1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 125 OHC a 125 DOHC
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 125 OHC a 125 DOHC
Kohlstein píše: OHC či OHV či co má to DKW, potřebuje z NDR nová šoupátka.
A v tomhle byl Mládek totálně vedle, páč DKW vyráběla výhradně (pokud vím) dvoutakty, kde žádná šoupátka, natož OHV nebo OHC není. Ale takových nesmyslů je v textech písní spousty.
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 125 OHC a 125 DOHC
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 125 OHC a 125 DOHC
Borntobewild píše: A v tomhle byl Mládek totálně vedle, páč DKW vyráběla výhradně (pokud vím) dvoutakty, kde žádná šoupátka, natož OHV nebo OHC není...
A jaký motor podle tebe používá šoupátko, když ne dvoutakt?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 125 OHC a 125 DOHC
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 125 OHC a 125 DOHC
U dvacky, omezený už od začátku na limit 11kW je to jedno i kdyby tam DOHC fakt bylo.
Jinak Tráboš s rozvodem rotačním šoupátkem je potomek DKW, takže Mládek rulezz
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 125 OHC a 125 DOHC
2 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 125 OHC a 125 DOHC
Naposledy editováno 27.10.2021 16:07:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 125 OHC a 125 DOHC
t_freedom píše: DOHC se označovaly motory s 2ventily na válec a dvěma vačk. hřídelema. Napr. XS750. U 4ventilů to bylo asi už nutně na dvou vačkách, nebo někdo viděl někdy 4ventil na jedný vačkový hřideli ?
Hromady. Třeba tu YZF-R 125 z dotazu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 125 OHC a 125 DOHC
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 125 OHC a 125 DOHC
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 125 OHC a 125 DOHC
t_freedom píše: DOHC se označovaly motory s 2ventily na válec a dvěma vačk. hřídelema. Napr. XS750. U 4ventilů to bylo asi už nutně na dvou vačkách, nebo někdo viděl někdy 4ventil na jedný vačkový hřideli ?
Já naopak viděl dvě vačky pro dva ventily na válec.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 125 OHC a 125 DOHC
můžeš mit 4ventily na válec, na jedný hřídeli s dvěma vačkama(vajcama)...pak máš zdvihátko zdvojený aby ovládalo dva ventily. Nebo máš dvě hřidele s jedním nebo dvěma vajcama na každý straně...samostatná kapitola je 4ventilový desmo...
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 125 OHC a 125 DOHC
Jinak ja mam vsechny ostre jednovalce SOHC - starší KTM mely vacky dve, tyhle novějsi maji jen jednu. Samo je to ctyrventil + vahadla. Vahadla se dnes používají i tam kde driv vacky mackaly primo na hrnicky - tusim treba i s1000rr…
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 125 OHC a 125 DOHC
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 125 OHC a 125 DOHC
já měl na XS750 DOHC...dvě hřídele, každá jedno vajco na jeden ventil... ale i 4ventil může mít jednu hřídel s dvěma vajcama a zdvojenejma vahadlama. Na hrnky by musely bejt 4 vajca na jedný hřídeli( aby to nebylo D ohc)? to se někdy dělalo?nebo jak by se řešily 4 hrnky s jednou hříelí?
Jen u té Yamahy to budou asi jen nějaký obchodní kejkle. Bo tam je asi jen jedna u obou označení.
Naposledy editováno 27.10.2021 21:38:20
Ruznejch konstrukcnich reseni je spousta, 5ventilu na valec, ruzny kombinace vahadel atd atd..
Naposledy editováno 27.10.2021 21:39:33
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Baterie/svíčka/obvod Yamaha YZF-R125 | P4py | 4 | 10.4.2024 v 22:51 P4py |
Koncovka výfuku Yamaha YZF-R125 | Kristian_Marek | 3 | 9.4.2024 v 19:57 Kristian_Marek |
Vyber motorky Yamaha YZF-R125, KTM RC 125, Kawasaki Ninja 125 | Tamhletam | 5 | 18.3.2024 v 12:19 Johny_Servis |
Tlak oleje Yamaha yzf r 125 Yamaha YZF-R125 | vencavw | 8 | 9.12.2023 v 16:24 Beranidlo |
Abs odvzdušnění Yamaha YZF-R125 | Patrik83628 | 4 | 1.10.2023 v 21:05 Fueltank |