bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Yamaha R1 - Pirelli Angle GT
11.10.2021 v 18:10
Zdar Borci

Chci si koupit na vánoce Pirelli Angle GT.

Jaký je rozdíl mezi GT I a GT 2 ?
Co znamena oznacení TL , A , nebo bez označení?

Nějak nemužu dohledat na netu nějaké přehledné informace, tak třeba budete vědět vy.

Diky moc ! :)

2 reakcí na tento příspěvek Yamaha R1 - Pirelli Angle GT

12.10.2021 v 23:51 | Nahoru | #1
Angel GT 2 mám druhou sezónu na Monster S4R. Skvělá univerzální guma, která má zábavný profil, lehce padá do zatáček, má skvělou výdrž (zadní dala přes 13 000 km, než jsem ji sjel na ukazatele) a naprosto perfektní chování za mokra. Tak dobrý, že jsem je začal nazývat "pneumatiky na vodní skůtr". Člověk se fakt u těchto gum musí trochu přeprogramovat, protože tyhle na vodě fungují prostě bezkonkurenčně. Jejich hranici jsem na vodě nenašel, vždycky jsem vyměkl dřív.

Co do gripu, tak bych to ale trochu rozdělil. Zadní, ač to zjevně není materiál na okruhy, na okresce udržela bez zaváhání všechno, čeho je tahle motorka schopná + moje řidičský chyby. A po celou dobu její životnosti; i poslední jízdu jsem za to mohl tahat jak smyslu zbavenej a stejně neuhla. Přední je však trošku jiná pohádka; bohužel se mi párkrát stalo, že při prudším dobrždování jsem na ní z ničeho nic ztratil trakci a klouzla si. Nevím jestli to nebyla spíš řidičská chyba či špatně nastavený podvozek, nicméně na Rosso 3 se mi to předtím nikdy nestalo.

Za mě bych to shrnul takto: U zadní není co řešit. Zkoušel jsem všechno od Supercorsa až po tohle, a na silnici je to jasná volba. Pokud s tím neplánuješ jezdit úplnou hranu a navíc tvoje motorka má ABS, nebál bych se celé sady. V opačném případě bych dal místo toho na předek Rosso IV, avšak pak zas nebude možné počítat s tak perfektním chováním na mokru.

edit: Rozdíl mezi Angel GT a Angel GT 2 je prý především v profilu (2 je sportovnější) a v chování na mokru. 2 je prý výrazně lepší. Nicméně nezkoušel jsem, přešel jsem na ně z Rosso 3.

Naposledy editováno 12.10.2021 23:53:36

(reakce na) Yamaha R1 - Pirelli Angle GT

21.2.2022 v 07:13 | Nahoru | #2
Nehygienix1> dekuji za recenzi. I ze mas 130 konoveho 2 valce jak ja. Planuji koupit angel gt 2 na zadni kolo Rsv mille 2003. Vydrz sportovnich gum je zalostna. Dvouvalec zere gumu i pri ubrani plynu. Ja mam navic na rozete 3z vic. Ted mam vzadu conti road attack 3 a i v naklonech a vyjezdech supeer na beznou silnic. Lip je zahreji nez sport pneu. Ale conti je z sportcestovnich pneu asi nejmekci a moc asi nevydrzi. Ta angel gt 2 kdyby me vydrzela na zadnim kole 6 tis budu rad. Jen s tim klouznutim predku si me znervoznel. Ja prave vubec nejezdim za mokra a kdyz, tak jak snek nez se schvovam. Takze by me na predni kolo nevadila rosso IV. Ale zda to nerozhodi chovani pneu sady.

(reakce na) Yamaha R1 - Pirelli Angle GT

21.2.2022 v 07:15 | Nahoru | #3

Nehygienix1 píše: Angel GT 2 mám druhou sezónu na Monster S4R. Skvělá univerzální guma, která má zábavný profil, lehce padá do zatáček, má skvělou výdrž (zadní dala přes 13 000 km, než jsem ji sjel na ukazatele) a naprosto perfektní chování za mokra. Tak dobrý, že jsem je začal nazývat "pneumatiky na vodní skůtr". Člověk se fakt u těchto gum musí trochu přeprogramovat, protože tyhle na vodě fungují prostě bezkonkurenčně. Jejich hranici jsem na vodě nenašel, vždycky jsem vyměkl dřív.

Co do gripu, tak bych to ale trochu rozdělil. Zadní, ač to zjevně není materiál na okruhy, na okresce udržela bez zaváhání všechno, čeho je tahle motorka schopná + moje řidičský chyby. A po celou dobu její životnosti; i poslední jízdu jsem za to mohl tahat jak smyslu zbavenej a stejně neuhla. Přední je však trošku jiná pohádka; bohužel se mi párkrát stalo, že při prudším dobrždování jsem na ní z ničeho nic ztratil trakci a klouzla si. Nevím jestli to nebyla spíš řidičská chyba či špatně nastavený podvozek, nicméně na Rosso 3 se mi to předtím nikdy nestalo.

Za mě bych to shrnul takto: U zadní není co řešit. Zkoušel jsem všechno od Supercorsa až po tohle, a na silnici je to jasná volba. Pokud s tím neplánuješ jezdit úplnou hranu a navíc tvoje motorka má ABS, nebál bych se celé sady. V opačném případě bych dal místo toho na předek Rosso IV, avšak pak zas nebude možné počítat s tak perfektním chováním na mokru.

edit: Rozdíl mezi Angel GT a Angel GT 2 je prý především v profilu (2 je sportovnější) a v chování na mokru. 2 je prý výrazně lepší. Nicméně nezkoušel jsem, přešel jsem na ně z Rosso 3.



dekuji za recenzi. I ze mas 130 konoveho 2 valce jak ja. Planuji koupit angel gt 2 na zadni kolo Rsv mille 2003. Vydrz sportovnich gum je zalostna. Dvouvalec zere gumu i pri ubrani plynu. Ja mam navic na rozete 3z vic. Ted mam vzadu conti road attack 3 a i v naklonech a vyjezdech supeer na beznou silnic. Lip je zahreji nez sport pneu. Ale conti je z sportcestovnich pneu asi nejmekci a moc asi nevydrzi. Ta angel gt 2 kdyby me vydrzela na zadnim kole 6 tis budu rad. Jen s tim klouznutim predku si me znervoznel. Ja prave vubec nejezdim za mokra a kdyz, tak jak snek nez se schvovam. Takze by me na predni kolo nevadila rosso IV. Ale zda to nerozhodi chovani pneu sady.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1176, 1177] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35286 Dnes v 11:56 psenap
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ
Hlava motoru R1 Yamaha YZF-R1 Valdy25 22 1.3.2024 v 14:44 assassin


TOPlist