globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Důvod nízké ceny u 4t enduro/mx motorky
Čau, koukám teď po nějaké levnější motorce, kterou bych si koupil na odreagování kvůli náročnému období - zkoušky ve škole. Původně jsem chtěl 2t, ale zjistil jsem, že 4t 450 se dá sehnat do 80 000 úplně v pohodě, jak je možné, že se dá sehnat japonec 450 za 50 000? Tak nějak tuším, že to motor bude mít to nejlepší už za sebou a bude zadýchaný, nicméně, co s ním udělat, aby byl zase ve formě? A taková odhadovaná cena té opravy u nějaké kawy kx 450? Jediný v mém okolí kdo má 4t je známý, co má motorku od nova a je asi 3 roky stará, takže toho se zeptat nemohu na náročnost servisu. A kamarád co má 300 2t 2019 jel na nějakém starém crf 450 a říkal, že ta motorka vůbec nejede. Což si myslím, že by mohlo být tím, že právě ta motorka nezná servis a stála údajně 50 000 a taky možná tím, že je prostě zvyklý na 2t.
Případně koukám třeba na tento inzerát, kde je uvedeno, že je motorka 90 hodin po go motoru a že jede jak má apod., co si o tom myslíte? https://motorky.baz...-kx-f-450-rv2007.php
Ještě doplním, byla by to má první velká motorka, dřív jsem jezdil na 125 4t a potom na 4 kolkách, včetně třeba can-am renegade 800, jinak jsem se i párkrát svezl (po poli, žádné výjezdy, skoky...) na ktm 250 2t, 300 2t apod..
Je mi jasné, že 450 bude na "začátek" dost, ale mám skoro 100 kilo (bez výbavy) a 2 metry, přičemž pořád cvičím, takže váha jde jen a jen nahoru, takže se bojím, aby nějaká 250 nebyla moc málo.
Díky za odpovědi.

2 reakcí na tento příspěvek Důvod nízké ceny u 4t enduro/mx motorky

11.10.2021 v 21:17 | Nahoru | #1
Čau, assassin, ako si písal o tých prevodovkách enduro a cross, ja som zas čítal na internete, že u enduro a cross sa vôbec nemá používať jednotka. Že tá sa používa, len keď vyliezaš na vlek. Že ani pri závodoch nemáš štartovať s jednotkou. Že sa zbytočne stráca pri radení.

No, k téme, Akraprider, keď si chceš kúpiť motorku a máš kamošov čo jazdia, tak ju kúp od toho čo ho poznáš, nie nejaký cudzí vrak čo v ňom bude plno nepríjemných, ale , že fakt nepríjemných prekvapení. Písal si, že sa nechceš pýtať citujem, že to to pripadá blbý sa pýtať triviálne veci. U nás , teda býval som na východe, a tam sa hovorieva: kto sa hanbí má prázdne gamby. Gamby=pery-ústa. Poraď sa s kamošmi , lebo kúpiš nejakú pixlovinu a budeš až potom každému na smiech. Ten vergeľ, nie, že ti bude línej ono sa to rozpadne a budeš v riti. V riti. A to hlboko . budeš do toho strkať prachy a .....Tak sa vykašli na celé fórum a ako som už tu jednému písal, kúp motorku od kamošov čo jazdia, poradia ti, ja stále hovorím: som hlúpy, pýtam sa niečo sa dozviem a naučím. Debil sa nepýta a preto ostáva debilom večne. Debil je taký sprostý, že ani o tom nevie aký je hlúpy. Ináč nakopávať motorku s tým kick, tiež nie je žiadna sranda a treba sa to naučiť. a keď si fajn poničený niekde v prdeli a ešte po páde , ledva žiješ celý od blata , starý vergeľ karburátorový , ešte ti z plavákovky vytečie benzín, no nakopávaj tú starú zdechlinu, sa poserieš. Radím zožeň groše a kúp striekačku zo štartérom. Z nejakej starej zombie už neurobíš nič. Furt sa ti niečo rozpadne. Viem, tie vergle som opravoval. Radšej to kúp od závodníka čo poznáš, lebo ešte horšie ako opotrebenie sú zásahy českých slovenských a talianskych kutilov . Keby som nemal sivú hlavu, tak by som pri tom osivel.
Ešte ma teraz napadlo, keď máš kamarátov , výstroj máš? Handry čižmy chrániče rukavice prilbu? Pozháňať handry + výstroj a povoziť sa na požičanom stroji. Ináč 450 je zbytočne silná ja ju mám tiež, lebo som kúpil starú a práve sa to vyskytlo a bolo to po ruke. Mne sa osobne páčili staré 2T Gass Gass 250 s mechanickou príverou, ale to už sú fakt staré vrany, akurát pre mňa
No kúpa endura, crosky aj v mladšom veku je finančná pohroma Potvora moja žena, hnusoba si píše, čo som do toho nastrkal a to sa mi to nejak zvlášť nepokazilo. Servisujem si to sám, lebo to viem. Keď ju naseriem tak mi tie vyhodené prachy stále obíja o hlavu. Ona má všetky položky pospisované, oleje filtre guferá ložiská.
To s tým požičiavaním ma napadlo, lebo to robí jeden maník čo teraz prišiel k nám do práce. Jeho bratranci vlastnia trať v Gbelcoch tam sa jazdí európa a motorku si požičiava od nich . Mám si ísť tam zajazdiť, teda, keď sa neozvem o pár týždňoch tak budete tu vedieť, že je po mne. Už teraz som dosratý, a dostal som z toho aj zlatú žilu, čiže hemoroidy. Idem si dať čípok do zadku.

