globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kawasaki KLX 230 nebo Honda CRF 300
5.11.2021 v 13:07
Zdar,
přemýšlím o "motorce na chatu" = polňačky, šotoliny, kousky asfaltu...podmínkou je aby to bylo na značkách a pokud možno lehký a nenáročný na údržbu....Co je lepší volba? Plusy, mínusy..kdo máte/znáte jednu či obě?...poradíte?..Zkrátka názory uživatelů - dobré i zlé..

díky
Libor "trinidad"

Naposledy editováno 05.11.2021 13:08:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki KLX 230 nebo Honda CRF 300

10.11.2021 v 20:57 | Nahoru | #1
callowsick>
no, právě to je taky příběh značky, který je kuriózní a moc to nechápu.

Totiž že někdy kolem 2019 si značka Kawasaki dala na trh motorku, založenou na čínské replice konkurenčního motoru z 90 let minulého století, a tomu poplatné ostatní technologii.
Motoru, který v době kdy ho konkurence používala, cca před 30+ lety, byl koncepčně zastaralý ve srovnání s jejich vlastním vodníkem známým z Kawasaki KLR/KLX...

Před 30 lety dali na trh první vodou chlazený jednoválec 4takt v civilním enduru, pokročilý vedle vzduchových japonských šestistovek DR, XT, XL, XR
A teď tohleto ? No to mě pos...

Naposledy editováno 10.11.2021 21:01:45

(reakce na) Kawasaki KLX 230 nebo Honda CRF 300

11.11.2021 v 08:58 | Nahoru | #2

Kafoholik píše: callowsick>
no, právě to je taky příběh značky, který je kuriózní a moc to nechápu.

Totiž že někdy kolem 2019 si značka Kawasaki dala na trh motorku, založenou na čínské replice konkurenčního motoru z 90 let minulého století, a tomu poplatné ostatní technologii.
Motoru, který v době kdy ho konkurence používala, cca před 30+ lety, byl koncepčně zastaralý ve srovnání s jejich vlastním vodníkem známým z Kawasaki KLR/KLX...

Před 30 lety dali na trh první vodou chlazený jednoválec 4takt v civilním enduru, pokročilý vedle vzduchových japonských šestistovek DR, XT, XL, XR
A teď tohleto ? No to mě pos...



no ono to je asi dost o osobních preferencích
Někomu ten zastaralej motor vyhovuje víc, protože mu jeho projev zkrátka líp sedne.

Něco podobnýho jsem zažil, když jsem na svý megazastaralý čínský dvacce přijel pro půjčenou moderní čínskou dvacku (UMko). Ta nová byla o dost silnější v otáčkách, když jsi furt řadil a držel motor v pásmu 2tis otáček, kde byl výkon, byl jsi mnohem rychlejší, na rozjezdy to bylo trochu jak dvoutakt...no a pak jsem sednul zpátky na svý retro a najednou měkčí motor, přijemnější, ve městě dokonce použitelnější.

A přesně takovej efekt může mít to KLX230.

Btw, tou replikou konkurenčního motoru si nejsem úplně jistej, Kawa měla v portfoliu dost vlastních vzducháčů.
Vlastně buďme rádi, že se to tu prodávalo a do budoucna to bude na trhu ojetin, je to furt lepší, než kdyby tu místo toho bylo kulový
Alespoň si může kupující vybrat.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
podvozek CRF 300l [1, 2, 3, 4] Honda CRF 300L Fridex_01 103 3.5.2024 v 20:41 Slávek-TDM
Honda customs Honda XRV 750 Africa Twin, Honda CB 1000R, Honda CB ... TomasNBK 0 8.3.2024 v 22:47 TomasNBK
Pneu Honda crf300l Honda CRF 300L BmwPatrik 1 20.2.2024 v 10:41 Slávek-TDM
Vodítko řetězu Honda CRF 300L Fridex_01 0 26.11.2023 v 08:14 Fridex_01
Zvýšení výkonu Honda CRF300l Honda CRF 300L, Honda CRF 300 Rally machal1428 26 22.11.2023 v 11:35 Deadman


TOPlist