy..kdo máte/znáte jednu či obě?...poradíte?..Zkrátka názory uživatelů - dobré i zlé..
díky
Libor "trinidad"
Naposledy editováno 05.11.2021 13:08:30
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki KLX 230 nebo Honda CRF 300
Já osobně kdybych nemusel řešit výšku a používal ji na prdlání kolem chaty, tak jdu po kawině. Levnější, lehčí, jednodušší.
Ten vzducháč může mít výhodu, když ho budeš mít někde odložený ve stodole několik let nebo s tím budeš chtít jet do Mongolska.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki KLX 230 nebo Honda CRF 300
jezdím na Vstromu, ale ten na blbnutí a terén není..
https://www.motorkar...s-300-r-1707460.html
Ta KLX je hrozná plečka, Čína z toho kouká na všechny strany.
Vzducháč sice vypadá jako stary japonský klasiky, ale jinak je to jen levná kopie jako se dávají do pitbike za 30. Pazvuky, blbý převody, divný chod. I ten zbytek je na podobné úrovni.
Honda je naproti tomu celkem normální aktuální v pohodě motorka.
Oboje nejsou žádné trhače, ale to je taková kategorie ( sedal jsem na to ze své KTM 690 )
Honda ale má v pohodě reakce motoru, zpřevodování atd... Je ale taky dražší, ale je to na ní vidět.
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki KLX 230 nebo Honda CRF 300
https://www.tipmoto..../465136-klx-250.html
je sice slabší než CRF 300, ale za to má schopnější podvozek
já do ní letos šel taky, podařilo se mi sehnat krásnou za super peníz
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki KLX 230 nebo Honda CRF 300
To CRF je hrozná plečka, snaha z toho kouká na všechny strany.
Vodník sice vypadá jako starý japonský klasiky, ale jinak je to jen levná červená kapie jako se dávají do nálevu za 30. Pazvuky, blbý převody, divný chod. I ten zbytek je na podobné úrovni.
Kawa je naproti tomu celkem normální aktuální v pohodě motorka.
Ne, vážně, chybu neuděláš, pokud je pro tebe důležitým parametrem hmotnost, lepší zátah od spodu, případně cena, tak můžu s čistým svědomím doporučit kawu.
Naposledy editováno 05.11.2021 17:58:29
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki KLX 230 nebo Honda CRF 300
Ted sem slysel ze brzy pride do svedska Honda CRF300L, a faktiscy do obchodu blyzko mne (v Stockholmu), tak si ji proste musim skusit. Sem velmy zvedavy na ni, ale bude dost draha. KLX230 mne stala 39000 SEK, CRF300L bude 65000 SEK, samozrejmne proto ze je trochu silnejsy, a to bude hlavne to co se mne na ni lyby. Mozna budu doma myt dve motorky, moji KLX230 a tu novou Hondu, ale este nevym kde ji budu parkovat
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki KLX 230 nebo Honda CRF 300
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki KLX 230 nebo Honda CRF 300
Protože to co píšeš bych spíš bral na vodníka KLX250, ta je v cajku .
Akorát ta hmotnost, ale to v týhle třídě tak je.
Naposledy editováno 09.11.2021 11:29:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki KLX 230 nebo Honda CRF 300
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki KLX 230 nebo Honda CRF 300
Jednoduchost beru jako ctnost, obzvlášť u endura.
Málem jsem si ji koupil, odradila mě jen ta menší velikost, tak vyhrálo CRF, přeci jen o něco větší.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki KLX 230 nebo Honda CRF 300
no, právě to je taky příběh značky, který je kuriózní a moc to nechápu.
Totiž že někdy kolem 2019 si značka Kawasaki dala na trh motorku, založenou na čínské replice konkurenčního motoru z 90 let minulého století, a tomu poplatné ostatní technologii.
Motoru, který v době kdy ho konkurence používala, cca před 30+ lety, byl koncepčně zastaralý ve srovnání s jejich vlastním vodníkem známým z Kawasaki KLR/KLX...
Před 30 lety dali na trh první vodou chlazený jednoválec 4takt v civilním enduru, pokročilý vedle vzduchových japonských šestistovek DR, XT, XL, XR
A teď tohleto ? No to mě pos...
Naposledy editováno 10.11.2021 21:01:45
Kafoholik píše: callowsick>
no, právě to je taky příběh značky, který je kuriózní a moc to nechápu.
Totiž že někdy kolem 2019 si značka Kawasaki dala na trh motorku, založenou na čínské replice konkurenčního motoru z 90 let minulého století, a tomu poplatné ostatní technologii.
Motoru, který v době kdy ho konkurence používala, cca před 30+ lety, byl koncepčně zastaralý ve srovnání s jejich vlastním vodníkem známým z Kawasaki KLR/KLX...