Tak ti držím palce pri výbere a kúpe.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Důvod nízké ceny u 4t enduro/mx motorky

11.10.2021 v 21:22 | Nahoru | #2
krokoš> na enduru pri beznem jezdeni jo, je tam na naky trial sekce...
na mx spis ne... kdyz jsem mel jeste na motardech tu 4kvaltovou SXF450 tak na jednicku to jelo 80, na 4ku 130 ... pri rozjizdeni na dvojku bych spalil spojku ale krom rozjezdu uz tam 1 davam malokdy...

(reakce na) Důvod nízké ceny u 4t enduro/mx motorky

11.10.2021 v 22:44 | Nahoru | #3
krokoš> Koupil bych motorku od známého, co jezdí, kdyby ji nějaký chtěl prodat. Mají tak vymazlené stroje, že 1. bych se nedoplatil a 2. bych to neuservisoval. Známý co má rm 450, tak ta je 2017 a nechce se jí vzdát, druhý známý má exc 300 2t asi 2020, ale na prvním závodě se mu vysypal motor: https://ctrlv.cz/6pUR takže má teď stejně poskládanou moto jako Jarvis a to pochybuji, že by mi chtěl prodat.

To půjčení motorky je dobrý nápad, již jsem takhle měl půjčenou ktmku 300 na pár místech, co měl známý než si koupil novější, jenže to byla stříkačka a na tu já prostě peníze nemám, to je úplně jiná liga. Ale s tím co teď mají, kdy se k tomu chovají co nejlépe umí, se bojím si to půjčit, protože ta Suzuka ještě ani jednou neležela a ta KTMka, na tom prostě nechci ohnout koleno :D. A ten 45kg chudák má též exc 300, ale jezdí na něm už 160mth i bez výměny oleje, protože je to prostě blb z bohaté rodiny a má to jako spotřebku, takže se bojím se s tím svézt, zákon schválnosti je svině a zrovna mně by se motor kousl.

Moc rád bych šel do něčeho slabšího jako je právě třeba 250 4t 250 2t apod, ale ty motorky nejsou a když jsou, tak jsou dražší. A nevím jestli bych si pomohl ohledně ceny dílů případně stavu moto. Třeba jsem koukal, tuším právě zde na motorkářích, na inzerát na husqvarnu 310, ale tam se bojím toho, že to není rozšířená motorka a díly se na to budou shánět hůř. Měl jsem právě italskou 125 a díly na to nebyly krom Itálie nikde.

Nicméně, jediný motor 4t který jsem měl rozebraný byl ten 125 a bylo to pár let zpět, takže si to už taky nepamatuju a navíc se tam jen měnily pístní kroužky, takže taky netuším, jak ten motor funguje a co se musí měnit jak často. Předpokládám, že u motorky za pár desítek tisíc bych musel vyměnit kompletní ložiska, píst, ventily a jak je to s válcem? Dělá se nikasil jako u 2t? Nebo to se dělá jen u velkých silniček? Protože jsem to někde slyšel, ale nejsem si jistý, protože v MX komunitě to rozhodně nebylo.

Bohužel jsem měl ježdění zakázané lékaři, kvůli vážným zdravotním problémům, když jsem se po letech vyléčil tak se mi objevil volný ramenný kloub, takže další blok od ježdění, teď posiluju, je to lepší a chtěl bych zase do stupaček, obzvlášť kvůli maturitě, kterou mám po 2 letech sezení doma asi nejtěžší ze všech ročníků, co zažili a zažijí Covid, protože nebude nijak upravená ani nestihneme dohnat látku. Každý týden 7 testů, takže jsem si chtěl pročistit hlavu alespoň ve stupačkách.

Potom chci na vysokou, takže na ježdění stejně nebude tolik času, navíc rozjíždím podnikání a zatím to vypadá dobře, takže bych potom možná mohl koupit nějakou lepší motorku. Z toho vyplývá, že bych měl motorku maximálně na rok, proto koukám po něčem za pár desítek tisíc, protože ostatní peníze vrážím do podnikání plus nechci ztratit velké finance na motorce na půl roku/rok.

Jak psal assassin "20hod dojezdis a nez se to rozpadne tak sezenes nejakyho nestastnika" možná zkusím tuto cestu. Právě teď jsem v jednom kole ze školy a nemám ani čas něco shánět, profesoři jedou o sto šest, než se škola zavře znovu, počítám, že bych někdy v listopadu nebo před Vánoci něco sháněl, tak si do té doby zjistím, po čem jít u jeté mx motorky, abych úplně nenaletěl, protože opravdu pochybuji, že by někdo kdo tomu rozumí a koho znám, měl čas jet se mnou třeba i přes půl republiky...

Původně jsem do toho chtěl jít hned, ale když mě tu od toho tak přemlouváte, tak to raději přesunu na dobu, kdy bude víc času, abych se pořádně připravil než někam pojedu. Hlavu budu potřebovat pročistit hlavně po Vánocích, do té doby to nějak doklepu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki kxf 450 2017 dusi ju Kawasaki KX 450F Kikusko-_-11 23 31.3.2024 v 12:58 krokoš
Počitadlo MTH Suzuki RM-Z450 borec638 6 16.2.2024 v 23:44 MalejMazel
Výfuk Yoshimura rs4 Suzuki RM-Z450 davidsur 4 9.1.2024 v 06:49 MungoJerry
Jaký převod na krosku Suzuki RM-Z450 borec638 7 1.1.2024 v 16:12 borec638
Suzuki RM-Z 450 Suzuki RM-Z450 martin323 1 12.8.2023 v 23:10 assassin


TOPlist