Před 30 lety dali na trh první vodou chlazený jednoválec 4takt v civilním enduru, pokročilý vedle vzduchových japonských šestistovek DR, XT, XL, XR
A teď tohleto ? No to mě pos...
no ono to je asi dost o osobních preferencích
Někomu ten zastaralej motor vyhovuje víc, protože mu jeho projev zkrátka líp sedne.
Něco podobnýho jsem zažil, když jsem na svý megazastaralý čínský dvacce přijel pro půjčenou moderní čínskou dvacku (UMko). Ta nová byla o dost silnější v otáčkách, když jsi furt řadil a držel motor v pásmu 2tis otáček, kde byl výkon, byl jsi mnohem rychlejší, na rozjezdy to bylo trochu jak dvoutakt...no a pak jsem sednul zpátky na svý retro a najednou měkčí motor, přijemnější, ve městě dokonce použitelnější.
A přesně takovej efekt může mít to KLX230.
Btw, tou replikou konkurenčního motoru si nejsem úplně jistej, Kawa měla v portfoliu dost vlastních vzducháčů.
Vlastně buďme rádi, že se to tu prodávalo a do budoucna to bude na trhu ojetin, je to furt lepší, než kdyby tu místo toho bylo kulový
Alespoň si může kupující vybrat.
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki KLX 230 nebo Honda CRF 300
vilemx píše: Kawa měla v 250 endurku jak čtyřventil vodník, tak i dvouventilový vzducháč. Tipuji to na přelom 80. a 90. let. Měl jsem ho souběžně s NX250, což byl čtyřventilový vodník od Hondy. Charaktery motorů byly přesně jako z učebnice. Kawa s dvouventilem lepší spodek a střed, Honda raději otáčky. Ale naštěstí plynule, žádný 2T kopanec.
To přesně potvrzuje moji zkušenost, tam kde to s KLX ještě dám na trojku, u CRF točíš dvojku.
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki KLX 230 nebo Honda CRF 300
Všechny ty starý buchary chodily krásně dole.
Akorát že v dobách jejich slávy je vyráběli precizní Japonci a byly skvělé.
Dneska je vyrábí o kousek vedle a skvělá je tak možná jejich cena...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki KLX 230 nebo Honda CRF 300
Kafoholik píše: Jj, vzducháč má z podstaty většinou menší kompresní poměr a to je pro chování určující.
Všechny ty starý buchary chodily krásně dole.
Akorát že v dobách jejich slávy je vyráběli precizní Japonci a byly skvělé.
Dneska je vyrábí o kousek vedle a skvělá je tak možná jejich cena...
No uvidíme, až tu budou kusy s pořádnou porcí km. Zatím vím jen o pár, co mají do 40 tkm a bez problému.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki KLX 230 nebo Honda CRF 300
Merhaut píše: No uvidíme, až tu budou kusy s pořádnou porcí km. Zatím vím jen o pár, co mají do 40 tkm a bez problému.
No, pokud je to pravda, pak je to krásný číslo.
Ale asi se nebavíme o enduro použití. Protože zatim vždy mi budík na enduro ukazuje cca 80 až 100 motohodin na 1000 km.
To snad na tom nikdo nemohl vydržet
Kafoholik píše: No, pokud je to pravda, pak je to krásný číslo.
Ale asi se nebavíme o enduro použití. Protože zatim vždy mi budík na enduro ukazuje cca 80 až 100 motohodin na 1000 km.
To snad na tom nikdo nemohl vydržet
To máš asi pravdu, by musel každý den v roce jezdit tak dvanáct hodin
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki KLX 230 nebo Honda CRF 300
Nakonec jsem pořídil KLX 230 - poslední černá z Příbrami a předposlední v ČR celkem
Honda není a bude kdoví kdy, ale hlavně jsem zvolil něco lehkýho, levnýho a jednoduchýho na trochu vyblbnutí na chatu a na menší výlety kolem komína, taky to mám jako doprovodné vozidlo když jede synek na pitbike (i když už má 150ku na 19/17 kolech)
Dnes prvních 150 km, takže žádná hitparáda než se to trochu zajede...od 200 už se to může víc pokoušet. Zkusil jsem pár šotolin a polňaček, myslím, že mě to bude bavit.
takže ještě jednou díky a snad zima dovolí občasné ježdění!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
podvozek CRF 300l [1, 2, 3, 4] Honda CRF 300L | Fridex_01 | 100 | Včera v 09:13 Slávek-TDM |
Honda customs Honda XRV 750 Africa Twin, Honda CB 1000R, Honda CB ... | TomasNBK | 0 | 8.3.2024 v 22:47 TomasNBK |
Pneu Honda crf300l Honda CRF 300L | BmwPatrik | 1 | 20.2.2024 v 10:41 Slávek-TDM |
Vodítko řetězu Honda CRF 300L | Fridex_01 | 0 | 26.11.2023 v 08:14 Fridex_01 |
Zvýšení výkonu Honda CRF300l Honda CRF 300L, Honda CRF 300 Rally | machal1428 | 26 | 22.11.2023 v 11:35 Deadman |